36-013 je pod streho

Vse o zanimivi zgodovini železne ceste skozi čas.
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: 36-013 je pod streho

Odgovor Napisal/-a Čišo »

mateja napisal/-a:
Čišo napisal/-a: Novogoriška kurilnica je eden najlepših in največjih tovrstnih objektov v srednji Evropi, Bohinjska proga spada med 10 najzanimivejših železnic v Evropi, slovenski železniški muzej ima najpestrejšo zbirko vozil v Evropi, in na našem koncu (Goriška, Soška dolina, Julijske Alpe ...) imamo vse pogoje za razvoj trendovskega, trajnostno naravnanega in na kulturne in naravne vrednote vezanega turizma. Mislim, da to so argumenti!
Si bom dovolila malo off topic komentarja. Vedno, kadar je govor o bohinjski železnici, se na dan privleče argument o turizmu in lepotah te proge, ki naj bi spadala med ne vem kakšne lepotice med programi. Je to res? Bohinjka ima predore, mostove in lepo krajino, ima pa tudi tako zanemarjeno okolico proge, da o urejenosti postaj sploh ne govorim. Ste zadnje čase videli »postajo« (a je to sploh še postajališče ali je samo gostilna) Nomenj? Vintgar? Da o Jesenicah sploh ne izgubljam besed … Je to atraktivnost bohinjke? Tehnične zanimivosti proge cenijo le tehnični navdušenci, če pa se hočemo iti pravi turizem, pa moramo najprej urediti okolico.

Kot drugo pa se je treba znebiti ideje, da je para tista, ki drži gor turizem. Lepo je videti paro, jo popolnoma podpiram (srce se mi trga, ko je lokomotiva obrnjena »narobe«). Ampak turisti se vozijo tudi in predvsem z navadnimi vlaki. 4210 je že tak vlak, ki bo z novem voznim redom med tednom ukinjen. #-o

Prejšnji teden sem na Jesenicah usmerjala, sodeč po videzu, ljudi iz Azije. Ne dolgo nazaj turiste iz Avstralije. Očitno nismo samo Slovenci tisti, ki kot slepe kure tavamo po jeseniški sramoti.

Para je lahko samo dodatna ponudba, turiste pa lahko privabimo predvsem s celostno ponudbo, dobrimi povezavami, urejenimi postajami in predvsem večjim številom vlakov. Na ta način se bo tudi kakšen domačin več odpravil na vlak.

Saj vem, da sanjam ..
Bravo, Mateja, podpišem!

In naj še povem, da je bilo na to temo napisanih že tudi kar nekaj diplomskih nalog. Ljubljana pa nič ...

To, kar so naredili v Nomenju, je živa sramota - sramota za tistega, ki je to dovolil! Da o propadanju ostalih postaj in postajališč seveda niti ne govorimo. Res je sicer, da je ta neurejenost proge, to spanje nekje v preteklosti, za kakega turista morda privlačna eksotika; ampak na ta način se seveda ne moremo iti modernega prometa in tudi ne učinkovitega turističnega trženja proge. In tudi glede pare imaš popolnoma prav - muzejski vlak bi moral biti češnja na vrh smetane, progo pa lahko drži pokonci le kakovosten redni potniški promet! Ta lahko ustvarja nekakšen pozitivni krog; s tem, ko je privlačen za turiste, se dosega neka ekonomija obsega, posledično se povečuje rentabilnost, več se lahko vlaga v izboljšanje kakovosti storitve in se jo s tem naredi uporabnejšo tudi za lokalno prebivalstvo.

No, pa kakšno tono cementa več iz Anhovega bi tudi lahko peljali ...

Glede 4210 pa http://reiseauskunft.bahn.de pravi, da bo vozil tako kot do sedaj; ob vikendih na relaciji Nova Gorica - Jesenice pod št. 4292 (to objavljanje istih vlakov pod različnimi številkami glede na relacijo in koledar vožnje je tudi ena od potnikom najbolj prijaznih iznajdb zadnjih let). Upam, da imajo Nemci prave informacije, naši jih namreč skrivajo kot kača noge. De se le ne bi hotel po 11. decembru kdo slučajno z vlakom kam peljat!
Tako počasi se prebujamo ...
mateja
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 268
Pridružen: 03.12.2008, 18:42

Re: 36-013 je pod streho

Odgovor Napisal/-a mateja »

Čišo napisal/-a: Glede 4210 pa http://reiseauskunft.bahn.de pravi, da bo vozil tako kot do sedaj; ob vikendih na relaciji Nova Gorica - Jesenice pod št. 4292 (to objavljanje istih vlakov pod različnimi številkami glede na relacijo in koledar vožnje je tudi ena od potnikom najbolj prijaznih iznajdb zadnjih let). Upam, da imajo Nemci prave informacije, naši jih namreč skrivajo kot kača noge. De se le ne bi hotel po 11. decembru kdo slučajno z vlakom kam peljat!
Ja, sem že napisala, da bo očitno med vikendi vozil, med tednom pa ne več.
Tavajoče in izgubljene turiste sem na Jesenicah usmerjala med tednom. Do Jesenic so prišli s tem vlakom, ki ima super povezavo na 211 za Beograd. Bodo očitno rešili ta problem, nobenega izgubljenega turista več.

Kar pa se Nomenja tiče, pa raje gledam stran, ko se peljem mimo. Predlagam, da osebje na pari isto priporoča svojim potnikom.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: 36-013 je pod streho

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

mateja:
Kar pa se Nomenja tiče, pa raje gledam stran, ko se peljem mimo. Predlagam, da osebje na pari isto priporoča svojim potnikom.
Ni mi čisto jasno, kaj se spotikate ob preurejeno bivšo postajo. Bodite srečni, da ni še ene ruševine ob progi. Postaja pa tam itak ni imela komercialnega misla po ukinitvi žičnice z Jelovice, prometnega pa prav tako nima. če komu ni všeč preureditev postaje v ne vem kaj že, vendar deluje vsaj urejeno, kupil bi jo za mali denar in zaradi emne prodajal karte.

LPL
mateja
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 268
Pridružen: 03.12.2008, 18:42

Re: 36-013 je pod streho

Odgovor Napisal/-a mateja »

Nomenj deluje urejen? To, kar vidiš z vlaka, je urejeno? In ko ni jasno, ali je vlak ustavil na postaji ali v skladišču gostilne?
Postajališče mora še vedno imeti funkcijo za potnike. Nimam nič proti, da je tam gostilna, ampak taka ureditev kot je sedaj je ena velika sramota.
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: 36-013 je pod streho

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Mateja, če se Ti ljubi, lahko podkrepiš situacijo s kako sliko [-o< [-o<
Goran
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: 36-013 je pod streho

Odgovor Napisal/-a Čišo »

Ljubitelj napisal/-a:Ni mi čisto jasno, kaj se spotikate ob preurejeno bivšo postajo. Bodite srečni, da ni še ene ruševine ob progi. Postaja pa tam itak ni imela komercialnega misla po ukinitvi žičnice z Jelovice, prometnega pa prav tako nima. če komu ni všeč preureditev postaje v ne vem kaj že, vendar deluje vsaj urejeno, kupil bi jo za mali denar in zaradi emne prodajal karte.
Mislim, da smo malo zamešali s Sotesko ...

Nomenj pa se je tako imenoval nekoč - danes se imenuje "Pri Matičku" ](*,) @mateja, midva že veva, ane? ;)
Tako počasi se prebujamo ...
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: 36-013 je pod streho

Odgovor Napisal/-a Čišo »

Sicer je dobra debata, ampak pojdimo nazaj k 36-ki ali pa presedlajmo v drugo temo.
Tako počasi se prebujamo ...
mateja
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 268
Pridružen: 03.12.2008, 18:42

Re: 36-013 je pod streho

Odgovor Napisal/-a mateja »

Čišo napisal/-a:Sicer je dobra debata, ampak pojdimo nazaj k 36-ki ali pa presedlajmo v drugo temo.
Se strinjam, šla drugam razpredat ...
andrazon
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 510
Pridružen: 07.07.2011, 20:23

Re: 36-013 je pod streho

Odgovor Napisal/-a andrazon »

Zadnjič sem bil končno v muzeju. Megamrha je še vedno v stanju rdečice- zaščitni premaz
LP Andraž
Odgovori