urban120 napisal/-a: ↑18.06.2022, 18:13
Sedeži v Mercedezu ali v starih klasikah so svetlobna leta pred tem kar imamo zdaj.
Za kaj so bili kupljeni Mercedesi in za kaj klasike? Verjetno ne za max 3-urne regionalne skoke po mali kokoški po imenu Slovenija.
(Naj pomagam, Mercedes je bil poslovni vlak, ki je originalno vozil v Beograd. Klasike pa od Dortmunda do Istanbula pa še kam.)
urban120 napisal/-a: ↑18.06.2022, 18:13
Roko na srce, se s tem hecom strinjam. Kupi se vlak za 5M€ pol pa zmanjka za kvalitetne sedeže ali pa na primer za mize (pri nas zgolj v prvem razredu, v asvtriji standard na
S-bahnu).
Mizice so postale standard s prihodom Desiro ML Cityjeta, starejši Talenti imajo opremo in sedeže na nivoju našega Desiroja. Da pa so ML-ji prav zaradi opremljenosti katastrofa za dunajski S-Bahn, pa ne poveš.
Potem pa pogledaš v Nemčijo in ugotoviš, da manjkajo mizice in celo vtičnice npr. v dvopodnih vagonih na linijah ranga 3,5-4h (zgolj kot primer).
Avtobusni sedeži? V 80% linijskih avtobusov v Sloveniji čista katastrofa. Itak prevladujejo turški Mercedesi in MANi vprašljive kvalitete, še slabše Iveco ali pa povsem odurna turška znamka Otokar. Kje zaboga vidite v teh boljše udobje kot na Stadlerju? Sploh pa, avtobusni sedeži so narejeni po merah avtobusov in ne sodijo v vlake. Če ne drugo so preozki, ker je avtobus krepko ožji od vlaka.
Dejstvo je, da ima Stadler za razred boljše sedeže od Desirojevih plohov. Vzeli so priljubljen in ergonomsko oblikovan model FISA Lean, in če bi se spomnili še malce bolj oblaziniti ter dodati sredinski naslon, bi bili hitro na nivoju
Greater Anglia IC vlakov.