Re: Ljubljanski tramvaj
Objavljeno: 10.04.2019, 23:32
O:494425
Pozdravljeni,
druga nesreča v letu 1939 se je dogodila tudi 2.1.1939. Tudi ta ni zašla v časopise.
Pravzaprav nihče niti vedel ne bi zanjo, če ne bi Miklavčič Anton, progovni čuvaj državne železnice javil, da je dne 2. januarja 1939 ob 15,37 uri na križišču železniške proge in Dolenjske ceste voz cestne električne železnice št. 5 zavozil v spuščene železniške zapornice ter eno izmed zapornic poškodoval v toliko, da je s tem napravil upravi državnih železnic 70 Din škode.
Koman Ivan, voznik električne cestne železnice je omenjenega dne ob istem času vozil oziroma bil voznik omenjenega voza, ni mogel pravočasno ustaviti voza, to pa vsled tega ne, ker so bile tračnice spolzke in šipe na prednjem delu voza tako zamrznjene, da res ni prvi hip opazil spuščenih zapornic. Ker pa je kljub temu vozil zelo počasi in previdno, se radi tega ni dogodila večja škoda ali kakšna druga nesreča, niti ni prišlo do nikakršnekoli panike v vozu cestne električne železnice.
Koman se je tudi obvezal, da bode nastalo škodo in stroške, kateri bi eventuelno nastali in bili v zvezi s popravljanjem te zapornice, sam plačalupravi državnih železnic.
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
druga nesreča v letu 1939 se je dogodila tudi 2.1.1939. Tudi ta ni zašla v časopise.
Pravzaprav nihče niti vedel ne bi zanjo, če ne bi Miklavčič Anton, progovni čuvaj državne železnice javil, da je dne 2. januarja 1939 ob 15,37 uri na križišču železniške proge in Dolenjske ceste voz cestne električne železnice št. 5 zavozil v spuščene železniške zapornice ter eno izmed zapornic poškodoval v toliko, da je s tem napravil upravi državnih železnic 70 Din škode.
Koman Ivan, voznik električne cestne železnice je omenjenega dne ob istem času vozil oziroma bil voznik omenjenega voza, ni mogel pravočasno ustaviti voza, to pa vsled tega ne, ker so bile tračnice spolzke in šipe na prednjem delu voza tako zamrznjene, da res ni prvi hip opazil spuščenih zapornic. Ker pa je kljub temu vozil zelo počasi in previdno, se radi tega ni dogodila večja škoda ali kakšna druga nesreča, niti ni prišlo do nikakršnekoli panike v vozu cestne električne železnice.
Koman se je tudi obvezal, da bode nastalo škodo in stroške, kateri bi eventuelno nastali in bili v zvezi s popravljanjem te zapornice, sam plačalupravi državnih železnic.
pozdrav
Darko