Zgodovina oz. razvoj 06

Vse o zanimivi zgodovini železne ceste skozi čas.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 07.12.2008, 11:57

parna napisal/-a:.Dunajski je prežival 5 kriz,Yorški enako,ali jih bo naš?



Naš Muzej vztrajno preživlja še kar 1. krizo. In to že cca 20 let. Se mi zdi, da se tista drobcena bela pikica na drugi strani tunela, še ni pojavila. :?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
parna
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 484
Pridružen: 17.03.2008, 20:01

OdgovorNapisal/-a parna » 07.12.2008, 12:11

Tako krizo ,preživlja tudi Beograjski,ki životari že zelo dolgo (30let približno),res škoda,da naš Muzej ne dobi kake državne injekcije.
parna
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 484
Pridružen: 17.03.2008, 20:01

OdgovorNapisal/-a parna » 07.12.2008, 13:46

Lepotici,ponos slovenskega železniškega muzeja:

SŽ 06-018

Slika

SŽ 06-013

Slika

Da le ne bo ostala SŽ 06-018 za vedno v Nemčiji,čeprav je kot JŽ 28 (Kniteelfield,Avstrija),le na "začasnem delu".In jo ze imajo za svojo.
Sramotno,za Slovenijo in Muzej,da tako posoja svoje unikatne primerke.
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9301
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 07.12.2008, 14:41

Težim dalje.. :evil: :evil: :evil:

Ali smo sposobni "zožati" naše poste :roll: :roll: :roll: na prejšnjih straneh... :?: :?: :?:

Kako se ugotovi, kdo se je preveč "razširil" :?:
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 07.12.2008, 14:54

železocestnik napisal/-a:Težim dalje.. :evil: :evil: :evil:

Ali smo sposobni "zožati" naše poste :roll: :roll: :roll: na prejšnjih straneh... :?: :?: :?:

Kako se ugotovi, kdo se je preveč "razširil" :?:


Težko da bo kaj. Avtor je brez zoba, morda edinega in moti ga ena samcata reklama, ki se suče pod tablo.

Takole se pa nam uspešno revanšira. :lol:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
SandiP
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1572
Pridružen: 11.11.2007, 9:39
Kraj: Ljubljana Moste
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a SandiP » 07.12.2008, 14:56

železocestnik napisal/-a:...Kako se ugotovi, kdo se je preveč "razširil"?...

Tale je bil!
Dejmo ga, de bo za drugič vedu!
Za rundo mora dat!

:twisted: :roll:
:berr
parna
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 484
Pridružen: 17.03.2008, 20:01

OdgovorNapisal/-a parna » 07.12.2008, 15:49

Železnocestnik včasih pozablja,kako je razširil svojo temo o Borovniškem viaduktu ali o ljubljanski kurilnici.4HO ,ali kdo drug si tudi to lahko dovoli.
Kar lahko eni ,lahko drugi.
Proti Železnicestniku nimam popolnoma NIČ PROTI,le naj končno neha,včasih sem povečal tudi 53-ko v Rogatcu,pa je bila jeza.Včasih se kdo tud zmot.

Lep pozdrav in nadaljujmo s enkratno Gorčijevo temo,ne pa da se kregamo kdo se je preveč "razširil".

Bo pa dal za rundo.
parna
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 484
Pridružen: 17.03.2008, 20:01

OdgovorNapisal/-a parna » 07.12.2008, 18:39

Še nekaj slik lokomotiv JDŽ/JŽ 06:

Slika

Slika

Slika

Slika
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9301
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 07.12.2008, 18:47

O tem, kdo se je preveč "razširil" čez stran se nimamo kaj kregati...

Na forumu je jasno pravilo, kako se piše poste.
Vsak, ki ga polomi (napaka zaradi tega, ker je novinec in se šele vežba, dela na hitro, ne pogleda posta,...itd), naj čimprej popravi napako. Problem je, če "prileti" na neko temo in si jo potem nekaj časa ne ogleda, da bi videl napako...

Tudi jaz sem delal napake, predvsem v začetku leta zaradi neizvežbanosti, potem pa zaradi "furje"...pa še vpliv nočnega dela... :lol:
Vendar sem napako takoj popravil, ali sem jo našel sam, ali pa so me opozorili...in prav je tako!
Se opravičujem za vse napake, ki sem jih naredil do sedaj.

Posti morajo biti urejeni iz večih razlogov. Med drugim tudi zato, da si jih lahko sprintaš brez težav.

Torej se o tem nimamo kaj "za kregat".


Glede ideje o dvigovanju 30-tke imam lahko svoje mnenje! Moje mnenje je, da tukaj država Slovenija nima za prispevati 1 evro! Najprej naj "pošlihta" gospodarstvo (ki je trenutno v veliki krizi, če še niste opazili) in državno porabo denarja!

Za dvigovanje lokomotive se lahko organizira privatni kapital, če koga tišči (Trump&Co.?).


Vsak ima pravico, da je "njegova" lokomotiva najboljša, najlepša...ravno tako ima vsak pravico, da je njegov most najboljši, najlepši...

Jaz imam svoje mnenje in poskušam argumentirati svoje poglede z dokumenti, načrti itd. Tudi s priznavanjem napak in slabosti... :wink:


O temi "Zgodovina oz. razvoj 06-ke" pa se še da veliko narediti:
-zbrati čimveč fotografij
-seznamov, kje so službovale in "preminule"
-ali so bile res tako dobre, ali je kaj stalno "crkovalo"
-zbrati tehnične podatke
itd.

Majhen prispevek k temi o 06-ki sem dodal tudi sam, na žalost pa se boste morali sprijazniti, da imam o dvigovanju lokomotive, ki sploh ni moja (naša), svoje mnenje...
parna
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 484
Pridružen: 17.03.2008, 20:01

OdgovorNapisal/-a parna » 07.12.2008, 18:59

Se poplnoma strinjam,nisem novinec,in zelo dobro poznam tvoje teme železnocestnik.Tvoje teme so dovršene,in forumu dajajo svoj pečat.
Res škoda se mi zdi kregat ,s komur koli,saj lahko vsak izrazi svoje mnenje.4HO se je pač zmotil,in sem napisal svoje mnenje.

Paše nekaj:Le nadaljuj s svojimi dokumenti o Borovniškem viaduktu,me zelo zanima nadaljevanje........
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3606
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Tin€ » 07.12.2008, 19:08

@parna, prav nobene ohranjene lokomotive serije 30 ni, so le potopljene. Dvigovanje je le utopija, verjetno bo prej četrta svetovna vojna kot pa da bi obstajala kakršnakoli možnost, da bi potencialno potopljeno, eventuelno dvignjeno lokomotivo prepeljali v Slovenijo. Žal se bo treba s tem sprijazniti :!:
Tine
parna
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 484
Pridružen: 17.03.2008, 20:01

OdgovorNapisal/-a parna » 07.12.2008, 19:17

Tine hvala za informacije.Zakaj Srbi govorijo ,da so lokomotive dvignili,čeprav jih niso.Hvala za resnične informacije. :D :D
4H0

OdgovorNapisal/-a 4H0 » 07.12.2008, 19:26

:lol: ....... vedel sem da vam nekaj ne bo.........sklepam da vas moti preširoka slika.......bom popravil.......imam 22´Wide monitor so slike pač prilagojene njemu......se opravičujem.

za 30-ko pa se mi zdi da bi......, če bi, .......si zasluži obnovo in hrambo v Šiški, konec koncev imamo 3...06,.....4....33,.....3.....28,.....X...25,......X....53,.....2.....17................
Zaka bi morale biti vse obnovljene ?.........po moje si zasluži generalko le ena....ostalo za dele ali menjavo........tako da bo pred domačim pragom zelo zelo težko pomesti!

PS.: Dolfe........od mojega ,,servisa" je to prvi........ausdemontiran.. :wink:
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3606
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Tin€ » 07.12.2008, 19:53

@4H0, vsekakor si 30 serija zasluži mesto v muzeju. Zelo lepo bi bilo, da je to muzej v Šiški, ampak je tu en zelo velik problem, da se omenjene potopljene lokomotive nahajajo v Srbiji.

Nebi rad razlagal določenih pikantnih debatnih duelov med mano in enim izmed organizatorjev turističnih voženj z muzejskim vlakom, katerega je po Sloveniji organizirala agencija iz Srbije, ko je omenil zahtevo po vračilu dveh njim "ukradenih" parnih lokomotiv. Da ne bo kdo msilil, da sem jaz kompetentna oseba za taka dogovarjanja, še zdaleč ne, imam pač svoje mnenje, katera sem mu tudi prezentiral.

Se pa že kar nekaj časa pojavljajo težne od raznoraznih srbskih akterjev po vrnitvi dveh parnih lokomotiv.

Prva katero je v tem najinem duelu zahteval je bila iz Slovenije le posojena v Srbijo, potem pa so jo tam enostavno vnesli v register, druga pa je bila ozkotirna, katera stoji v enem izmed slovenskih mest in je že bil ta organizator z županom dotičnega mesta v nekem dogovoru. Na moje vprašanje kaj pa prerezana 151-012, katera jim je bila le posojena, je bilo vse tiho.

Upam, da imamo v Sloveniji nekaj brihtnih glav, kateri tega ne bodo nikdar dovolili. Ravno tako pa tudi v Srbiji ne bodo nikdar za to, da se od njih odpelje nekaj zgodovinskega.

Lep primer so lokomotive JŽ 761 (V300), za katere so bili zainteresirani Nemci. Prej jih bo požrla rja, kot pa, da bi bile ohranjene nekje na tujem.

Se opravičujem za tako dolg post.
Tine
parna
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 484
Pridružen: 17.03.2008, 20:01

OdgovorNapisal/-a parna » 07.12.2008, 19:54

Še ena lokomotiva vredna omembe: JDŽ 26

Slika



Slika

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov