železocestnik napisal/-a:
....
Prisotni (z leve proti desni): Medič (direktor CD Šiška), Škerjanc, Berdnik, Viršček (zunanji strokovni sodelavci), Škrbinc, Podobnik (pooblaščena inšpektorja parnih kotlov).
Seveda ne smemo pozabiti Francija Hrena, obratovodje CD Šiška, ki je zlezel na lokomotivo in se skoraj zlil z lokomotivo...črni lasje, temna halja, pa črna lokomotiva...
So bili pa pomembni možje za odločitev, da postane JŽ 06-018 vozna.
Napišimo torej po vrsti njihove položaje:
Škerjanc, direktor celotnih Centralnih delavnic Ljubljana
Berdnik. šef službe za vleko
Viršček, republiški inšpektor za železniški promet
Škrbinc pa je bil na ŽG poleg drugih nalog zadolžen tudi za aktivne parne lokomotive muzejskega vlaka.
Poglejmo si sedaj še malo zgodovino JŽ 06-018.
Lokomotiva je bila izdelana leta 1930 v tovarni lokomotiv A.Borsig Tegel-Berlin. Številka parnega kotla: 12207
Leta 1938 je bil zamenjan parni kotel.
Leta 1958 so na generalni reviziji demontirali kotel št. 9620 iz lokomotive JDŽ 06-014 in ga montirali na JDŽ 06-018. Ta kotel (št.9620) je bil leta 1947 demontiran z lokomotive JDŽ 05-014 in montiran na JDŽ 06-014.
Leta 1958 se je vgradila tudi nova bakrena peč.
Leta 1971 je bila vgrajena nova jeklena peč.
Sedaj ima lokomotiva JŽ 06-018 vgrajen kotel št. 9620, ki ga je "dobila" od donatorja leta 1958.