Stran 10 od 12

Re: Zgodovina oz. razvoj 06

Objavljeno: 03.05.2019, 0:48
Napisal/-a železocestnik
Pozdravljeni,

odgovor, kakšne peči so imele lokomotive JŽ 06 je na prejšnji strani,

ker smo že ravno pri kotlu lokomotive, si lahko v slovenski bibliji o lokomotivah pogledamo, kaj je Verij Švajgar v knjigi Železniška vozila napisal o pokončnem kotlu lokomotive.

Knjiga, ki jo imam na razpolago je iz leta 1947.

Pokončni kotel ima dva glavna dela: peč in zunanji plašč.

Slika

Slika

Slika

Slika

Na zadnji strani je navedeno tudi gradivo za pokončni kotel.


pozdrav
Darko

Re: Zgodovina oz. razvoj 06

Objavljeno: 04.05.2019, 0:21
Napisal/-a železocestnik
O: 182150

Pozdravljeni,

v arhivu Železniškega muzeja v Ljubljani je originalni načrt peči za JŽ 06. Seveda so med okupacijo po njem čorgljali tudi Italijani :roll:

Slika

Slika

Kvaliteta je bolj slaba, fotografirano je bilo s slabim fotoaparatom pod težkimi pogoji pri nastavitvi: avtomatsko :lol:

pozdrav
Darko

Re: Zgodovina oz. razvoj 06

Objavljeno: 14.05.2019, 8:15
Napisal/-a Gorchi
Darko, če nič drugega naj rečem hvala za napisano. Skorajda se mi zdi nenavadno, da so bile peči na 06 (in predvidevam na 05 in 30) v originalu bakrene (=drage).

Re: Zgodovina oz. razvoj 06

Objavljeno: 26.12.2020, 12:34
Napisal/-a železocestnik
Pozdravljeni,

v železniškem muzeju v Augsburgu, kamor je šla naša "poslanka" na začasno "delo" v Nemčijo ("Gastarbajterica") so "obnovili" njeno zgodbo.
Na žalost samo v nemščini.

https://www.bahnpark-augsburg.de/filead ... 06_013.pdf

Spletna stran muzeja, s katere sem "snel" zgodbo naše 06:
https://www.bahnpark-augsburg.de/

Še slika iz muzeja:

Slika

pozdrav
Darko

Re: Zgodovina oz. razvoj 06

Objavljeno: 26.12.2020, 15:26
Napisal/-a mkx
Z zahvalami našemu ŽCu. =D>

Re: Zgodovina oz. razvoj 06

Objavljeno: 26.12.2020, 16:13
Napisal/-a Branko
06 - 013 je na žalost prodana.

Re: Zgodovina oz. razvoj 06

Objavljeno: 26.12.2020, 17:37
Napisal/-a železocestnik
To pa je žalostna novica :( ](*,)

pozdrav
Darko

Re: Zgodovina oz. razvoj 06

Objavljeno: 26.12.2020, 18:24
Napisal/-a železocestnik
Se pa po svetu in spletu prodajajo fotke, ko je bila JŽ 06-013 kot eksponat v Mariboru:

Slika

Slika

Kje vse je bila postavljena kot muzejska lokomotiva, si lahko preberete v tekstu knjige Marka Koširja, ki še ni izšla:

http://proandy-sp.si/dokumenti/LPL-8POGLAVJE.pdf

pozdrav
Darko

Re: Zgodovina oz. razvoj 06

Objavljeno: 27.12.2020, 11:49
Napisal/-a železocestnik
Pozdravljeni,

ali kdo ve, kje točno je ta zgornja lokacija?

pozdrav
Darko

Re: Zgodovina oz. razvoj 06

Objavljeno: 27.12.2020, 13:14
Napisal/-a 038
Bi lahko to bil morebiti bivši prehod ptujske ceste za bivšim Baumaxom sedaj Obijem?

Re: Zgodovina oz. razvoj 06

Objavljeno: 27.12.2020, 15:43
Napisal/-a Ljubitelj
Bi lahko to bil morebiti bivši prehod ptujske ceste za bivšim Baumaxom sedaj Obijem?
Saj je bivši prehod Ptujske in nič drugače.

Re: Zgodovina oz. razvoj 06

Objavljeno: 27.12.2020, 19:28
Napisal/-a železocestnik
Hvala obema!

Ali bi lahko kdo pozicijo lokomotive označil na streetwiew ali kakšni google mapi?

Jaz se v MB bolj slabo znajdem :hmm

Ali še imamo kakšno fotko iz te lokacije?

pozdrav
Darko

Re: Zgodovina oz. razvoj 06

Objavljeno: 27.12.2020, 19:59
Napisal/-a 038
Mislim da je lokomotiva stala na koncu izvlecnega tira, kateri je danes skorajda na enaki lokaciji, ali pa morda na Petrolovem tiru če je bil sploh tako dolg?
Ra-tv in video servis Prešern Ivan, ponuja najblizjo lokacijo streetwieva, uvozna signala in telefonska stebrička bi bila lokacija kjer je nastala druga slika(mesto fotografa).

Re: Zgodovina oz. razvoj 06

Objavljeno: 27.12.2020, 20:05
Napisal/-a 038
https://maps.app.goo.gl/nw8eUAPfNdKNvnNR8

https://maps.app.goo.gl/7k6JJkXEmVWecd6f9
Domnevam da je lokomotiva stala nekje na obmocju tistega manjšega objekta pred drevesom.

Re: Zgodovina oz. razvoj 06

Objavljeno: 27.12.2020, 22:41
Napisal/-a Peter 5
Pozdravljeni!
To je definitivno eden od dveh tezenskih paralelnih izvlačnih tirov, ki sta potekala paralelno vse do tedanje trase Ptujske ceste v bližini tedanjega nivojskega prehoda. Ostal je le še eden in danes leži za OBI-jem. Petrolov industrijski priključek ( v kraljevini Jugoslaviji je bil Shellov!) pa se je odcepil v bližini nekdanjega lesenega nadhoda od levega izvlačnega tira, seveda v levo.

Lep pozdrav - Peter