36-013 je pod streho
Laičen odgovor.
Kolikor je meni stvar poznana, se s peskanjem pride vse do "golega" pleha. Da pa ta nebi, zaradi vlage v zraku, ponovno oksidiral in se obdal z rjo, se ga takoj ko se pesek spiha premaže in zaščiti z temeljno barvo. Tiste kritične dele pa se potem naknadno reže, brusi in vari nov material, ki pa se ga potem pravtako zaščiti.
Bart
Strokovnjak naj dopolni.
Kolikor je meni stvar poznana, se s peskanjem pride vse do "golega" pleha. Da pa ta nebi, zaradi vlage v zraku, ponovno oksidiral in se obdal z rjo, se ga takoj ko se pesek spiha premaže in zaščiti z temeljno barvo. Tiste kritične dele pa se potem naknadno reže, brusi in vari nov material, ki pa se ga potem pravtako zaščiti.
Bart
Strokovnjak naj dopolni.
grega napisal/-a:Lepo, da 36 napreduje. Zanima pa me ali se lukenj kot je tale na spodnji strani ne porihta pred barvanjem?
http://shrani.si/f/2k/Sl/1FDEJkN7/lok36-013-002.jpg
Malo poliestrske smole in kita, pa bo kot nova.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Surely the holes in the cab roof will be filled? I assume the paint is a rust preventative, before further work?
http://shrani.si/f/25/Qt/4fndIfm4/lok36-013-003.jpg
http://shrani.si/f/25/Qt/4fndIfm4/lok36-013-003.jpg
Alan Curtis
http://www.andersley.co.uk/
http://www.andersley.co.uk/
Danes sem obiskal železniški muzej in seveda pokukal še v delavnico, da bi videl kako napreduje obnova "megamrhe".
Na moje veselje sem videl, da so mojstri kleparji pričeli z izrezovanjem dotrajanih (prerjavelih) delov strojevodske hišice in izdelavo novih .
Seveda sem napravil nekaj posnetkov, ki pa so malo slabše kvalitete zaradi slabe svetlobe in tresoče roke (ja,ja, vsak izgovor je dober )
Pa poglejmo:
Mojstri na bojnem posvetu
Delovni oder že stoji
Majhne luknjice v strehi so zamenjale večje luknje
Pa še en "tresoči" pogled z vrha
Namesto tenderja pa kar traktor
Svoje mesto pod streho si je izboril tudi tender
Na moje veselje sem videl, da so mojstri kleparji pričeli z izrezovanjem dotrajanih (prerjavelih) delov strojevodske hišice in izdelavo novih .
Seveda sem napravil nekaj posnetkov, ki pa so malo slabše kvalitete zaradi slabe svetlobe in tresoče roke (ja,ja, vsak izgovor je dober )
Pa poglejmo:
Mojstri na bojnem posvetu
Delovni oder že stoji
Majhne luknjice v strehi so zamenjale večje luknje
Pa še en "tresoči" pogled z vrha
Namesto tenderja pa kar traktor
Svoje mesto pod streho si je izboril tudi tender
Yes, you are absolutely right.andersley napisal/-a:Surely the holes in the cab roof will be filled? I assume the paint is a rust preventative, before further work?
Thank you. Wonderful to see pictures of the continuing restoration.
Alan Curtis
http://www.andersley.co.uk/
http://www.andersley.co.uk/
Re: 36-013 je pod streho
Da obudimo temo...
36-013 je v celoti v stavbi kurilnice, nahaja se med 29-010 in 17-006, seveda še ni dokončana in do končnega stanja jo čaka še precej dela, ampak iz najhujšega je pa že.
LP
36-013 je v celoti v stavbi kurilnice, nahaja se med 29-010 in 17-006, seveda še ni dokončana in do končnega stanja jo čaka še precej dela, ampak iz najhujšega je pa že.
LP
Re: 36-013 je pod streho
Jp, tam je bila še konec julija, kar se da videti tudi na mojih fotkah. Je pa na prvi pogled v redu, na drugi pa preluknjana, da je joj...
Deli čakajoči na vgradnjo v tenderju. Če pazljivo pogledate, boste videli še kako luknjo tu in tam...
Kurišče kot ga vidi kurjač
Strojevodski prostor
Kurjačeva stran
Črpalka za zrak, rezervoarji, ki jih je vse polno (čemu služijo oni mali?)
"En-face"
Lepo bi bilo pa videt še kakšno sliko lokomotive, ko je še bila v službi v Novi Gorici
Deli čakajoči na vgradnjo v tenderju. Če pazljivo pogledate, boste videli še kako luknjo tu in tam...
Kurišče kot ga vidi kurjač
Strojevodski prostor
Kurjačeva stran
Črpalka za zrak, rezervoarji, ki jih je vse polno (čemu služijo oni mali?)
"En-face"
Lepo bi bilo pa videt še kakšno sliko lokomotive, ko je še bila v službi v Novi Gorici
Goran
Re: 36-013 je pod streho
Poglej tukaj http://members.a1.net/votu/ada/dahlhaus.htmLepo bi bilo pa videt še kakšno sliko lokomotive, ko je še bila v službi v Novi Gorici
Je pa bilo žalostno videti lokomotive kot so 06-016, 24-036, 28-029 in 33-253 vse prerasle z zelenjem in prerjavele (sploh 06-016)...
Vse skupaj daje tak neprijeten in grenak občutek kot, da so plamenski rezalniki jekla že v pripravljenosti in komaj čakajo da gredo na delo...
LP
Re: 36-013 je pod streho
Mene pa zanima iz katerega razloga si ''megamrha'' ne zasluži biti spet vozna, saj v sloveniji ni vozne tricilindrske lokomotive. pa še eno vprašanje, a je obnova že končana
LP Andraž
Re: 36-013 je pod streho
Ne samo samo,da je megamrha.Je ena od zadnjih 11 lokomotiv serije BR 58 na svetu,od katerih je vozna samo 58-311.Še en biser,ki bogati naš muzej in se na njemu nabira prah.
3 cilinderski takt,nekaj posebnega,sploh za sladokusce.
BR44 uffff... samo ko se spomnim.Kurja koža!!!
3 cilinderski takt,nekaj posebnega,sploh za sladokusce.
BR44 uffff... samo ko se spomnim.Kurja koža!!!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: 36-013 je pod streho
Kar se tiče šestintridesetke: problem so sredstva za dokončanje obnove. Glede voznosti te mašine pa le to: prej bo Slovenija imela svojo vesoljsko ladjo, kot pa vozno 36-013
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: 36-013 je pod streho
Vozno vesoljsko ladjo ,ali samo muzejski primerek?
Re: 36-013 je pod streho
Vozno, vozno Rabljene in nevozne muzejske so zadnje čase namreč hudo poceni
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!