Torej...
Postajna komisija (Stationscommission)
Proti projektiranim postajam in postajališčem v zgornjem zapisniku zastopnik Južne železnice ni podal ugovora glede postavitve postajališča pred sprejemnim poslopjem Južne železnice, vendar si je pravico ugovora pridržal za čas političnega ogleda.
Izjava koncesionarja k pregledu tras in postajni komisiji:
"zastopnik kranjske gradbene družbe izjavi glede pripombe zastopnika c.kr. državne železnice glede križanja male železnice z državno železnico na Karlovški cesti, da bodo višine tirnic ostale nedotaknjene.
Glede pripombe zastopnika Južne železnice glede postajališča na drugi strani sprejemne zgradbe Južne železnice je izjavil, da se lahko izvede pomik postajališča v smeri male železnice v katero koli smer.
Glede pripombe zastopnika c. kr. poštne in telegrafske direkcije v Trstu izjavi, da se bo koncesionar držal vseh predpisov."
Podpišejo: A.K. pl.
Gariboldi, R.
Göbl, C.
Leskovic, Peter
Contin
Izjava župana mesta Ljubljana:
"Kot zastopnik mestnega sveta izjavljam glede postajališča pred sprejemnim poslopjem Južne železnice, da bi osebe pri prihodu na kolodvor imele tukaj takoj prometno povezavo. Prestavitev tega postajališča izven dovozne ceste k kolodvoru pa bi pomenilo premaknitev predaleč v smeri ceste, tako da bi ga bilo možno postaviti na gradbeni parceli zraven ceste in prerezati pločnik za pešce.
Ob tej priložnosti povem tudi svoje mnenje, da bo vse kasnejše potrebne prestavitve prog južnega kolodvora povlekle za sabo tudi prestavitve cest."
Iv. Hribar
Glede na približevanje nočnih ur, komisija zaključi z delom in se nadaljuje jutri ob 9. uri.
Pred zaključkom dela pa je predstavnik Južne železnice podal še naslednjo izjavo:
"Južna železnica se strinja s prestavitvijo postajališča na jug, če pa želi konzorcij postavitev postajališča, ki ne bo imelo zgradbe, južno od sprejemne zgradbe, je odločitev pridržana direkciji Južne železnice."
Podpišejo se vsi predstavniki Južne železnice.
Nadaljevanje dne
30.novembra in 1. decembra 1897.
Izjave komisije in pripombe:
Komisija ugotavlja enoglasno, da je glede na predložene projekte, mestni svet
odstopil od gradnje linije 7: Št. Peter - Nova pehotna kasarna /St. Peter - Neue Infanterie Kaserne/, in da se koncesionar strinja s tem.
Zastopnika Južne železnice in c. kr. poštne in telegrafske direkcije v Trstu sta podala zahteve za izvršitev gradnje, koncesionar pa se je strinjal z njimi.
Komisija zato zaključuje z delom, ki ji ga je naložil odlok železniškega ministrstva z dne 19. oktobra 1897, št. 10.208/I in nadaljuje s
političnim ogledom linij 1-6 in
8-12.
Predstavnik železniškega ministrstva je izjavil, da je proti političnemu ogledu delov prog linije 11 in 12, ki so v področju občine Spodnja Šiška, potem ko koncesionar ni predložil v tej občini detajlnega načrta v merilu 1:2880.
Glede na to, da je projektirana električna mala železnica v področju občine Spodnja Šiška na območju deželne ceste in tako privatni interesi niso oškodovani, se naj linijo 12, za katero je že ugotovljeno zapisniško strinjanje, uvrsti v politični pregled. Ostali člani komisije in sicer predstavnik politične deželne uprave kot vodja komisije, potem zastopnik c.kr. vojaškega ministrstva in politični okrajni uradi so bili mnenja, da se ta trasa lahko pregleda.
Koncesionarja so zadolžili, da bo situacijski načrt predal c. kr. okrajnemu glavarstvu Ljubljana okolica, da ga bo naknadno predložil občini Spodnja Šiška.
Zastopnik visokega c. kr. železniškega ministrstva je potem zaključil, da bo ta političen ogled le informativen in da bo prepuščena odločitev železniškemu ministrstvu, da eventuelno razpiše nov politični ogled.
Pod vse to so se podpisali:
E.
Haunold;
Guseck,oficir;
Gozani
Joh.
Böltz, višji inženir kot tehnični svetnik
H.
Attems, c.kr. okrajni komisar
Iv.
Hribar, župan ljubljanski
Friedrich
Negovetič, pisar
Prebili smo se do
političnega obhoda /Politische Begehung...
...ki pa je že na strani 20 zapisnika
Tukaj pa si bomo vsako progo podrobno ogledali (opis, načrt...)