Pesniška dolina
Re: Pesniška dolina
Zdravo!
@Signal: Hvala za dopolnilo k izvajanju o signalih. Sem se pa nekoliko slabo izrazil, saj sem pod "že zdavnaj ukinjeni" imel v mislih likovne signale s 3 ročicami. Iz današnje rabe signala za namen nakazovanja smeri vožnje pa sem navedel kot primer svetlobni signal iz Zagreba (gl. k.)
Pozdrav - Peter
@Signal: Hvala za dopolnilo k izvajanju o signalih. Sem se pa nekoliko slabo izrazil, saj sem pod "že zdavnaj ukinjeni" imel v mislih likovne signale s 3 ročicami. Iz današnje rabe signala za namen nakazovanja smeri vožnje pa sem navedel kot primer svetlobni signal iz Zagreba (gl. k.)
Pozdrav - Peter
Re: Pesniška dolina
Zdravo!
@Tomy: Ročični signali (nemškega tipa!) v Kidričevem so vsi padli 24.07.2007 v okviru nadgradnje proge Pragersko - Hodoš. Sem bil zraven !
Za Dravograd ne vem; eventualno je celo še v funkciji.
LP - Peter
@Tomy: Ročični signali (nemškega tipa!) v Kidričevem so vsi padli 24.07.2007 v okviru nadgradnje proge Pragersko - Hodoš. Sem bil zraven !
Za Dravograd ne vem; eventualno je celo še v funkciji.
LP - Peter
Re: Pesniška dolina
Postaja Dravograd nima več vgrajenih likovnih signalov. Je edina (najsodobnejša ) na odseku proge Mb_Studenci - Prevalje, ki je opremljena z ERSVN (2 x US, 2 x skupin. IS, zavarovanje iz smeri Otiški Vrh je izvedeno z mejnim tirnim signalom).Peter 5 napisal/-a:Zdravo!
@Tomy: Ročični signali (nemškega tipa!) v Kidričevem so vsi padli 24.07.2007 v okviru nadgradnje proge Pragersko - Hodoš. Sem bil zraven !
Za Dravograd ne vem; eventualno je celo še v funkciji.
LP - Peter
V Celju, ob postavljalnici 2 in ob tiru 6, sta na ogled razstavljena dva dvoročična signala nemškega tipa.
Mislim, da je vsaj eden iz Dravograda.
MMG, v tej temi se nahaja stari signalni pravilnik, ki obravnava tudi večročične signale.
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Pesniška dolina
Pred postajo Ruta, Maribor-Dravograd
http://www.shrani.si/f/3M/kX/4xDuFgxA/pohod-401.jpg
http://www.shrani.si/f/3A/na/dCGUXEf/pohod-408.jpg
http://www.shrani.si/f/3M/kX/4xDuFgxA/pohod-401.jpg
http://www.shrani.si/f/3A/na/dCGUXEf/pohod-408.jpg
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
Re: Pesniška dolina
Tudi mehanski blok postaje Ruta je zelo zanimiv......
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Pesniška dolina
O:28900
S signalne tehnike se vračamo nazaj v čas obnove...
Poskušamo med fotografijami ujeti vrstni red...
Za premik trama je potrebno kar nekaj rok...
Trame je potrebno med sabo spojiti z vijaki...
Evo nas na vrhu...nekdo pač mora kontrolirati delavce
Obremenitev je prehuda...se bo treba malo spočiti...
ivy bi moral spoznati tisto kmetijo v ozadju
S signalne tehnike se vračamo nazaj v čas obnove...
Poskušamo med fotografijami ujeti vrstni red...
Za premik trama je potrebno kar nekaj rok...
Trame je potrebno med sabo spojiti z vijaki...
Evo nas na vrhu...nekdo pač mora kontrolirati delavce
Obremenitev je prehuda...se bo treba malo spočiti...
ivy bi moral spoznati tisto kmetijo v ozadju
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Pesniška dolina
O:29050
Poglejmo si nadaljevanje gradnje mostu/nadvoza čez cesto v Lenart v Pesniški dolini...
Nosilci iz Maribora so prispeli...
To fotografijo smo že obdelali. Predsignal je v smeri Maribora.
Kako prestaviti te nosilce?
Nekateri so že naredili kurs fizike in vedo, da je lažje "peljati" po jeklenih ceveh kot vleči težko konstrukcijo...
Seveda s pomočjo vitla...
Na nosilce so že namestili prage...sedaj pa je potrebno še izvrtati luknje za pritrditev tirnic...
Brez "pajserja" ne gre...
Oficirji so zadovoljni z opravljenim delom...
Prevoz za oficirje z gradbišča...
Medklic fotografa: "Ali sta vidva skregana?"
Premestitev...
Potem pa glavni oficir (Tono bo povedal, kaj je to za en čin): "Ejga, tako dobra pa si zopet nisva. Fotoreporter, da ne bi slučajno tole fotografijo dal v cajtenge."
Za nekatere je bil prevoz z vlakom do Maribora...
Poglejmo si nadaljevanje gradnje mostu/nadvoza čez cesto v Lenart v Pesniški dolini...
Nosilci iz Maribora so prispeli...
To fotografijo smo že obdelali. Predsignal je v smeri Maribora.
Kako prestaviti te nosilce?
Nekateri so že naredili kurs fizike in vedo, da je lažje "peljati" po jeklenih ceveh kot vleči težko konstrukcijo...
Seveda s pomočjo vitla...
Na nosilce so že namestili prage...sedaj pa je potrebno še izvrtati luknje za pritrditev tirnic...
Brez "pajserja" ne gre...
Oficirji so zadovoljni z opravljenim delom...
Prevoz za oficirje z gradbišča...
Medklic fotografa: "Ali sta vidva skregana?"
Premestitev...
Potem pa glavni oficir (Tono bo povedal, kaj je to za en čin): "Ejga, tako dobra pa si zopet nisva. Fotoreporter, da ne bi slučajno tole fotografijo dal v cajtenge."
Za nekatere je bil prevoz z vlakom do Maribora...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Pesniška dolina
Nisem si mislil, da obstaja toliko fotografij iz obnove v Pesniški dolini.
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
Re: Pesniška dolina
Kaj sta pijana, da imata tako poševno kape na glavi
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
Re: Pesniška dolina
Vidi se, da je bil nasip lepo vzdrževan, zdaj pa je zelo zaraščen.
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
Re: Pesniška dolina
A lahko jaz ugibam? Če ni pod robom sprednje klopi skrite še kakšne zvezdice bi rekel, da gre za nadporočnika (ali kako se že reče poručniku prve klase) ...železocestnik napisal/-a:
Potem pa glavni oficir (Tono bo povedal, kaj je to za en čin):
Tudi na tej fotografiji je videti nekako tako, očitno je tudi ta izobraženi takšen z dvema zvezdicama. Rahlo dvomim, da bi na to gradbišče prišel podpolkovnik?
Pri ta desnem (ta levem iz njune perspektive) ne opazim nobenih oznak čina, se pravi da je navaden vpoklicanec.
LP, Metod
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Pesniška dolina
Vpoklicancev ni bilo
Ali si bil prostovoljno v partizanih, ali so te pa nasilno mobilizirali...
To je bila slovenska vojska...
Potem pa so ukinili slovensko vojsko...in 23.maja 1945 razformirali 7.korpus...in inženirsko brigado.
Z dnem 23.maja 1945 je že NAREDBA štaba IV. ARMIJE (već na tada srbo-hrvatskom jeziku ):
"Naredbom Vrhovnog Komandanta depeša br.49 od 18.maja o.g. rasformira se Glavni štab Slovenije...
Naredba stupa odmah na snagu.
Naredbu pročitati pred strojem.
SMRT FAŠIZMU - SLOBODA NARODU!
KOMANDANT-General-Lajtnant
Peko Dapčević s.r.
Ali si bil prostovoljno v partizanih, ali so te pa nasilno mobilizirali...
To je bila slovenska vojska...
Potem pa so ukinili slovensko vojsko...in 23.maja 1945 razformirali 7.korpus...in inženirsko brigado.
Z dnem 23.maja 1945 je že NAREDBA štaba IV. ARMIJE (već na tada srbo-hrvatskom jeziku ):
"Naredbom Vrhovnog Komandanta depeša br.49 od 18.maja o.g. rasformira se Glavni štab Slovenije...
Naredba stupa odmah na snagu.
Naredbu pročitati pred strojem.
SMRT FAŠIZMU - SLOBODA NARODU!
KOMANDANT-General-Lajtnant
Peko Dapčević s.r.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Pesniška dolina
Zdravo,
evo vam partizanske čine in položajne oznake:
http://www.shrani.si/f/1U/kp/9qMitY8/3/oznakenovj.jpg
Tovariš z dvema zvezdicama na rumenem "štrajfnu" je očitno politični komisar čete v rangu poročnika.
S.F. - S.N.!
Tono
evo vam partizanske čine in položajne oznake:
http://www.shrani.si/f/1U/kp/9qMitY8/3/oznakenovj.jpg
Tovariš z dvema zvezdicama na rumenem "štrajfnu" je očitno politični komisar čete v rangu poročnika.
S.F. - S.N.!
Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Pesniška dolina
Še originalna NAREDBA...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Pesniška dolina
Ima pa Tono prav: najvišji čin v Prometno tehničnem oddelku je bil kapetan.
Načelnik oddelka je bil kapetan Ing. Mravlja Ciril iz Ljubljane.
Potem sta bila še dva kapetana v oddelku: prof. Krall Jože, ki je bil šef prometnega odseka in Ing. Ante Kovač, ki je bil šef tehničnega oddelka.
Pomočnik za železnice je bil poročnik Pirš Franc.
Ima pa prav tudi mkx, da se je prometno tehnični oddelek po uradnem koncu vojne dopolnil z dijaki...predvsem z "kancelarijski rad"
Načelnik oddelka je bil kapetan Ing. Mravlja Ciril iz Ljubljane.
Potem sta bila še dva kapetana v oddelku: prof. Krall Jože, ki je bil šef prometnega odseka in Ing. Ante Kovač, ki je bil šef tehničnega oddelka.
Pomočnik za železnice je bil poročnik Pirš Franc.
Ima pa prav tudi mkx, da se je prometno tehnični oddelek po uradnem koncu vojne dopolnil z dijaki...predvsem z "kancelarijski rad"
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers