LOKOMOTIVE TITOVEGA MODREGA VLAKA
LOKOMOTIVE TITOVEGA MODREGA VLAKA
Zanima me ,katere lokomotive so poleg JŽ 11,ki jo hrani Muzej SŽ,vozile modri vlak,in ali je res,da so Modremu vlaku,včasih dodali dizel-motornik.
Je Modri vlak,kdaj prišel na naše proge?
Je Modri vlak,kdaj prišel na naše proge?
Seveda je. Mislim, da nazadnje truplo iz klinicnega centra na Dedinje.parna napisal/-a:Ali je Modri vlak,kdaj peljal tudi po naših progah?
Zadnjič spremenil Jembah, dne 05.07.2008, 12:41, skupaj popravljeno 1 krat.
Lansko leto so še bile parkirane v beogradu poleg hale, kjer so tito-jevi vagoni noter.Jembah napisal/-a:Bile so samo tri (Dinara, Kozara in Sutjeska) ja in so nevozne, parkirane pa so nekje na nekem od boga pozabljenem kraju.LJ363 napisal/-a:A niso bile JZ 761 samo tri, vse sedaj nevozne?
LP Anej
Z Modrim vlakom se je iz Novega mesta peljal tudi pokojni francoski predsednik Miteran (se opravičujem ker nisem napisal pravilno).
V času Titove bolezni pa je Modri vlak večkrat tedensko vozil na relaciji Beograd - Ljubljana, tudi po dolenski progi, razlog pa je bil obvoz.
V času Titove bolezni pa je Modri vlak večkrat tedensko vozil na relaciji Beograd - Ljubljana, tudi po dolenski progi, razlog pa je bil obvoz.
Zadnjič spremenil Tin€, dne 05.07.2008, 20:30, skupaj popravljeno 1 krat.
Tine
DEL JŽ od 666-001 do 666-004 (Kozara, Dinara, Sutjeska in Neretva) so vlekle v YU samo Modri vlak. Bile so naslednice DHL JŽ 761 (zamenjane leta1978).
Modri ("dvorni") vlak je prihajal v Slovenijo z lokomotivami 666 še nekaj let po Titovi smrti kot vlak za potrebe vlade SFRJ.
Kompozicijo sta praviloma vlekli dve 666-tki, upravljani iz ene kabine.
Ob prihodu Modrega vlaka so se vedno izvajali strogi varnostni ukrepi.
Zanimivo bi bilo izvedeti, kakšne vrste varnostnih ukrepov je bilo treba izvajati v zvezi z obiskom Modrega vlaka.
Lp Mirko
Modri ("dvorni") vlak je prihajal v Slovenijo z lokomotivami 666 še nekaj let po Titovi smrti kot vlak za potrebe vlade SFRJ.
Kompozicijo sta praviloma vlekli dve 666-tki, upravljani iz ene kabine.
Ob prihodu Modrega vlaka so se vedno izvajali strogi varnostni ukrepi.
Zanimivo bi bilo izvedeti, kakšne vrste varnostnih ukrepov je bilo treba izvajati v zvezi z obiskom Modrega vlaka.
Lp Mirko
Ob obisku francoskega predsednika je bil na dolenjski progi zavarovan prav vsak prelaz (označen z andrejevim križem in v tistem času še z dopolnilno tablo "Vodi vprego po napovodcu") z miličnikom. Absurd pa je bil, da nekaj teh miličnikov ni vedelo niti to v katero smer je Novo mesto in v katero smer je Ljubljana, se pravi niso vedeli iz katere smeri bo pripeljal vlak.Signal napisal/-a: ...Ob prihodu Modrega vlaka so se vedno izvajali strogi varnostni ukrepi.
Zanimivo bi bilo izvedeti, kakšne vrste varnostnih ukrepov je bilo treba izvajati v zvezi z obiskom Modrega vlaka.
Lp Mirko
Tine
@parna, za štajerski konec ne vem.
Hvala za pohvale, prosim pa nikar me vikati, saj še nisem tako star.
Za podrobnejše informacije o proizvajalcu D66 ti priporočam, da se obrneš na milcyja.
Te lokomotive sem videl tudi že v živo (modele) na sejmu v Vižmarjah. Glede na to da se obeta nekaj premikov okoli sejma, bo morda ta proizvajalec ponovno tam. Vem pa da ni model ravno poceni, to je seveda relevantno, glede na to kako močno si ga posameznik želi.
Hvala za pohvale, prosim pa nikar me vikati, saj še nisem tako star.
Za podrobnejše informacije o proizvajalcu D66 ti priporočam, da se obrneš na milcyja.
Te lokomotive sem videl tudi že v živo (modele) na sejmu v Vižmarjah. Glede na to da se obeta nekaj premikov okoli sejma, bo morda ta proizvajalec ponovno tam. Vem pa da ni model ravno poceni, to je seveda relevantno, glede na to kako močno si ga posameznik želi.
Tine