Re: Ljubljanski tramvaj
Objavljeno: 06.02.2019, 0:12
O:476130
Pozdravljeni,
naš sistem kontrole prepeljanih potnikov po liniji najmanjšega odpora*
...se je izkazal kot neuporabna
*SSKJ: pog. narediti kaj po liniji najmanjšega odpora tako, da se porabi čim manjši trud ali vzbuja čim manjši odpor pri drugih
Ja, tudi črno-žolti uradniki z ošpičenimi svinčniki in komolčniki niso bili izredno precizni. Ni čudno, da se je prestolonaslednik Ferdinand tolikokrat zadušal čez avstrijski "šlamperaj". Ja, avstrijski šlamperaj, nered
Schlamperei = schlechte Arbeit = slabo delo
Poglejmo si poročilo o III.redne generalne skupščine Splošne avstrijske maloželezniške družbe (Allgemeine Österreichische Kleinbahn-Gesellschaft) dne 10.5.1904 na Dunaju.
Vsi naši izračuni zgoraj so napačni, torej niso pravilni podatki za leto 1902 v poročilu II.skupščine, ali pa so napačni podatki III. skupščine, v katerem so drugačni podatki za leto 1902.
Človek bi rekel, da niso znali niti prepisati podatkov za preteklo leto.
Če so bili napačni, bi to morali napisati.
Poglejmo si torej to poročilo III.redne generalne skupščine Splošne avstrijske maloželezniške družbe (Allgemeine Österreichische Kleinbahn-Gesellschaft) dne 10.5.1904 :
povečava:
"Sporno leto 1902": v poročilu III. skupščine
Leta 1902 je biloprepeljanih odraslih: 745.100
otrok: 48.506
Skupaj: 793.606 potnikov
Spomnimo se, da je bilo število potnikov v poročilu II. skupščine: 792.826 potnikov
Razlika je 880 potnikov
To pomeni samo desetinko procenta skupnega števila potnikov, pa bi človek rekel, da gre minorno napako.
Ni res, v diagram je potrebno vnesti pravilno številko. Mi sedaj ne vemo, katera je prava: manjša ali večja
Zadeve ne moreš rešiti niti tako, da bi začel zaokroževati in pisati samo v tisočih potnikov.
V prvem primeru bi moral zaokrožiti na 793.000 potnikov, pri drugem na 794.000 potnikov.
Sistem kontrole števila prepeljanih potnikov po liniji najmanjšega odpora je šel v maloro...
Vprašanje pa je, ali so ohranjene računovodske knjige ECŽ. Če niso tudi te šle v maloro...
Reši nas morda lahko samo Igor, če je ECŽ objavljal vsako leto število prepeljanih potnikov
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
naš sistem kontrole prepeljanih potnikov po liniji najmanjšega odpora*
...se je izkazal kot neuporabna
*SSKJ: pog. narediti kaj po liniji najmanjšega odpora tako, da se porabi čim manjši trud ali vzbuja čim manjši odpor pri drugih
Ja, tudi črno-žolti uradniki z ošpičenimi svinčniki in komolčniki niso bili izredno precizni. Ni čudno, da se je prestolonaslednik Ferdinand tolikokrat zadušal čez avstrijski "šlamperaj". Ja, avstrijski šlamperaj, nered
Schlamperei = schlechte Arbeit = slabo delo
Poglejmo si poročilo o III.redne generalne skupščine Splošne avstrijske maloželezniške družbe (Allgemeine Österreichische Kleinbahn-Gesellschaft) dne 10.5.1904 na Dunaju.
Vsi naši izračuni zgoraj so napačni, torej niso pravilni podatki za leto 1902 v poročilu II.skupščine, ali pa so napačni podatki III. skupščine, v katerem so drugačni podatki za leto 1902.
Človek bi rekel, da niso znali niti prepisati podatkov za preteklo leto.
Če so bili napačni, bi to morali napisati.
Poglejmo si torej to poročilo III.redne generalne skupščine Splošne avstrijske maloželezniške družbe (Allgemeine Österreichische Kleinbahn-Gesellschaft) dne 10.5.1904 :
povečava:
"Sporno leto 1902": v poročilu III. skupščine
Leta 1902 je biloprepeljanih odraslih: 745.100
otrok: 48.506
Skupaj: 793.606 potnikov
Spomnimo se, da je bilo število potnikov v poročilu II. skupščine: 792.826 potnikov
Razlika je 880 potnikov
To pomeni samo desetinko procenta skupnega števila potnikov, pa bi človek rekel, da gre minorno napako.
Ni res, v diagram je potrebno vnesti pravilno številko. Mi sedaj ne vemo, katera je prava: manjša ali večja
Zadeve ne moreš rešiti niti tako, da bi začel zaokroževati in pisati samo v tisočih potnikov.
V prvem primeru bi moral zaokrožiti na 793.000 potnikov, pri drugem na 794.000 potnikov.
Sistem kontrole števila prepeljanih potnikov po liniji najmanjšega odpora je šel v maloro...
Vprašanje pa je, ali so ohranjene računovodske knjige ECŽ. Če niso tudi te šle v maloro...
Reši nas morda lahko samo Igor, če je ECŽ objavljal vsako leto število prepeljanih potnikov
pozdrav
Darko