Borovniški viadukt

Vse o zanimivi zgodovini železne ceste skozi čas.
Uporabniški avatar
trackpan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 648
Pridružen: 18.03.2014, 11:06

Re: Borovniški viadukt

OdgovorNapisal/-a trackpan » 26.10.2018, 19:35

Pozdravljeni pozitivno misleči :D


Otvoritev 21.12.1947.

Slika


Slika


LP Igor
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 8900
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Borovniški viadukt

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 29.10.2018, 21:38

Sedaj vsaj vemo, zakaj se je Ghega odločil za viadukt in ne po močvirju.

V članku nič kaj preveč ne piše o težavah, ki so jih imeli graditelji na barju. Mislim, da smo nekje že pisali o tem, ali vsaj začeli pisati in ....omagali.

Imam pa na sumu, da so "od časa do časa pomagali delovni prostovoljci" bili zaporniki iz UDB-inih zaporov, ki so pač morali vsake toliko na zaslišanje, zato so lahko delali le od časa do časa. Pa verjetno vojni ujetniki, ki tudi niso mogli delati vsak dan, verjetno zato, ker niso dobili dovolj hrane in so bili totalno izmučeni.
V enem takšnem "logoru" v Škofji loki je umrlo v letih od 1945 do 1948 točno 362 vojnih ujetnikov. Imena so znana in dosegljiva v Zgodovinskem arhivu v Škofji Loki. Seveda pa ni podatkov, zakaj so umrli. 28 italijanskih vojnih ujetnikov, dva Slovenca, ostali pa Avstrijci in Nemci.

Bi si moral vzeti čas in pregledati strukturo delavcev pri gradnji dolinske proge po barju.

pozdrav
Darko

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov