Ljubljanski tramvaj

Vse o zanimivi zgodovini železne ceste skozi čas.
Odgovori
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Ljubljanski tramvaj

Odgovor Napisal/-a Tono »

Pa sem ti rekel, da Kardelja premakni iz sprednje vrste :)
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Ljubljanski tramvaj

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Nikoli ne veš, kdaj ga boš spet rabil. Menda je vse prepisal od enih drugih (copy-paste)...

Kriza kapitalizma se je že začela :roll:
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Nejko24
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 257
Pridružen: 04.07.2011, 12:25

Re: Ljubljanski tramvaj

Odgovor Napisal/-a Nejko24 »

Zanima me, če je tramvaj ki stoji v bližini križišča Tržaške z Aškerčevo, in v njem sedaj obratuje Fast Food nekoč obratoval?
Zanima me pa še, zakaj ga potem niso zgodovinsko zaščitili, čeprav, sedaj ni nekaj zanemarjen, ampak vseeno?
Se pravi če bi kdorkoli želel uporabiti v lastne namene tramvaj na Celovški pri LPP, bi ga lahko dobil z določenimi papirji, potrdili in seveda denarjem?
Ajznponar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 858
Pridružen: 09.07.2009, 22:24

Re: Ljubljanski tramvaj

Odgovor Napisal/-a Ajznponar »

Tisti na trgu MDB (križišče Tržaške, Aškerčeve in Prešernove) ni nikoli vozil po Ljubljani in so ga od nekod (Češke?) pripeljali za potrebe pizzerije.

Za tistega pred LPP sem že povedal, da je filmski rekvizit.

AFAIK je Bratetu uspelo rešiti en originalen ljubljanski voz in ga je na svojem vrtu hranil za boljše čase.
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Ljubljanski tramvaj

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Ajznponar, a ni bil ta tramvaj na trgu MDB ravno restavriran s strani Brateta? On bo zagotovo dal najbolj točen podatek ampak mislim (nisem ziher seveda), da je ta tramvaj dejansko nekoč vozil pri nas. Za ono prikolico pa hm.. Zgoraj naj bi bila identična kakršne so bile nekoč v Ljubljani, pod kiklo pa je ... #-o
Goran
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Ljubljanski tramvaj

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Fotki tramvaja-picerije...Tramvaj Ekspres Pizzeria - Ljubljana

Slika

Slika

včasih si ga lahko identificiral po številki, ki jo je nosil...

http://www.flickr.com/photos/johnmightycat/5919608158/

pozicija: N 46° 02.856 E 014° 29.750
33T E 460994 N 5099459

opis na Dining Car Restaurants on Waymarking.com: "Two bright red pre-WWI trams from Prague are now parked together in a Ljubljana square for the purpose of providing pizza and hot sandwiches to a clientele made up of mostly poor students. One tram does the cooking whilst the other is packed with individual tables for two. The service is friendly enough though, and for wackiness you’ll not find a more eccentric location in the city."

link: http://www.waymarking.com/waymarks/WMA7 ... _Ljubljana
Zadnjič spremenil železocestnik, dne 19.11.2012, 13:48, skupaj popravljeno 1 krat.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Ljubljanski tramvaj

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Približujemo se 30.000-čemu ogledu teme...

:lol: :lol:


stanje 24.8.2012:
železocestnik napisal/-a:To je samo majhen pregled najbolj klikanih (branih?) tem v rubriki "Železnica skozi čas".

Lahko rečem, da sem presenečen, koliko klikov dosegajo "zgodovinske teme" na forumu.

Najprej kategorija z več kot 10.000 ogledi :shock:

1. Zanimivo je zmagovalec ljubljanski tramvaj, ki ga ni več z 26.000 ogledi. Po neumnosti se je prikradel v rubriko in potem z delno študijo zgodovine prispel do takšnega števila ogledov. Tudi na račun počasnega kapljanja podatkov, vendar moramo upoštevati, da je bila raziskava delana na osnovi arhivskih podatkov. Je pa potrebno povedati, da je pri tej temi potencial ogledov še enkrat takšen, če ne bi bila prekinjena...
Obdelane so bile samo prvi dve progi iz leta 1901.



Še enkrat top lestvica tem iz rubrike "Železnica skozi čas"...

1. Ljubljanski tramvaj: 26.000

2. Pesniška dolina: 23.000

3. Poljčane - Zreče: 16.900

4. Zidani Most - skozi čas: 13.200

5. Borovniški viadukt: 12.500

6. Zgodovinski posnetki ex-Yu: 11.700

7. Maribor in železnica nekdaj: 10.200
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Ljubljanski tramvaj

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Slika

:shock:
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Ljubljanski tramvaj

Odgovor Napisal/-a mkx »

Tesla bi samo =D> ... prenos električne energije brez žic.

Ali pa modifikacija po slovensko: diesel tramvaj :mrgreen:
LP, Metod
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Ljubljanski tramvaj

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Potrebujemo še nekaj ogledov do 30.000 :wink: :lol:

Pozor, pozor!
Dovod in odvod električne energije je lahko tudi "v tleh"...
Tako je začel Siemens...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
STIB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 445
Pridružen: 18.04.2006, 11:57
Kraj: Zagreb, HR

Re: Ljubljanski tramvaj

Odgovor Napisal/-a STIB »

železocestnik napisal/-a: Dovod in odvod električne energije je lahko tudi "v tleh"...
Tako je začel Siemens...
... in tako danes vozijo tramvaji v Padovi, Bordeaux-u (delno) pa verjetno še kje.
Tale na sliki je zelo verjetno iz Padove
lp iz Zagreba
ZDRU
Ajznponar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 858
Pridružen: 09.07.2009, 22:24

Re: Ljubljanski tramvaj

Odgovor Napisal/-a Ajznponar »

Hmmm, za tisto reč v Padovi sploh ne vem, če se ji lahko reče tramvaj. Vozi na gumah po asfaltu kot trolejbus, na sredi je pa še ena tirnica za držanje smeri. Elektriko dobiva podobno kot tramvaj - prek pantografa iz voda nad ulico. V bistvu niti ne vem, kaj manjka običajnemu trolejbusu v primerjavi s tem.

Še slika iz Padove (vir):
Slika

Mmg., še eno tako reč sem videl tudi v Mestrah pri Benetkah.
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Ljubljanski tramvaj

Odgovor Napisal/-a trance0 »

Običajnemu trolejbusu manjka v primerjavi s to zadevo kapaciteta prevoza potnikov.
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Ljubljanski tramvaj

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Odgovori