Leta 1967, je na liniji Rim - Firence (direttissima) prvi prototip nove hitre lokomotive E444-001 z priključenim prtljažnikom DUIz93250, eno UIC-Y, štirimi UIC-X in enim vagonom bar dosegel in obdržal za nekaj časa hitrost 200km/h (207 km/za kakšen trenutek).
Dandanes je to povsem normalno (vsak drugi vlak na tej progi danes vozi na 250 km/h) a za tiste čase je bilo nekaj posebnega.
Žalostno je le to, da je današnja uprava FS popolnoma pozabila na ta rekord, in da lokomotiva E444-001 gnije nekje v Italiji (pravzaprav jo nekateri amaterji na udarniško popravljajo).
http://img213.imageshack.us/my.php?imag ... onenf2.jpg
40 let hitrostnega rekorda na italijanskih železnicah
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
40 let hitrostnega rekorda na italijanskih železnicah
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.