Ljubljanski tramvaj
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski tramvaj
Ponovi vajo...
Ura je 10:52
Ura je 10:53
Zakaj le?
Ura je 10:52
Ura je 10:53
Zakaj le?
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Ljubljanski tramvaj
Hmm, TAM-ček s civilno registracijo teh pa ni bilo veliko! Sicer pa na kaj se nanaša vprašanje ŽC? 1 minuta, na eni sliki še ni MAN-a na progi 2, na drugi pa je že? Nič posebnega, v 60 sekundah (teoretično tudi 119... 10:52:00 - 10:53:59) se lahko zgodi marsikaj...
Goran
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski tramvaj
Malo nerodno sem vprašal: zakaj ponoviti vajo.
V prejšnjih kadrih smo videli, da je Tamček vlekel tramvaj z jeklenim drogom. Problem je verjetno nastal, ko se je na filmu drog videl.
Torej vajo ponavljajo...
Akcija...
Zamenjati je potrebno vlečni drog z jekleno vrvjo...
izsek podvozja za Tonota...
povečava izseka...
Bi rekel da so kolesa od viličarja s trdo gumo...
Ne morem garantirati, da so bile ravno te gume na tramvaju.
Te gume proizvaja in prodaja firma REKOM iz Škofje Loke. Prodajajo nove, obnovljene in po želji. Če bi kdo kaj rabil. Recimo Tono...sigurno ima doma kakšnega viličarja...slovenske proizvodnje...muzejski eksponat
http://www.rekom.si/index.html
To ni naročena reklama, to je samo zato, da se lahko preveri, da ni fotomontaža
Pravilno pa se reče: polna guma za viličar
Ja, za viličar, ne za tramvaj
V prejšnjih kadrih smo videli, da je Tamček vlekel tramvaj z jeklenim drogom. Problem je verjetno nastal, ko se je na filmu drog videl.
Torej vajo ponavljajo...
Akcija...
Zamenjati je potrebno vlečni drog z jekleno vrvjo...
izsek podvozja za Tonota...
povečava izseka...
Bi rekel da so kolesa od viličarja s trdo gumo...
Ne morem garantirati, da so bile ravno te gume na tramvaju.
Te gume proizvaja in prodaja firma REKOM iz Škofje Loke. Prodajajo nove, obnovljene in po želji. Če bi kdo kaj rabil. Recimo Tono...sigurno ima doma kakšnega viličarja...slovenske proizvodnje...muzejski eksponat
http://www.rekom.si/index.html
To ni naročena reklama, to je samo zato, da se lahko preveri, da ni fotomontaža
Pravilno pa se reče: polna guma za viličar
Ja, za viličar, ne za tramvaj
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski tramvaj
O:34570
Čez most pripelje 11-ka za Bežigrad in zmoti snemanje...
Jeklena vrv je pripeta...lahko nadaljujemo...
Seveda še detajl podvozja za nejeverne Tomaže...
Nadaljujemo
Čez most pripelje 11-ka za Bežigrad in zmoti snemanje...
Jeklena vrv je pripeta...lahko nadaljujemo...
Seveda še detajl podvozja za nejeverne Tomaže...
Nadaljujemo
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Ljubljanski tramvaj
Če iztrgam iz konteksta:železocestnik napisal/-a:Nadaljujemo
železocestnik napisal/-a:Zakaj le?
LP, Metod
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski tramvaj
To se vedno sprašujem
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski tramvaj
Dobro, zgubili smo enega fana, ker ne ve, kaj nas še vse čaka pri snemanju
Tako, šele sedaj pride navrsto "trola" številka 13 za Sostro...
Takoj za njim pa en italijanjski avtobus...
Mercedes, ni MAN
Tako, šele sedaj pride navrsto "trola" številka 13 za Sostro...
Takoj za njim pa en italijanjski avtobus...
Mercedes, ni MAN
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Ljubljanski tramvaj
Ja ja... pa še iz Firenc (ali tam nekje) se je pripeljal
Še vedno pa ne vemo, zakaj ni voznega voda za tramvaj
Še vedno pa ne vemo, zakaj ni voznega voda za tramvaj
Goran
Re: Ljubljanski tramvaj
Če se ne motim je zglobnik po ljubljanskih cestah pričel voziti davnega leta 79, ko je bil prvi SG220 (kot tudi manjši brat SU220) tudi izdelan v ljubljanski Avtomontaži.Tono napisal/-a:V Johann von Schienenschraufovi knjigi o ljubljanskem mestnem prometu je sicer precej slik avtobusov, vendar za serijo zgibnikov MAN SG 220 (lahko, da celo gre za serijo SG 192) ni podrobnejših podatkov, kdaj so začeli voziti. Po spominu lahko rečem da so bili na cesti takoj na začetku 80' let prejšnjega stoletja.
Sicer pa si lahko celoten vozni park LPP-ja ogledate na WIKI-ju. Medkrajevno različico pa na tem WIKI-ju.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski tramvaj
Kot sem že napisal: zgodovino ima LPP slabo napisano.
V obeh linkih, ki si jih podal, ni podatka, kdaj je začel MAN voziti po Ljubljani. Po tvoj podatek si moral v zgodovino Avtomontaže (wikipedija), pa tudi tam ne piše, komu so jih prodali.Slabo...
V obeh linkih, ki si jih podal, ni podatka, kdaj je začel MAN voziti po Ljubljani. Po tvoj podatek si moral v zgodovino Avtomontaže (wikipedija), pa tudi tam ne piše, komu so jih prodali.Slabo...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski tramvaj
O:34850
Vajo ponavljamo.
Avtobusi so odpeljali...
Jeklena vrv je pripeta na tramvaj...potniki so v tramvaju...
S Tamčkom se napenja jekleno vrv...
Igralci nastopijo..."uleteti" je potrebno na tramvaj med vožnjo...
Zopet imamo na voljo uro "na turmu"...
recimo:11:09
Je uspelo obema?
Bo obstal? Ga držijo? Se drži?
Izgleda, da bo...samo če bo režiser zadovoljen
Zopet ponavljamo vajo...
Jeklena vrv se napenja...
Dokaz da ponavljamo je ura na turnu...
recimo: 11:25
Igralca tečeta ob tramvaju...
Verjetno zdaj bo
Je že čas za malico...
Gorchi pa ima prav...zgornjega voda ni
Vajo ponavljamo.
Avtobusi so odpeljali...
Jeklena vrv je pripeta na tramvaj...potniki so v tramvaju...
S Tamčkom se napenja jekleno vrv...
Igralci nastopijo..."uleteti" je potrebno na tramvaj med vožnjo...
Zopet imamo na voljo uro "na turmu"...
recimo:11:09
Je uspelo obema?
Bo obstal? Ga držijo? Se drži?
Izgleda, da bo...samo če bo režiser zadovoljen
Zopet ponavljamo vajo...
Jeklena vrv se napenja...
Dokaz da ponavljamo je ura na turnu...
recimo: 11:25
Igralca tečeta ob tramvaju...
Verjetno zdaj bo
Je že čas za malico...
Gorchi pa ima prav...zgornjega voda ni
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Ljubljanski tramvaj
Ne, ne, avtorstva za tole opažanje si ne pustim odtujiti:železocestnik napisal/-a:Gorchi pa ima prav...zgornjega voda ni
mkx napisal/-a:Ne čudno, čudežnoraziskovalec napisal/-a:Čeprav pa zgleda malo čudno
Pa to še ni vse, tudi vozni vod je neviden
LP, Metod
Re: Ljubljanski tramvaj
Bi moral človek pogledat kadre v filmu, ali se vidi manjkajoči gornji vod in seveda manjkajoče tirnice.... Pri teku na 100m na tramvaj se lepo vidi le asfalt...
Škoda pravzaprav da ga niso vlekli navzgor po Čopovi, bi se manjkajoče tirnice lepo zabrisale na granitnih kockah, tedaj pa so verjetno bila še prisotna sidra na stavbah pa bi se dalo nekako simulirati gornji vod.
Škoda pravzaprav da ga niso vlekli navzgor po Čopovi, bi se manjkajoče tirnice lepo zabrisale na granitnih kockah, tedaj pa so verjetno bila še prisotna sidra na stavbah pa bi se dalo nekako simulirati gornji vod.
Goran
- raziskovalec
- Strojevodja I
- Prispevkov: 345
- Pridružen: 03.10.2012, 15:56
- Kraj: včasih na dolejnski, včasih na kraški progi
Re: Ljubljanski tramvaj
35000 odgovorov. MMG: moj je bil 35000
Lep pozdrav, raziskovalec.
Luč na koncu tunela ni nujno rešitev, lahko je vlak
Luč na koncu tunela ni nujno rešitev, lahko je vlak
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski tramvaj
35.000 ogledov (forumaši+gostje)
Bo slavje...
Začelo se je tako...
Bo slavje...
Začelo se je tako...
...pred več kot 5 leti...STIB napisal/-a:Malo sem bil presenečen ko sem odkril da na tem forumu ni posebne teme o ljubljanskem tramvaju, tako da sem jo kar tu odprl.
Za začetek prilagam sliko ki sem jo pred nekaj dnevi našel med slikami svojega starega očeta.
V resnici je to originalni akvarel v obliki razglednice. Napisi so v italijanščini,Razglednica je nenapisana, brez kakšnekoli oznake datuma, edino je nekje napisano XX (1920?)LUBIANA
Ediz. GARAMI - Reg G.Garanzini - Milano.
Proprieta artistica riservata.
Zanima me ali je res ljubljanski tramvaj imel takšne barve, ali je to samo umetniška svoboda?
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers