Pozdravljeni,
odgovor poverjenika Komunalnega oddelka MLO tovariša Danila Puca je bil zelo hitro pripravljen, glede na to, da je na komunalni oddelek prispela vloga šele 25.10.1947.
Odgovor Zbornici za trgovino, obrt in industrijo je opremljen z datumom 29.10.1947.
Kaj so odgovorili Zbornici

Zahvalili so se ji za predloge in sugestije...

Lepo, Dunajska šola.
Kaj pa sedaj

Katastrofa...


Se pravi, da so "pobudo" ECŽ že pokopali na MLO Ljubljana

Zakaj

Zato, ker se "namerava verjetno še v tej petletki, gotovo pa drugi petletki zgraditi "bolniško mesto", ki bo zajelo celotno Zaloško cesto in bo potrebno tramvajsko progo prestaviti..."


Našlo se je nekaj "strokovnjakov", ki so zidali gradove v oblakih...
In zablokirali razvoj tramvaja.
Verjetno je bil to eden prvih udarcev v škodo tramvaju in v korist trolejbusa.
Zamislite si, da naj bi bil zgrajen Klinični center "verjetno" že do leta 1953, za gotovo pa do leta 1958



Plani mestnih arhitektov so morda bili dober izgovor tistim, ki so se naveličali monarhističnega tramvaja in bi radi imeli nekaj novega, takega, kar bi vpeljali oni in ne propadla Avstro-ogrska monarhija.
Kaj čmo, takšni so bili tisti časi...
Tako izgleda, ko pridejo na odločujoča mesta nesposobni ljudje.
Prave strokovnjake izrinejo na "obrobje".
Takšna družba na dolgi rok ne more uspevati. To smo doživeli...in preživeli.
Pa saj danes ni nič bolje

Samo poglejte si državne sekretarje, ki še izrazov s področja železniškega prometa ne poznajo

Poglejmo še odgovor Zbornici do konca...

15 novih motornih voz, ki jih je uvrstila ECŽ v "prvo petoletko", pa ECŽ nikoli ni videl

Ja, ravno ob koncu prve petoletke (leta 1953) so sami (ECŽ) izdelal tramvaj št.53, seveda iz delov starega voza št. 36.
Ja, iz Opatijskega voza, ki je bil zgrajen leta 1906


Tako se je končala dobra ideja ECŽ.
Nobenih novih razlag ni bilo več. Zadeva je šla "ad akta".
S.F.-S.N. !
pozdrav
Darko