Ljubljanski tramvaj
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski tramvaj
Igor, pozdravljen,
"že videna fotografija" Ajdovščine zgoraj je bila malo "obrezana" objavljena na strani 80 v T. Brate: Ljubljanski promet v slikah, Ljubljana 2008.
Pod njo piše:
citat:
"(Foto: avtor neznan, posneto verjetno leta 1956)"
Fotografija je garantirano enaka.
Na strani 77 iste knjige pa je fotografija, ko je pri zgradbi "Glavne zadružne zveze" malo več odrov, kot na "že videni", kjer je zgradba v bistvu že končana:
(Pri zgradbi "Glavne zadružne zveze" je še ograja, na desni strani (tik pred vrhom) je še gradbeni oder).
To fotografijo je posnel C.J. Gillham dne 10.9.1955 (navedba v zgoraj omenjeni knjigi). Če to drži, potem je "že videna" posneta res "verjetno v letu 1956".
Ja, Peter ima izostren pogled za tire
Tira sta bila leta 1956 še kar tam...
http://www.delo.si/assets/media/picture ... .jpg?rev=0
Se opravičujem za resolucijo fotografije: to nam nudi Delo na spletu.
pozdrav
Darko
"že videna fotografija" Ajdovščine zgoraj je bila malo "obrezana" objavljena na strani 80 v T. Brate: Ljubljanski promet v slikah, Ljubljana 2008.
Pod njo piše:
citat:
"(Foto: avtor neznan, posneto verjetno leta 1956)"
Fotografija je garantirano enaka.
Na strani 77 iste knjige pa je fotografija, ko je pri zgradbi "Glavne zadružne zveze" malo več odrov, kot na "že videni", kjer je zgradba v bistvu že končana:
(Pri zgradbi "Glavne zadružne zveze" je še ograja, na desni strani (tik pred vrhom) je še gradbeni oder).
To fotografijo je posnel C.J. Gillham dne 10.9.1955 (navedba v zgoraj omenjeni knjigi). Če to drži, potem je "že videna" posneta res "verjetno v letu 1956".
Ja, Peter ima izostren pogled za tire
Tira sta bila leta 1956 še kar tam...
http://www.delo.si/assets/media/picture ... .jpg?rev=0
Se opravičujem za resolucijo fotografije: to nam nudi Delo na spletu.
pozdrav
Darko
Zadnjič spremenil železocestnik, dne 20.01.2018, 12:48, skupaj popravljeno 1 krat.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski tramvaj
Pozdravljeni,
mi smo to križišče "vzeli" že na strani 57.
Pozorno pa je potrebno prebrati opombe na načrtu, ki ga je narisal JCG maja 1956 na osnovi svojih obiskov Ljubljane septembra 1952 in septembra 1955
Se pravi, da je bila vsaj septembra 1955 proga podaljšana do Ajdovščine. Trolejbus pa se je sam "privlekel" na Gosposvetsko (glej načrt), od tam dalje pa so ga "vlačili" tramvaji v remizo na .
Torej obstaja velika verjetnost, da je navedba v "Kroniki":
1954 - 3. december, začetek vožnje trolejbusa na progi Ajdovščina - Ježica;
pravilna. Objavili pa so jo v časopisih. Problem je, da večina časopisov ni na voljo v digitalni obliki.
Kar torej pomeni, da so direktorja "zavedli" s podatkom, da je trolejbus na progi Ajdovščina-Ježica začel voziti šele 20.5.1956 (objavljeno v 75 let Viatorja)
...in posredno je direktor ECŽ "zavedel" tudi avtorja knjige Ljubljanski tramvaj, ki je zapisal takole:
citat:
"Zaradi zapornic na Titovi cesti trolejbusa sprva niso speljali v mesto, saj so se bali, da bi se zapornice zapletle v kontaktni vozni vod.
Končno je podjetje ECŽ v sodelovanju z italijanskimi strokovnjaki ta problem rešilo tako, da so trolejbusne žice pomaknili proti sredini ceste.
S tem so maja 1956 podaljšali trolejbusno progo do Ajdovščine, kjer so uredili začasno obračališče."
Seveda je avtor T.Brate pravilno citiral literaturo, ki jo je uporabljal pri pisanju knjige Ljubljanski tramvaj.
Med Literaturo je pod št.10: Viator - 75 let, jubilejni zbornik Viatorja, Ljubljana 1975
In potem...se je napaka vlekla po literaturi, vse do ...danes.
Upamo lahko le, da bodo sedaj citirali forum vlaki.info
pozdrav
Darko
mi smo to križišče "vzeli" že na strani 57.
Pozorno pa je potrebno prebrati opombe na načrtu, ki ga je narisal JCG maja 1956 na osnovi svojih obiskov Ljubljane septembra 1952 in septembra 1955
Se pravi, da je bila vsaj septembra 1955 proga podaljšana do Ajdovščine. Trolejbus pa se je sam "privlekel" na Gosposvetsko (glej načrt), od tam dalje pa so ga "vlačili" tramvaji v remizo na .
Torej obstaja velika verjetnost, da je navedba v "Kroniki":
1954 - 3. december, začetek vožnje trolejbusa na progi Ajdovščina - Ježica;
pravilna. Objavili pa so jo v časopisih. Problem je, da večina časopisov ni na voljo v digitalni obliki.
Kar torej pomeni, da so direktorja "zavedli" s podatkom, da je trolejbus na progi Ajdovščina-Ježica začel voziti šele 20.5.1956 (objavljeno v 75 let Viatorja)
...in posredno je direktor ECŽ "zavedel" tudi avtorja knjige Ljubljanski tramvaj, ki je zapisal takole:
citat:
"Zaradi zapornic na Titovi cesti trolejbusa sprva niso speljali v mesto, saj so se bali, da bi se zapornice zapletle v kontaktni vozni vod.
Končno je podjetje ECŽ v sodelovanju z italijanskimi strokovnjaki ta problem rešilo tako, da so trolejbusne žice pomaknili proti sredini ceste.
S tem so maja 1956 podaljšali trolejbusno progo do Ajdovščine, kjer so uredili začasno obračališče."
Seveda je avtor T.Brate pravilno citiral literaturo, ki jo je uporabljal pri pisanju knjige Ljubljanski tramvaj.
Med Literaturo je pod št.10: Viator - 75 let, jubilejni zbornik Viatorja, Ljubljana 1975
In potem...se je napaka vlekla po literaturi, vse do ...danes.
Upamo lahko le, da bodo sedaj citirali forum vlaki.info
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski tramvaj
O.377177
Pozdravljeni,
sem mislil, da bom kaj več izvedel o trolejbusni progi preko železniškega prelaza in do Ajdovščine od tipa na mesečni vozovnici...
Morda je bil takrat (1951) še v pleničkah
Več bomo izvedeli o trolejbusni progi preko železniškega prelaza in do Ajdovščine v rubriki Čvek
Tam je namreč tema o ljubljanskem trolejbusu. Tukaj je ljubljanski trolejbus OT.
link: http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... 3&start=45
Razen na stičnih točkah
Izvedeli bomo* tudi, zakaj je JCG maja 1956 na osnovi svojih obiskov Ljubljane septembra 1952 in septembra 1955 vrisal črtice (glej načrt) ob Prešernovi cesti
bomo*: uvajanje tehnologije mehiških nadaljevank; ko je najbolj zanimivo se konča in nadaljuje jutri
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
sem mislil, da bom kaj več izvedel o trolejbusni progi preko železniškega prelaza in do Ajdovščine od tipa na mesečni vozovnici...
Vendar izgleda, da je premlad...železocestnik napisal/-a:
* Stan in dom (km 1.658)
Zanimivo je, da se je ime tega postajališča ohranilo za časa trolejbusov in tudi sedanjih avtobusov.
Če pogledamo na hrbtno stran te vozovnice iz časa trolejbusov...
vidimo, da se je vozil do postaje Stan in dom oz. do Aškerčeve.
"Eletričist" oz. filozof. Ali ga kdo pozna?
Ljubljana je itak Mala vas (kakšna Velika Ljubljana ). Tudi Slovenija je majhna, poznamo vse ribe v Piranskem zalivu po imenih
pozdrav
Darko
Morda je bil takrat (1951) še v pleničkah
Več bomo izvedeli o trolejbusni progi preko železniškega prelaza in do Ajdovščine v rubriki Čvek
Tam je namreč tema o ljubljanskem trolejbusu. Tukaj je ljubljanski trolejbus OT.
link: http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... 3&start=45
Razen na stičnih točkah
Izvedeli bomo* tudi, zakaj je JCG maja 1956 na osnovi svojih obiskov Ljubljane septembra 1952 in septembra 1955 vrisal črtice (glej načrt) ob Prešernovi cesti
bomo*: uvajanje tehnologije mehiških nadaljevank; ko je najbolj zanimivo se konča in nadaljuje jutri
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Ljubljanski tramvaj
Pozdravljeni pozitivno misleči
Sedaj, kaj naj rečem. Vidi se (zabrisano) en tir. Ta dva tira pred Evropo bi lahko poimenovali za servisna. Od leta 1933, ko so ju položili, sta pretežno služila za bližnjico k remizi. V času, ko so imeli še v Ljubljani "tramvajsko šprickahlo" so tu črpali vodo. Ali so kaj preurejali tire ob rušenju "rešilnega otoka" koncem 1951, vsaj dosedaj, ni kaj znanega. Potem so decembra 1954 pričeli voziti trolejbusi do Ajdovščine in so morali urediti križanje žic. Ob ogledu fotografije "božičnega drevesca" ni bilo več videti tramvajskih žic iz smeri Kozolca k Gosposvetski cesti. Zatorej sem predvidel, da je ta del postal odveč. Ne izključujem možnosti, da so tire pustili, le čistili jih niso več. V utorih se je tako nabralo kamenje in prah oz. so postali skoraj "nevidni".
LP Igor
Sedaj, kaj naj rečem. Vidi se (zabrisano) en tir. Ta dva tira pred Evropo bi lahko poimenovali za servisna. Od leta 1933, ko so ju položili, sta pretežno služila za bližnjico k remizi. V času, ko so imeli še v Ljubljani "tramvajsko šprickahlo" so tu črpali vodo. Ali so kaj preurejali tire ob rušenju "rešilnega otoka" koncem 1951, vsaj dosedaj, ni kaj znanega. Potem so decembra 1954 pričeli voziti trolejbusi do Ajdovščine in so morali urediti križanje žic. Ob ogledu fotografije "božičnega drevesca" ni bilo več videti tramvajskih žic iz smeri Kozolca k Gosposvetski cesti. Zatorej sem predvidel, da je ta del postal odveč. Ne izključujem možnosti, da so tire pustili, le čistili jih niso več. V utorih se je tako nabralo kamenje in prah oz. so postali skoraj "nevidni".
LP Igor
Re: Ljubljanski tramvaj
Pozdravljeni pozitivno misleči
Njega dni nazaj, je Darko objavil naslednjo fotografijo:
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... &start=817
Trolejbusnih žic ni videti.
LP Igor
Njega dni nazaj, je Darko objavil naslednjo fotografijo:
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... &start=817
Trolejbusnih žic ni videti.
LP Igor
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski tramvaj
Ja, fotografija je iz leta 1949 (100-letnica železnic v ex YU).
Zato ni trolejbusnega voda.
pozdrav
Darko
Zato ni trolejbusnega voda.
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Ljubljanski tramvaj
V zvezi tirne zveze Gosposvetska - Bavarski dvor; tudi meni se zdi da so v nekem trenutku (proti koncu tramvajskega prometa) demontirali desni tir (smer Bavarc - Gosposvetska), ter je ostal le tisti, razviden na fotografiji. Za vsak primer. Ni nič čudno početje, saj so v Ljubljani ob koncu tramvaja kar pridno "urejali" preostalo omrežje - po letu 1957 so pri Glavni pošti demontirali kretnico proti Viču, ter naredili le ovinek iz Titove na Čopovo (obstaja fotografija nekaj strani nazaj). Menim da so enako naredili pred Magistratom, po letu 1956.trackpan napisal/-a:Pozdravljeni pozitivno misleči
Sedaj, kaj naj rečem. Vidi se (zabrisano) en tir. Ta dva tira pred Evropo bi lahko poimenovali za servisna. Od leta 1933, ko so ju položili, sta pretežno služila za bližnjico k remizi. V času, ko so imeli še v Ljubljani "tramvajsko šprickahlo" so tu črpali vodo. Ali so kaj preurejali tire ob rušenju "rešilnega otoka" koncem 1951, vsaj dosedaj, ni kaj znanega. Potem so decembra 1954 pričeli voziti trolejbusi do Ajdovščine in so morali urediti križanje žic. Ob ogledu fotografije "božičnega drevesca" ni bilo več videti tramvajskih žic iz smeri Kozolca k Gosposvetski cesti. Zatorej sem predvidel, da je ta del postal odveč. Ne izključujem možnosti, da so tire pustili, le čistili jih niso več. V utorih se je tako nabralo kamenje in prah oz. so postali skoraj "nevidni".
LP Igor
Če verjamemo njegovem načrtu, je obstajal servisni (bi mu rekli "mrtvi") trolejbusni vod po "PrešeTnovi", da bi se trolejbusi izognili vožnji prek centra. Kakšen foto-dokaz ali priča bi prav lepo prišli. Sem pa malce skeptičen glede tega, saj je na načrtu še napak (v poteku tramvajskih prog) ki odstopajo od dejanskega stanja.železocestnik napisal/-a:O.377177
Izvedeli bomo* tudi, zakaj je JCG maja 1956 na osnovi svojih obiskov Ljubljane septembra 1952 in septembra 1955 vrisal črtice (glej načrt) ob Prešernovi cesti
pozdrav
Darko
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski tramvaj
jž 363, pozdravljen,
ja imaš prav, pri obisku tujega mesta ni tako enostavno vse vedeti in preizkusiti. JCG-ju je zmanjkalo časa, če pa je imel dobrega informatorja, pa je še vedno težava verjetno tudi v jeziku. Jaz sem bil ene parkrat v Londonu in sem rekel, da bom prevozil vse proge in malo poslikal. Potem pa sem videl, da je to naredil STIB mnogo bolje od mene (na forumu zeljeznice.net). O enih stvareh pojma nisem imel, pa sem si prej nabavil knjige o podzemni železnici v Londonu.
Tako je nastalo tudi nekaj napak na CJG-jevem načrtu. Kaj čmo. Še vedno bolje kot vsi naši strokovnjaki, ki do zdaj niso narisali nič, tako da se sadaj zafrkavamo po tolikih letih, da bi odkrili, kako je bilo. Če bi vsaj verodostojne pričevalce našli, ne pa pravljičarje, ki so nas celo zavedli....
Ja, seveda, pa arhiv bi nam vsaj ohranili pošten, pa so z njim delali kot svinja z mehom. In ga razvlekli...
Vprašanje je samo, v katerih privatnih zbirkah je končal...
V tem primeru uvajanja linije na Ježico imamo srečo in se je ohranilo v arhivu LPP vsaj nekaj dokumentov in načrtov.
Vse bom objavil v rubriki Čvek, tema: Ljubljanski trolejbus. Link: http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... 3&start=45
Tukaj je trolejbus OT.
pozdrav
Darko
ja imaš prav, pri obisku tujega mesta ni tako enostavno vse vedeti in preizkusiti. JCG-ju je zmanjkalo časa, če pa je imel dobrega informatorja, pa je še vedno težava verjetno tudi v jeziku. Jaz sem bil ene parkrat v Londonu in sem rekel, da bom prevozil vse proge in malo poslikal. Potem pa sem videl, da je to naredil STIB mnogo bolje od mene (na forumu zeljeznice.net). O enih stvareh pojma nisem imel, pa sem si prej nabavil knjige o podzemni železnici v Londonu.
Tako je nastalo tudi nekaj napak na CJG-jevem načrtu. Kaj čmo. Še vedno bolje kot vsi naši strokovnjaki, ki do zdaj niso narisali nič, tako da se sadaj zafrkavamo po tolikih letih, da bi odkrili, kako je bilo. Če bi vsaj verodostojne pričevalce našli, ne pa pravljičarje, ki so nas celo zavedli....
Ja, seveda, pa arhiv bi nam vsaj ohranili pošten, pa so z njim delali kot svinja z mehom. In ga razvlekli...
Vprašanje je samo, v katerih privatnih zbirkah je končal...
V tem primeru uvajanja linije na Ježico imamo srečo in se je ohranilo v arhivu LPP vsaj nekaj dokumentov in načrtov.
Vse bom objavil v rubriki Čvek, tema: Ljubljanski trolejbus. Link: http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... 3&start=45
Tukaj je trolejbus OT.
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski tramvaj
Pozdravljeni,
v arhivu LPP, ki so ga predali v Zgodovinski arhiv Ljubljana (ZAL), sem našel zapise, kdaj približno so odstranjevali tire:
4.6.1956: Rudnik
11.4.1956: Kardeljeva
To so samo datumi pogodb za odstranjevanje tirov, vendar osnova za brskanje po časopisu
pozdrav
Darko
v arhivu LPP, ki so ga predali v Zgodovinski arhiv Ljubljana (ZAL), sem našel zapise, kdaj približno so odstranjevali tire:
4.6.1956: Rudnik
11.4.1956: Kardeljeva
To so samo datumi pogodb za odstranjevanje tirov, vendar osnova za brskanje po časopisu
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Ljubljanski tramvaj
Pozdravljeni pozitivno misleči
Morda bo za koga zanimiv članek : "Ob 50-letnici električne cestne železnice v Ljubljani" ("Enakopravnost", 17.12.1951).
https://www.dlib.si/?URN=URN:NBN:SI:DOC-OGKPFEGZ
O letu 1956, pa kdaj drugič.
LP Igor
Morda bo za koga zanimiv članek : "Ob 50-letnici električne cestne železnice v Ljubljani" ("Enakopravnost", 17.12.1951).
https://www.dlib.si/?URN=URN:NBN:SI:DOC-OGKPFEGZ
O letu 1956, pa kdaj drugič.
LP Igor
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski tramvaj
Ja, problem je, da tudi Slovenski poročevalec ni digitaliziran
pozdrav
Darko
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Ljubljanski tramvaj
Hvala na povezavi Igor. Pa se vedno kaj novega izve iz časopisnih člankov, kot npr. podatek da naj bi v začetku obratovanja tramvaja direktna tramvajska linija povezovala Glavni kolodvor s Dolenjskim kolodvorom. Vprašanje je kdaj je prišlo do spremembe in je "trojka" skrajšana le do Magistrata.trackpan napisal/-a:Pozdravljeni pozitivno misleči
Morda bo za koga zanimiv članek : "Ob 50-letnici električne cestne železnice v Ljubljani" ("Enakopravnost", 17.12.1951).
https://www.dlib.si/?URN=URN:NBN:SI:DOC-OGKPFEGZ
O letu 1956, pa kdaj drugič.
LP Igor
Zanimiva so tudi povojna načrtovanja novih povezav rakovniške proge s centrom, ter plan polaganja drugega tira na Celovški cesti.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski tramvaj
O: 380906
Pozdravljeni,
pri zbiranju gradiva o postavitvi nove napajalne postaje v Stožicah sem naletel na zapisnik o stanju takrat edine napajalne postaje za tramvaj in trolejbus.
Odločil se se, da bom stanje v ECŽ leta 1952/1953 objavil samo na enem mestu.
Na začetku leta 1953 je bilo stanje v ECŽ kritično
Direktor Franc Drobež je spravil skupaj vse probleme in možnosti za rešitev.
Odločiti pa se je bilo potrebno na hitro.
Vprašljivo je bilo sploh redno obratovanje prog...
Grozile so zaustavitve, kakršnih ni bilo vse od začetka obratovanja ljubljanskega tramvaja.
Direktor Drobež Franc je verjetno izkoristil že vse poti za reševanje problemov, ostal mu je le še apel. da bodo nastale zaradi zaustavitev moralno-politične posledice
Zapisnik dodajam v celoti, saj je iz njega razvidno stanje brez olepšav...
povečava...
Druga stran (samo povečava):
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
pri zbiranju gradiva o postavitvi nove napajalne postaje v Stožicah sem naletel na zapisnik o stanju takrat edine napajalne postaje za tramvaj in trolejbus.
Odločil se se, da bom stanje v ECŽ leta 1952/1953 objavil samo na enem mestu.
Na začetku leta 1953 je bilo stanje v ECŽ kritično
Direktor Franc Drobež je spravil skupaj vse probleme in možnosti za rešitev.
Odločiti pa se je bilo potrebno na hitro.
Vprašljivo je bilo sploh redno obratovanje prog...
Grozile so zaustavitve, kakršnih ni bilo vse od začetka obratovanja ljubljanskega tramvaja.
Direktor Drobež Franc je verjetno izkoristil že vse poti za reševanje problemov, ostal mu je le še apel. da bodo nastale zaradi zaustavitev moralno-politične posledice
Zapisnik dodajam v celoti, saj je iz njega razvidno stanje brez olepšav...
povečava...
Druga stran (samo povečava):
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski tramvaj
O:382500
Pozdravljeni,
ni me bilo nekaj dni, pa ste "nabili" 1500 ogledov.
Je treba reči, da je zapisnik zanimiv.
Da pa si ne bo kdo mislil, da si je direktor izmišljal in pretiraval, oziroma bil "ziheraš", si bomo pogledali še tri zapisnike strokovnjakov, ki so poročali o stanju v ECŽ.
Najprej si bomo pogledali nekaj za "električiste".
Zapisnik o pregledu napajalne postaje.
Pregled je opravila komisija dveh inženirjev, zaposlenega v napajalni postaji in enega dr. inženirja.
Zapisnik so sestavili 8.12.1952.
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
ni me bilo nekaj dni, pa ste "nabili" 1500 ogledov.
Je treba reči, da je zapisnik zanimiv.
Da pa si ne bo kdo mislil, da si je direktor izmišljal in pretiraval, oziroma bil "ziheraš", si bomo pogledali še tri zapisnike strokovnjakov, ki so poročali o stanju v ECŽ.
Najprej si bomo pogledali nekaj za "električiste".
Zapisnik o pregledu napajalne postaje.
Pregled je opravila komisija dveh inženirjev, zaposlenega v napajalni postaji in enega dr. inženirja.
Zapisnik so sestavili 8.12.1952.
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski tramvaj
O: 382975
Pozdravljeni,
po 475 ogledijh na dan
...je že čas za nov zapisnik.
Včasih sem hotel le 100 ogledov na dan in šele potem nadaljujem s pisanjem
Zanimanje se povečuje...kot včasih v mehiških nadaljevankah.
Sedaj so druge, turške ali kakšne
Z nadzvočno hitrosjo se približujemo 400.000 ogledom te teme
Ja, se pozna, da klikajo to temo sedaj tudi "trolejbusarji"
Sicer je ta zapisnik izključno v zvezi s tramvaji, ampak to ni "zavajanje trolejbusarjev".
V zapisniku se govori o kasiranju oz izločevanju tramvajev in posredno tudi o reševanju krize po izločitvi. Kako se bo reševala, z novimi tramvaji oz. trolejbusi, v zapisniku ni govora.
Je pa v zapisniku kompletna zgodovina o ljubljanskih tramvajih (vozilih).
Spisala sta jo dva inženirja, dne 20.2.1953. Od "foha"....
Vredno branja! Nobenih "pravljic"
Samo povečava:
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
po 475 ogledijh na dan
...je že čas za nov zapisnik.
Včasih sem hotel le 100 ogledov na dan in šele potem nadaljujem s pisanjem
Zanimanje se povečuje...kot včasih v mehiških nadaljevankah.
Sedaj so druge, turške ali kakšne
Z nadzvočno hitrosjo se približujemo 400.000 ogledom te teme
Ja, se pozna, da klikajo to temo sedaj tudi "trolejbusarji"
Sicer je ta zapisnik izključno v zvezi s tramvaji, ampak to ni "zavajanje trolejbusarjev".
V zapisniku se govori o kasiranju oz izločevanju tramvajev in posredno tudi o reševanju krize po izločitvi. Kako se bo reševala, z novimi tramvaji oz. trolejbusi, v zapisniku ni govora.
Je pa v zapisniku kompletna zgodovina o ljubljanskih tramvajih (vozilih).
Spisala sta jo dva inženirja, dne 20.2.1953. Od "foha"....
Vredno branja! Nobenih "pravljic"
Samo povečava:
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers