40 LET industrijskega tira
Takoj, ko sem videl naslov teme (in avtorja seveda) sem vedel, da gre za Koprsko progo. Luka pa je letos tudi praznovala in sicer okroglih 50. let. Se pravi, da so deset let na Kozini pretovarjali z železnice na tovornjake do Kopra in obratno.
Zanimivo bi bilo vedeti, kje se danes nahaja đura 642-015. Bom probal v ponedeljek kaj raziskati.
Zanimivo bi bilo vedeti, kje se danes nahaja đura 642-015. Bom probal v ponedeljek kaj raziskati.
Regan 664 napisal/-a:
Zanimivo bi bilo vedeti, kje se danes nahaja đura 642-015. Bom probal v ponedeljek kaj raziskati.
Zakaj bi čakal do ponedeljka če pa je naša baza (24/7) vedno na voljo. Tule pa še kje, se kar nekaj najde o njej.
Jembah napisal/-a:642-015 je prisla iz revizije 13.6.2007 in je trenutno v mariborskem voznem parku. Ta lokomotiva ima samo en komandni pult in je z njo na progi zelo tezko delati. Z dolgim delom naprej gre normalno vozit, s kratkim pa je stvar skoraj nemogoca. Kot je ze reagan rekel je 642-LK1 durica serije 642-0xx.
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
OJ
če se ne motim sem enkrat že objavil slike LK2 ki je letos maja prišla iz revizije za Luko Koper , pa ne bo narobe , če jih še enkrat
pred upokojitvijo sem bil zaposlen na muzejskem vlaku SZ kot referent za muzejske vlake
http://groups.msn.com/muzejskivlaki
http://groups.msn.com/muzejskivlaki
- Planet 1830
- Strojevodja I
- Prispevkov: 972
- Pridružen: 08.10.2007, 21:25
Med tema dvema lokomotiva je pa razlika.....pa saj ti bo Dolfe razložil.milchy napisal/-a:na Jesenciah je trenutno premikalka 643-015, saj to je skoraj kot 642-015, tako da je misterij kje je lokomtoiva razrešen .....
Ni primerjave.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Čas nikakor ne more do živega železnici. Kaj je borih 40 let?
- Nič.
- Le nekaj lepotnih in sodobnih tehničnih sprememb na DElok 642-015.
Še nekaj informacij o tej Đurici. Je trenutno edina podserije (642-000), ki še vozi. Pravzaprav ima predseboj še kar nekaj let, saj ima pravkar opravljeno revizijo. Po letnici izdelave je sicer najmlajša iz te podserije, nikakor pa ni bila najboljša. 642-011 in 642-012 so bile dosti bolj ohranjene, vendar so končale nekje v koprivah.
MMG, glede 643-015 ...... razlika je očitna. press
lp
Dolfe
- Nič.
- Le nekaj lepotnih in sodobnih tehničnih sprememb na DElok 642-015.
Še nekaj informacij o tej Đurici. Je trenutno edina podserije (642-000), ki še vozi. Pravzaprav ima predseboj še kar nekaj let, saj ima pravkar opravljeno revizijo. Po letnici izdelave je sicer najmlajša iz te podserije, nikakor pa ni bila najboljša. 642-011 in 642-012 so bile dosti bolj ohranjene, vendar so končale nekje v koprivah.
MMG, glede 643-015 ...... razlika je očitna. press
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
NE NIČ RAZUMEL ZA PRVO SLIKO ZA NEJC!Nejc napisal/-a:Miro, debata teče o 40 LET industrijskega tira, in ne o Rdečem križu!!IC-Pohorje503 napisal/-a:lepo sliko za 1116-264 Rdeča Kriz!
lp
prvi sliko je E-LOK je 1116-246 "Rdeča Kriz" iz OeBB v JESENICE, nisem rekel za 642-015!!!!!!
že vem 642-015 je 40 let, že vem!!!!
nejc je ne nič razumel!!!
lp