Organiziranost SŽ v YU
Organiziranost SŽ v YU
Odpiram temo o slovenskih in istrskih železnicah v časih samoupravljanja.
Takrat so na železnici (v gospodarstvu) obstajali TOZD-i (temeljna organizacija združenega dela).
Spomnim se, da so DLOK "krasili" napis TOZD za vleko vlakov ....
Zanima me:
- ali so imeli takratni TOZDI isto vlogo kot sedanje sekcije za vleko?
- so se vršile menjave DLOK na mejah TOZD-ov?
- ali so slovenske DLOK vlekle nekatere tovorne vlake tudi po Hrvaški (ZG)?
- ali se je odvijal tovorni promet na Hrvaško čez Rogatec, Imeno in Metliko?
- ali so vleko v Istri (Lupoglav - Štalije) izvajale slovenske železnice?
Hvala, Mirko
Takrat so na železnici (v gospodarstvu) obstajali TOZD-i (temeljna organizacija združenega dela).
Spomnim se, da so DLOK "krasili" napis TOZD za vleko vlakov ....
Zanima me:
- ali so imeli takratni TOZDI isto vlogo kot sedanje sekcije za vleko?
- so se vršile menjave DLOK na mejah TOZD-ov?
- ali so slovenske DLOK vlekle nekatere tovorne vlake tudi po Hrvaški (ZG)?
- ali se je odvijal tovorni promet na Hrvaško čez Rogatec, Imeno in Metliko?
- ali so vleko v Istri (Lupoglav - Štalije) izvajale slovenske železnice?
Hvala, Mirko
Kolikor je meni znano, so bile jugoslovanske železnice v SFRJ razdeljene na železniška gospodarstva (ŽG) in ŽG Ljubljana je imela tudi Istro čez, torej vlake do Pule, Reka pa je bila že pod ŽG Zagreb. Tako so gomulke vozile tudi do Pule in če me spomin ne vara tudi do Reke (mislim, da smo se z njo peljali na Reko na maturancu l.1990). Kaj več pa naj povedo starejši
Goran
Gomulke do PuleGorchi napisal/-a:Kolikor je meni znano, so bile jugoslovanske železnice v SFRJ razdeljene na železniška gospodarstva (ŽG) in ŽG Ljubljana je imela tudi Istro čez, torej vlake do Pule, Reka pa je bila že pod ŽG Zagreb. Tako so gomulke vozile tudi do Pule in če me spomin ne vara tudi do Reke (mislim, da smo se z njo peljali na Reko na maturancu l.1990). Kaj več pa naj povedo starejši
Lp Mirko
Na Reki je bila delovna enota (Delovna izpostava) TOZD-a za Vleko Vlakov Ljubljana, Vilharjeva 2.
Mislim, da je TOZD za promet, ravno tako pokrival železniški promet vse do Reke.
V strojnem parku vlečnih vozil so imeli Gomulke 311 in Mehe 362. Vozili pa so med Zagrebom (Karlovcem), Reko in Prestrankom. V Ljubljano so bolj poredko zašli. Kaj več pa naj nekdo od primorcev pove, takorekoč iz prve roke.
Ljubljanski strojevodje pa so vozili svoje turnus vlake redno na Reko. Predvsem brzo-vlake in nekaj tovornih.
MMG, v Pulo so vozili naši Zelenci 711. Gomulke pa niso marali pod nobenim pogojem.
lp
Mislim, da je TOZD za promet, ravno tako pokrival železniški promet vse do Reke.
V strojnem parku vlečnih vozil so imeli Gomulke 311 in Mehe 362. Vozili pa so med Zagrebom (Karlovcem), Reko in Prestrankom. V Ljubljano so bolj poredko zašli. Kaj več pa naj nekdo od primorcev pove, takorekoč iz prve roke.
Ljubljanski strojevodje pa so vozili svoje turnus vlake redno na Reko. Predvsem brzo-vlake in nekaj tovornih.
MMG, v Pulo so vozili naši Zelenci 711. Gomulke pa niso marali pod nobenim pogojem.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
... in Gomulke 320 (enkrat sem jo opazil v ZM)Dolfe napisal/-a:Na Reki je bila delovna enota (Delovna izpostava) TOZD-a za Vleko Vlakov Ljubljana, Vilharjeva 2.
Mislim, da je TOZD za promet, ravno tako pokrival železniški promet vse do Reke.
V strojnem parku vlečnih vozil so imeli Gomulke 311 in Mehe 362...
lp
Lp Mirko