Ljubljanski tramvaj
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski tramvaj
O:172900
Pozdravljeni,
nadaljujemo, stran 12:
Garancija se šteje od dneva predaje in sicer:
v času garancije je firma Siemens-Schuckert dolžna vse pomanjkljivosti, ki so povezane s slabim materialom, napačno konstrukcijo ali slabim delom, odpraviti takoj, ko dobijo s strani Maloželezniške družbe pisno obvestilo o takšnem dogodku.
Ta dolžnost se ne nanaša na kretnice in križanja, na stekleno "bučo" usmernika, na naravno obrabo, nestrokovno vzdrževanje ali nestrokovno uporabo, uporabo neprimernih materialov za obratovanje in vzdrževanje, kot tudi za vplive prevelike sile na dele.
Iz garancije so izvzeti deli, pri katerih nastane pri obratovanju normalna obraba, kot n.pr. kolektorji, krtačke, tlivke...
10. Patenti
Opomba:To nas zaenkrat ne zanima...
11. Vodenje del
Za opravljanje preddel in za nadzor, za dela pri železniškem delu projekta plača Maloželežniška družba 332.000 din firmi Siemens-Schuckert.
Za vodenje gradnje se za celoten čas gradnje s strani Upravnega odbora Maloželezniške družbe imenuje nadzorni organ.
Stroški za delo tega organa so že upoštevani v zgornjem znesku.
Nadalje je firma Siemens-Schuckert pri izvajanju del dolžna uporabljati kolikor je možno domače tehnične moči.
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
nadaljujemo, stran 12:
Garancija se šteje od dneva predaje in sicer:
v času garancije je firma Siemens-Schuckert dolžna vse pomanjkljivosti, ki so povezane s slabim materialom, napačno konstrukcijo ali slabim delom, odpraviti takoj, ko dobijo s strani Maloželezniške družbe pisno obvestilo o takšnem dogodku.
Ta dolžnost se ne nanaša na kretnice in križanja, na stekleno "bučo" usmernika, na naravno obrabo, nestrokovno vzdrževanje ali nestrokovno uporabo, uporabo neprimernih materialov za obratovanje in vzdrževanje, kot tudi za vplive prevelike sile na dele.
Iz garancije so izvzeti deli, pri katerih nastane pri obratovanju normalna obraba, kot n.pr. kolektorji, krtačke, tlivke...
10. Patenti
Opomba:To nas zaenkrat ne zanima...
11. Vodenje del
Za opravljanje preddel in za nadzor, za dela pri železniškem delu projekta plača Maloželežniška družba 332.000 din firmi Siemens-Schuckert.
Za vodenje gradnje se za celoten čas gradnje s strani Upravnega odbora Maloželezniške družbe imenuje nadzorni organ.
Stroški za delo tega organa so že upoštevani v zgornjem znesku.
Nadalje je firma Siemens-Schuckert pri izvajanju del dolžna uporabljati kolikor je možno domače tehnične moči.
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski tramvaj
Pozdravljeni,
nadaljujemo, da nam ne bo tekla voda v grlo pred novim letom
stran 13:
12. Gradbeni biro
Pred dejanskim začetkom del je dolžna firma Siemens_Schuckert organizirati gradbeni biro, katerega upravo nam pravočasno javite.
Ta gradbeni biro vas bo predstavljal v vseh tehničnih primerih proti Maloželezniški družbi in tudi proti oblastnim organom.
V gradbenem biroju je potrebno voditi gradbeni dnevnik, v katerega se vpisujejo vsi pomembni dogodki, posebej tiste dobave in dela, ki jih po koncu montaže ni možno brez demontaže delov naprave določiti.
Ti vpisi so dokazno gradivo in služijo kot osnova za obračun. Iz tega vzroka je potrebno pooblastilo Maloželezniški družbi, da ima vpogled v gradbeni dnevnik in možnost vnašanja svojih zapisov in nasprotnih mnenj.
Vsi zapisi morajo biti vnešeni v roku 8 dni po dogodku.
13. Obračun
a) električni del
Obračun električnega dela pri progi sledi iz cen na enoto v ponudbi z dne 16.1.1928 če ni drugače dogovorjeno.
Osnova za obračun je obseg dobave. Vsaka zahteva za večjo ali manjšo dobavo kot je navedena v ponudbi bo posebej obračunana.
Zahteve po večji dobavi se upošteva samo takrat, če je pridobljeno predhodno soglasje vodstva gradnje in upravnega odbora.
Obračun zbiralk, veznih vodov, merilnih vodov in ozemljilnih vodov skupaj z opremo se obračuna po dejanskih količinah in ponudbenih cenah.
Preostale so nam še 4 strani
pozdrav
Darko
nadaljujemo, da nam ne bo tekla voda v grlo pred novim letom
stran 13:
12. Gradbeni biro
Pred dejanskim začetkom del je dolžna firma Siemens_Schuckert organizirati gradbeni biro, katerega upravo nam pravočasno javite.
Ta gradbeni biro vas bo predstavljal v vseh tehničnih primerih proti Maloželezniški družbi in tudi proti oblastnim organom.
V gradbenem biroju je potrebno voditi gradbeni dnevnik, v katerega se vpisujejo vsi pomembni dogodki, posebej tiste dobave in dela, ki jih po koncu montaže ni možno brez demontaže delov naprave določiti.
Ti vpisi so dokazno gradivo in služijo kot osnova za obračun. Iz tega vzroka je potrebno pooblastilo Maloželezniški družbi, da ima vpogled v gradbeni dnevnik in možnost vnašanja svojih zapisov in nasprotnih mnenj.
Vsi zapisi morajo biti vnešeni v roku 8 dni po dogodku.
13. Obračun
a) električni del
Obračun električnega dela pri progi sledi iz cen na enoto v ponudbi z dne 16.1.1928 če ni drugače dogovorjeno.
Osnova za obračun je obseg dobave. Vsaka zahteva za večjo ali manjšo dobavo kot je navedena v ponudbi bo posebej obračunana.
Zahteve po večji dobavi se upošteva samo takrat, če je pridobljeno predhodno soglasje vodstva gradnje in upravnega odbora.
Obračun zbiralk, veznih vodov, merilnih vodov in ozemljilnih vodov skupaj z opremo se obračuna po dejanskih količinah in ponudbenih cenah.
Preostale so nam še 4 strani
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski tramvaj
O:173600
Pozdravljeni,
nadaljujemo. Stran 14:
Obračun mehaničnega dela pogonskih vozil se izvede po dogovorjenih cenah s tovarno vagonov, ki so dogovorjene med komisijskim obiskom v tovarni vagonov
Pri dobavi motornih voz iz Broda na Savi nastane več stroškov zaradi transportnih stroškov električnih naprav v Brod na Savi oz. zaradi potnih stroškov inženirjev in monterjev v primerjavi s ponujeno ceno v ponudbi.
V ponudbi je bila predvidena montaža mehaničnih delov v Gradcu (Graz).
Te dodatne stroške se obračuna po dejanskem stanju.
Jekleni stebri in jeklene konstrukcije se obračunajo po ponujenih cenah.
Cene za žice in jeklene vrvi bazirajo na ceni žice 15 dolarskih centov za ameriški funt. Obračuna se cena na dan podpisa dogovora.
Cena za izolirano bakreno žico je bazirana na 2,60 avstrijskega šilinga na kilogram. Obračuna se cena na dan naročila.
Pa si poglejmo, kakšne stebre je ponudil Siemens-Schuckert...
Za katerega se bi odločili
Za katerega so se odločili
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
nadaljujemo. Stran 14:
Obračun mehaničnega dela pogonskih vozil se izvede po dogovorjenih cenah s tovarno vagonov, ki so dogovorjene med komisijskim obiskom v tovarni vagonov
Pri dobavi motornih voz iz Broda na Savi nastane več stroškov zaradi transportnih stroškov električnih naprav v Brod na Savi oz. zaradi potnih stroškov inženirjev in monterjev v primerjavi s ponujeno ceno v ponudbi.
V ponudbi je bila predvidena montaža mehaničnih delov v Gradcu (Graz).
Te dodatne stroške se obračuna po dejanskem stanju.
Jekleni stebri in jeklene konstrukcije se obračunajo po ponujenih cenah.
Cene za žice in jeklene vrvi bazirajo na ceni žice 15 dolarskih centov za ameriški funt. Obračuna se cena na dan podpisa dogovora.
Cena za izolirano bakreno žico je bazirana na 2,60 avstrijskega šilinga na kilogram. Obračuna se cena na dan naročila.
Pa si poglejmo, kakšne stebre je ponudil Siemens-Schuckert...
Za katerega se bi odločili
Za katerega so se odločili
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski tramvaj
Pozdravljeni,
bi rekel, da se noče noben opredeliti za steber, ker večina misli, da imam v rezrvi še kakšnega asa (steber) in bi potem izpadel hec
Zagotavljam, da ne vem za nobeno drugo obliko stebra, ki jo je ponujal kdorkoli za razširitev omrežja na Vič in Šiško.
pozdrav
Darko
bi rekel, da se noče noben opredeliti za steber, ker večina misli, da imam v rezrvi še kakšnega asa (steber) in bi potem izpadel hec
Zagotavljam, da ne vem za nobeno drugo obliko stebra, ki jo je ponujal kdorkoli za razširitev omrežja na Vič in Šiško.
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Ljubljanski tramvaj
Če ke že taka želja po komentarju na stebre....
Prvi steber se mi zdi mnogo bolj eleganten za mesto saj tramvaj predstavlja prestiž v mestu. Med tem ko je drugi neka industrijska konstrukcija.
Kaj pa je bilo v realnosti?
Lp Urban120
Prvi steber se mi zdi mnogo bolj eleganten za mesto saj tramvaj predstavlja prestiž v mestu. Med tem ko je drugi neka industrijska konstrukcija.
Kaj pa je bilo v realnosti?
Lp Urban120
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski tramvaj
Urban120, pozdravljen,
vsake toliko časa malo preverjam, če so forumaši budni in če podrobno berejo poste, ne tako kot jaz, ko samo preletim časopis: začetek članka, nekaj v sredini in še malo na koncu, pa vse vem
Je pa res, da sem mislil, da bo kdo malo pogledal po fotografijah, kakšni stebri so bili postavljeni...
Ja, to je pravilno mnenje, tile "zašvasani" stebri so bolj za v predmestja, za v mesto so pač bolj elegantnio okrogli
Nazadnje se je pokazalo, da so bili v predmestju (Šentvid) kombinirane izvedbe, nekaj teh, nekaj drugih...
pozdrav
Darko
vsake toliko časa malo preverjam, če so forumaši budni in če podrobno berejo poste, ne tako kot jaz, ko samo preletim časopis: začetek članka, nekaj v sredini in še malo na koncu, pa vse vem
Je pa res, da sem mislil, da bo kdo malo pogledal po fotografijah, kakšni stebri so bili postavljeni...
Ja, to je pravilno mnenje, tile "zašvasani" stebri so bolj za v predmestja, za v mesto so pač bolj elegantnio okrogli
Nazadnje se je pokazalo, da so bili v predmestju (Šentvid) kombinirane izvedbe, nekaj teh, nekaj drugih...
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski tramvaj
O:174250
Pozdravljeni,
nadaljujemo, še malo, pa smo pri koncu pogodbe...
Stran 15:
Cene za močnostni kabel bazirajo na ceni elektrolitskega bakra, ki znaša 2,30 avstrijskega šilinga/kg, za kable krajše od 50 se doda 10% na ceno.
Obračun golih vodov, izoliranih vodov, vozne žice, visokonapetostnega kabla in povratnega kabla se naredi po dejanskih količinah in dolžinah, z določenim dodatkom za odrezek.
Za žice za vozni vod velja, da se dočžine jeklenih žic poveča za dodatek 25% skupne vrednosti razponov prečnih in napenjalnih žic zaradi odrezkov, za dolžine žic za vozni vod je ta dodatek 3%.
b) železničarski del
Dela in dobave, oddane z licitacijo se obračuna s cenami dodatkov.
Za izdelavo pogojev licitacije, za sodelovanje z dolgoletnimi strokovnimi izkušnjami, za tehnično sodelovanje in poslovno sodelovanje pri predaji in odvijanju poddobav, kot tudis točko 9 povezanimi splošnimi garancijami se s strani Maloželezniške družbe nakaže firmi Siemens- Schuckert 250.000 Din
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
nadaljujemo, še malo, pa smo pri koncu pogodbe...
Stran 15:
Cene za močnostni kabel bazirajo na ceni elektrolitskega bakra, ki znaša 2,30 avstrijskega šilinga/kg, za kable krajše od 50 se doda 10% na ceno.
Obračun golih vodov, izoliranih vodov, vozne žice, visokonapetostnega kabla in povratnega kabla se naredi po dejanskih količinah in dolžinah, z določenim dodatkom za odrezek.
Za žice za vozni vod velja, da se dočžine jeklenih žic poveča za dodatek 25% skupne vrednosti razponov prečnih in napenjalnih žic zaradi odrezkov, za dolžine žic za vozni vod je ta dodatek 3%.
b) železničarski del
Dela in dobave, oddane z licitacijo se obračuna s cenami dodatkov.
Za izdelavo pogojev licitacije, za sodelovanje z dolgoletnimi strokovnimi izkušnjami, za tehnično sodelovanje in poslovno sodelovanje pri predaji in odvijanju poddobav, kot tudis točko 9 povezanimi splošnimi garancijami se s strani Maloželezniške družbe nakaže firmi Siemens- Schuckert 250.000 Din
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski tramvaj
Nadaljujemo...k sreči gre pogodba k koncu...
stran 16:
c) Splošno
Vsaka dobava in delo, ki bo obračunana po količinah in izmeri, mora biti v času gradnje točno ugotovljena.
Na splošno se obračunava dobave in delo po poteku del in po prevzemu.
14) Pakiranje, Tovor. Zavarovanje. Carina. Dovoz do gradbišča.
a) električni del
Cene električnega dela ponudbe Jugoslovansko Siemens A.G. oz. kasnejših ponudb se štejejo neto na avstrijski meji v Špilju (Speilfeld-Strass), vključno s pakiranjem in zavarovanjem, razen carine. Siemens-Schuckert je dolžan plačati stroške pakiranja in zavarovanja od sedeža podjetja do avstrijske meje v Špilju.
Vsi stroški od tu dalje do postaje Ljubljana-glavni kolodvor gredo na račun Maloželezniške družbe.
Cene Brodske tovarne vagonov za mehanični del pogonskih voz se razumejo franko Ljubljana.
Dovoz materiala za električni del iz postaje Ljubljana-glavni kolodvor do posameznega gradbišča in razlaganje 10-ih pogonskih voz in prikolic z železniških vagonov v Ljubljani in prevoz do najbližjega tramvajskega tira kot tudi dvig (opomba ŽC: ...in spust ) na tire se odda v izvedbo domači špedicjski firmi in se ji potem poravna te stroške.
Ostane nam še ena stran...do
Dobro smo planirali
pozdrav
Darko
stran 16:
c) Splošno
Vsaka dobava in delo, ki bo obračunana po količinah in izmeri, mora biti v času gradnje točno ugotovljena.
Na splošno se obračunava dobave in delo po poteku del in po prevzemu.
14) Pakiranje, Tovor. Zavarovanje. Carina. Dovoz do gradbišča.
a) električni del
Cene električnega dela ponudbe Jugoslovansko Siemens A.G. oz. kasnejših ponudb se štejejo neto na avstrijski meji v Špilju (Speilfeld-Strass), vključno s pakiranjem in zavarovanjem, razen carine. Siemens-Schuckert je dolžan plačati stroške pakiranja in zavarovanja od sedeža podjetja do avstrijske meje v Špilju.
Vsi stroški od tu dalje do postaje Ljubljana-glavni kolodvor gredo na račun Maloželezniške družbe.
Cene Brodske tovarne vagonov za mehanični del pogonskih voz se razumejo franko Ljubljana.
Dovoz materiala za električni del iz postaje Ljubljana-glavni kolodvor do posameznega gradbišča in razlaganje 10-ih pogonskih voz in prikolic z železniških vagonov v Ljubljani in prevoz do najbližjega tramvajskega tira kot tudi dvig (opomba ŽC: ...in spust ) na tire se odda v izvedbo domači špedicjski firmi in se ji potem poravna te stroške.
Ostane nam še ena stran...do
Dobro smo planirali
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski tramvaj
O:175000
Pozdravljeni,
zaključujemo...s pogodbo
Ja, to je zadnja stran
Stran 17:
b9 železniški del
Za cene tirnic, kretnicin križanj velja isto, posamezne cene so cene na enoto, katere je firma Wickerts Dunaj ponudila z dne 6. in 12.7.1928.
Za dobavo tega materiala za zgornji ustroj s postaje Ljubljana-glavni kolodvor do posameznega gradbišča bo nadzorni odbor imenoval domačo družbo in te račune potem plačafirma Siemens-Schuckert.
Stroške prevoza in carine za varilne aparate in varilni material gredo na stroške firme Siemens-Schuckert, saj so ti stroški že upoštevani v cenah na enoto za varjenje tirnic.
Posamezne dobave elektrotehničnih izdelkov morajo točno ustrezati predpisom Združenja nemških elktrotehnikov.
15. Plačilo
Predložiti je otrebno seznam materiala, ki ga je potrebno takoj naročiti in plačati.
Nadaljna plačila se izvajajo glede na stanje poteka del po delnih plačilih od 1.3.1929 dalje rokih 60 dni po izdaji delnega računa.
Preostanek dobav in del firme Siemens-Schuckert ter dela poddobaviteljev se plačujejo najkasneje v 3 mesecih po prevzemu. Pri vsakem plačilu se odbije 10% za zavarovanje garancije za čas garancije.
Vsa plačila se izvede firmi Siemens-Schuckert preko banke na Dunaju in sicer v švicarskih frankih po menjalnem kursu borze v Zürichu, ki velja na dan plačila.
Ta kurs je potrebno upoštevati tako, da ne sme biti nižji kot je kurs na dan naročila.
Če pride do zamika plačila, se obračuna 1% zamudnih obresti na mesec.
Vse račune jugoslovanskih dobaviteljev se izplača v dinarjih.
Poglavje 16 in 17 moramo povzeti iz predloga firme Siemens-Schuckert, ker nimamo na voljo več predloga Maloželezniške družbe na desni strani. Verjetno manjka še en list.
16) Spori
V primerih sporov, ki bi lahko nastali iz tega posla, odloča pristojno sodišče v Ljubljani.
17) Koleki, pristojbine in davki
Vse kar je potrebno plačati za oblastne organe, plača izključno Maloželezniška družba.
Vse državne davke, pristojbine, takse in podobno, gredo na račun naročnika
Zaključeno...
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
zaključujemo...s pogodbo
Ja, to je zadnja stran
Stran 17:
b9 železniški del
Za cene tirnic, kretnicin križanj velja isto, posamezne cene so cene na enoto, katere je firma Wickerts Dunaj ponudila z dne 6. in 12.7.1928.
Za dobavo tega materiala za zgornji ustroj s postaje Ljubljana-glavni kolodvor do posameznega gradbišča bo nadzorni odbor imenoval domačo družbo in te račune potem plačafirma Siemens-Schuckert.
Stroške prevoza in carine za varilne aparate in varilni material gredo na stroške firme Siemens-Schuckert, saj so ti stroški že upoštevani v cenah na enoto za varjenje tirnic.
Posamezne dobave elektrotehničnih izdelkov morajo točno ustrezati predpisom Združenja nemških elktrotehnikov.
15. Plačilo
Predložiti je otrebno seznam materiala, ki ga je potrebno takoj naročiti in plačati.
Nadaljna plačila se izvajajo glede na stanje poteka del po delnih plačilih od 1.3.1929 dalje rokih 60 dni po izdaji delnega računa.
Preostanek dobav in del firme Siemens-Schuckert ter dela poddobaviteljev se plačujejo najkasneje v 3 mesecih po prevzemu. Pri vsakem plačilu se odbije 10% za zavarovanje garancije za čas garancije.
Vsa plačila se izvede firmi Siemens-Schuckert preko banke na Dunaju in sicer v švicarskih frankih po menjalnem kursu borze v Zürichu, ki velja na dan plačila.
Ta kurs je potrebno upoštevati tako, da ne sme biti nižji kot je kurs na dan naročila.
Če pride do zamika plačila, se obračuna 1% zamudnih obresti na mesec.
Vse račune jugoslovanskih dobaviteljev se izplača v dinarjih.
Poglavje 16 in 17 moramo povzeti iz predloga firme Siemens-Schuckert, ker nimamo na voljo več predloga Maloželezniške družbe na desni strani. Verjetno manjka še en list.
16) Spori
V primerih sporov, ki bi lahko nastali iz tega posla, odloča pristojno sodišče v Ljubljani.
17) Koleki, pristojbine in davki
Vse kar je potrebno plačati za oblastne organe, plača izključno Maloželezniška družba.
Vse državne davke, pristojbine, takse in podobno, gredo na račun naročnika
Zaključeno...
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski tramvaj
Pozdravljeni,
mirno smo prekoračili 175.000 ogledov teme o ljubljanskem tramvaju.
Če omenim komu, ki ne sledi tej temi, da imamo toliko ogledov te teme, me samo obzirno opozori, da naj pogledam število ogledov še enkrat, verjetn da sem preveč štel kakšno ničlo
Sem malo pogledal nazaj, kdaj se je začelo povečevati ogled te teme.
Poleti, julija sem objavil fotografije tramvajev, ki so se pojavile pri odpiranju rekonstruirane Dunajske ceste v centru mesta. Do takrat je bilo okoli 130.000 ogledov te teme.
Konec avgusta sem pričel objavljati fotografije načrtov viške proge, takrat je bilo že 139.000 ogledov.
Sredi oktobra sem zaključil objavljati načrte nove proge na Vič in takrat je bilo že okoli 150.000 ogledov.
Potem smo štartali z objavo načrtov nove proge do Šiške, pa napajanje tramvajskih prog, pa pogodba s firmo Siemens-Schucker ...in tako smo prilezli decembra do 175.000 ogledov.
Torej je bilo v pol leta 45.000 ogledov te teme. Ogromno!
Seveda ne bi bila tema zanimiva, če ne bi bilo suporta forumašev pri zadevah, kjer se je ustavilo poznavanje zadev. Tukaj je izredno veliko pomagal @trackpan z brskanjem po časopisih, ki so bili včasih edini vir, da smo lahko nadaljevali s temo.
V kolikor ne bi bilo tako močnega suporta, bi verjetno tudi jaz obnemogel in izgubil voljo.
Izgleda da je bil zanimiv tudi tehnični del izgradnje proge, saj so se lahko vključili in strojniki in elektrotehniki ter strojevodje. Bi rekel, da smo obujali spomine...
Ugotavljam pa, da tudi na podobnih specialističnih forumih v tujini ne najdeš takšnih podatkov, kot smo jih tukaj spravili vsi skupaj...
Sem si zamislil, da nekako do novega leta zaključim z objavljanjem gradiva, ki ga slučajno najdem na diskih in si vzamem manjši odmor, saj sem bil pred enim novim projektom, ki ga je potrebno speljati do konca drugega leta. Ta projekt je iz časa druge svetovne vojne in je bil prekinjen po propadu referenduma o arhivih. Od tega dne dalje so mi namreč zaprli gradivo zaradi novega zakona o varovanju podatkov. Sedaj se je zadeva spremenila, odprli mi bodo en nemški specializirani arhiv v Berlinu. Tja bom moral priti le z osebno izkaznico...
In tako me je danes "zaneslo" v Arhiv (ne Arhiv bar, da ne bo pomote). Ja, Arhiv Slovenije.
Težil sem, da nimam načrtov tramvajske proge od Šiške do Šentvida in da naj pogledajo, kje bi kaj bilo.
V Zgodovinskem arhivu Ljubljana teh načrtov ni oziroma jih jaz nisem našel.
Rezultat v Arhivu Slovenije je bil presenetljiv. V popisu načrtov in dokumentov imajo sicer konvolut 708 za električno cestno železnico, vendar je v njem le gradivo iz let 1897 do 1904.
Vendar so mi po pol ure prinesli še en fascikel, ki ni zaveden nikjer, nima številke in je bil dodan na koncu gradiva banskue uprave, ker se ni vedelo kam spada.
Pet minutni vpogled v fascikel je razjasnil vsebino: načrti novih prog v letu 1929 do 1931. Tudi podaljšanje proge od Šiške do Šentvida...
Fascikel brez številke. Višek
Torej ni odmora...
Tono bi rekel: Nema odmora dok traje obnova
Seveda Tono pozna samo prvi pomen od tistih dveh, ki jih dobimo na strani http://vukajlija.com/nema-odmora-dok-traje-obnova
-Poznata rečenica iz vremena kada su Titovi omladinci gradili našu zemlju posle drugog svetskog rata.
-Danas se koristi da roditelji kažu sinu koji je obnovio godinu da nema letovanja.
Opomba ŽC: tisti "obnovio" zgoraj pomeni, da ni opravil izpitov za tisto leto...
Takole pa izgleda v nemškem prevodu iz ene zgodovine bivše Yu, ki jo je napisala Marie-Janine Calic:
https://books.google.si/books?id=dkLRBQ ... ic&f=false
Torej se nadaljuje...
pozdrav
Darko
mirno smo prekoračili 175.000 ogledov teme o ljubljanskem tramvaju.
Če omenim komu, ki ne sledi tej temi, da imamo toliko ogledov te teme, me samo obzirno opozori, da naj pogledam število ogledov še enkrat, verjetn da sem preveč štel kakšno ničlo
Sem malo pogledal nazaj, kdaj se je začelo povečevati ogled te teme.
Poleti, julija sem objavil fotografije tramvajev, ki so se pojavile pri odpiranju rekonstruirane Dunajske ceste v centru mesta. Do takrat je bilo okoli 130.000 ogledov te teme.
Konec avgusta sem pričel objavljati fotografije načrtov viške proge, takrat je bilo že 139.000 ogledov.
Sredi oktobra sem zaključil objavljati načrte nove proge na Vič in takrat je bilo že okoli 150.000 ogledov.
Potem smo štartali z objavo načrtov nove proge do Šiške, pa napajanje tramvajskih prog, pa pogodba s firmo Siemens-Schucker ...in tako smo prilezli decembra do 175.000 ogledov.
Torej je bilo v pol leta 45.000 ogledov te teme. Ogromno!
Seveda ne bi bila tema zanimiva, če ne bi bilo suporta forumašev pri zadevah, kjer se je ustavilo poznavanje zadev. Tukaj je izredno veliko pomagal @trackpan z brskanjem po časopisih, ki so bili včasih edini vir, da smo lahko nadaljevali s temo.
V kolikor ne bi bilo tako močnega suporta, bi verjetno tudi jaz obnemogel in izgubil voljo.
Izgleda da je bil zanimiv tudi tehnični del izgradnje proge, saj so se lahko vključili in strojniki in elektrotehniki ter strojevodje. Bi rekel, da smo obujali spomine...
Ugotavljam pa, da tudi na podobnih specialističnih forumih v tujini ne najdeš takšnih podatkov, kot smo jih tukaj spravili vsi skupaj...
Sem si zamislil, da nekako do novega leta zaključim z objavljanjem gradiva, ki ga slučajno najdem na diskih in si vzamem manjši odmor, saj sem bil pred enim novim projektom, ki ga je potrebno speljati do konca drugega leta. Ta projekt je iz časa druge svetovne vojne in je bil prekinjen po propadu referenduma o arhivih. Od tega dne dalje so mi namreč zaprli gradivo zaradi novega zakona o varovanju podatkov. Sedaj se je zadeva spremenila, odprli mi bodo en nemški specializirani arhiv v Berlinu. Tja bom moral priti le z osebno izkaznico...
In tako me je danes "zaneslo" v Arhiv (ne Arhiv bar, da ne bo pomote). Ja, Arhiv Slovenije.
Težil sem, da nimam načrtov tramvajske proge od Šiške do Šentvida in da naj pogledajo, kje bi kaj bilo.
V Zgodovinskem arhivu Ljubljana teh načrtov ni oziroma jih jaz nisem našel.
Rezultat v Arhivu Slovenije je bil presenetljiv. V popisu načrtov in dokumentov imajo sicer konvolut 708 za električno cestno železnico, vendar je v njem le gradivo iz let 1897 do 1904.
Vendar so mi po pol ure prinesli še en fascikel, ki ni zaveden nikjer, nima številke in je bil dodan na koncu gradiva banskue uprave, ker se ni vedelo kam spada.
Pet minutni vpogled v fascikel je razjasnil vsebino: načrti novih prog v letu 1929 do 1931. Tudi podaljšanje proge od Šiške do Šentvida...
Fascikel brez številke. Višek
Torej ni odmora...
Tono bi rekel: Nema odmora dok traje obnova
Seveda Tono pozna samo prvi pomen od tistih dveh, ki jih dobimo na strani http://vukajlija.com/nema-odmora-dok-traje-obnova
-Poznata rečenica iz vremena kada su Titovi omladinci gradili našu zemlju posle drugog svetskog rata.
-Danas se koristi da roditelji kažu sinu koji je obnovio godinu da nema letovanja.
Opomba ŽC: tisti "obnovio" zgoraj pomeni, da ni opravil izpitov za tisto leto...
Takole pa izgleda v nemškem prevodu iz ene zgodovine bivše Yu, ki jo je napisala Marie-Janine Calic:
https://books.google.si/books?id=dkLRBQ ... ic&f=false
Torej se nadaljuje...
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Ljubljanski tramvaj
ŽC, vsaka čast za tole.. , pa hvala za trud. Pa še mnogo volje za nadaljevanje v naslednjem letu.
Lep dan
Tomaž
Lep dan
Tomaž
Re: Ljubljanski tramvaj
No, zgleda da ne bo manjkalo gradiva tudi v novem letu.železocestnik napisal/-a: Pet minutni vpogled v fascikel je razjasnil vsebino: načrti novih prog v letu 1929 do 1931. Tudi podaljšanje proge od Šiške do Šentvida...
http://shrani.si/f/2r/i2/3LhiKGI6/img0778a.jpg
Fascikel brez številke. Višek
Torej ni odmora...
Srečno vsem i posebno hvala ŽCju
lp iz Zagreba
ZDRU
ZDRU
Re: Ljubljanski tramvaj
STIB napisal/-a: No, zgleda da ne bo manjkalo gradiva tudi v novem letu.
Srečno vsem i posebno hvala ŽCju
Pod tole se takoj podpišem!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ljubljanski tramvaj
Pozdravljeni,
se zahvaljujem za besede podpore temi o ljubljanskem tramvaju. To je v bistvu priznanje vsem, ki so se trudili v tej temi izbrskati kaj novega. Ne bom jih navajal po vrsti in po zaslugah, saj je pri takih detektivskih zasledovanjih včasih dovolj samo pomislek koga od forumašev, pa je dovolj da se usmerimo na pravo pot.
Torej še enkrat hvala vsem, ki ste do sedaj sodelovali v tej temi in seveda vsem, ki ste klikali na to temo in jo držali na vrhu, da se je videlo, da je zanimiva.
Seveda ste pa vsi povabljeni, da sodelujete vnaprej, morda se bo še kdo včlanil na forum zaradi tramvaja
Seveda je zdaj cilj: 200.000 ogledov
Če pogledamo zgornjo analizo ogledov, je to možno ob primernem "doziranju" novic doseči v četrtletju. Seveda ob pogoju, da obdržimo obiskovalce teme.
Zanimivo bi bilo vedeti, koliko forumašev si vztrajno ogleduje temo in koliko je vztrajnih in koliko slučajnih obiskovalcev te teme.
Za enega obiskovalca, ki vztrajno sledi vsakemu postu vem, za več pa ne
pozdrav
Darko
se zahvaljujem za besede podpore temi o ljubljanskem tramvaju. To je v bistvu priznanje vsem, ki so se trudili v tej temi izbrskati kaj novega. Ne bom jih navajal po vrsti in po zaslugah, saj je pri takih detektivskih zasledovanjih včasih dovolj samo pomislek koga od forumašev, pa je dovolj da se usmerimo na pravo pot.
Torej še enkrat hvala vsem, ki ste do sedaj sodelovali v tej temi in seveda vsem, ki ste klikali na to temo in jo držali na vrhu, da se je videlo, da je zanimiva.
Seveda ste pa vsi povabljeni, da sodelujete vnaprej, morda se bo še kdo včlanil na forum zaradi tramvaja
Seveda je zdaj cilj: 200.000 ogledov
Če pogledamo zgornjo analizo ogledov, je to možno ob primernem "doziranju" novic doseči v četrtletju. Seveda ob pogoju, da obdržimo obiskovalce teme.
Zanimivo bi bilo vedeti, koliko forumašev si vztrajno ogleduje temo in koliko je vztrajnih in koliko slučajnih obiskovalcev te teme.
Za enega obiskovalca, ki vztrajno sledi vsakemu postu vem, za več pa ne
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Ljubljanski tramvaj
Zdaj veš za dvaCepi napisal/-a:Za enega obiskovalca, ki vztrajno sledi vsakemu postu vem, za več pa ne
SNL vsem