Stran 2 od 3

Objavljeno: 06.07.2008, 8:42
Napisal/-a Signal
V Maribor so 666-tke prihajale na popravila in revizije, ki so jih izvajali v CD na MB_Studenci. To velja tudi za vagone Modrega vlaka.
Ti vagoni so včasih čakali na postaji MB, še večkrat pa na MB_Studenci, preden so jih zvlekli v CD.

Mogoče kdo ve, če so bili vagoni Modrega vlaka dodatno varovani, kljub temu, da so bili le na reviziji?

Pa še to me zanima, koliko kompozicij Modrega vlaka je obstajalo.
Nekako logično bi bilo, da bi bili najmanj dve.

Lp Mirko

Objavljeno: 06.07.2008, 9:16
Napisal/-a Jembah
Jah, airforce one tudi nikoli ne spustijo iz oci :lol: :lol: :lol: .

Objavljeno: 06.07.2008, 9:49
Napisal/-a Florjan
Ukrepov pri varovanju voženj je bilo veliko. Starejši strojevodje se spomnimo , ko smo pri periodičnih izpitih to vsakoletno obnavljali. Najstrožji režim je bil pri vožnji zasedenega modrega vlaka. Z manjšanjem pomembnosti državnih uslužbencev je tudi varovanje vlaka bilo zmanjšano.
Med drugim je bilo tudi predpisano, da se vsa dokumentacija na koncu vožnje komisijsko uniči.
Modri vlak je vozil tudi na Štajersko, saj je februarja 1967 potoval na Dunaj.
Po menjavi lok 761 na špilju se je pričela prava Odisejada z nadaljevanjem vožnje po OBB čez Semmering pri -25 stopinjah. Vlak je vlekla elok, modri vlak pa je imel samo parno gretje. Med drugim so dodali parno lokomotivo na sklepu vlaka za ogrevanje z max. hitrostjo 90 km/h, vlak pa je vozil z hitrostjo 120 km/h. Čez dve tri postaje so parlok odstranili saj je imela zaradi prevelike hitrosti uničeno pogonsko drogovje.

Objavljeno: 06.07.2008, 10:29
Napisal/-a parna
Tine,zdaj te bom vikal.Kdaj pa bo sejem na Vižmarjih.
Nekaj časa so Srbi celo govori o prodaji Modrega vlaka,nek titov dmu-izdelan v TVT Boris Kidrič,pa se govori,da je že kasiran.

Objavljeno: 06.07.2008, 10:46
Napisal/-a Tin€
Če bo vse posreči bo to jesen. Nikjer pa ni rečeno, da bo na sejmu mogoče kupiti 761.

V kolikor te morda zanima lokomotiva modrega vlaka serije 666, ti lahko povem, da je zelo podobna lokomotiva narejena kot model (španske železnice). Potrebna je minimalna predelava. Bom malce pobrskal in nalepil link.

Objavljeno: 06.07.2008, 10:49
Napisal/-a parna
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Kateri visoki državniki, so se vozili z Modrim vlakom,zanimame ali so imeli Kardelj,Kidrič,Dolanc tudi svoje vagone? Ali imamo pri nas tudi kak tak vagon ohranjen?
Kdo od slavnih svetovnih osebnosti,se je peljal z Modrim vlakom?

Objavljeno: 06.07.2008, 11:45
Napisal/-a Tin€

Objavljeno: 06.07.2008, 12:17
Napisal/-a parna
Hvala za linke. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Objavljeno: 06.07.2008, 23:36
Napisal/-a Gorchi
Parna,
mnogo svojih odgovorov boš našel na srbskem forumu, tam je posebej odprta tema namenjena modremu vlaku, katere moderator je možakar z nickom PV410. Domnevam, da on službuje na Topčideru. Med drugim boš prebral tudi naslednje:

Garnitura DMU za modri vlak je bila narejena delno v TVT Boris Kidrič, delno pa so deli prišli iz Nemčije. Sestavljena je bila iz prikolice in motornika, ki je potoval tudi izven države, menda pa nikoli s Titom v njem. Garnitura je še kako živa, je pa rahlo prašna in ima poteklo revizijo. Je zaprta na Topčideru v lopah skupaj z ostalimi vagoni modrega vlaka. Na srbskem forumu imaš tudi skenirane tehniške risbe tako PV410 in njegove prikolice.

Lokomotive JŽ761 oz. DB V300, katere naj bi bile 4, dejansko so pa pri nas bile vedno le 3, tj JŽ761-001 do -003 so ravno tako na Topčideru, za delavnico, skrite očem in upajmo tudi uničevanju. 4 lokomotiva, ki jo Lima prodaja (ali jo je) v modrih barvah z napisom Krauss-Maffei je potem šla naokoli po Evropi, če bi jo še kdo kupil. Pa jih ni.

Modri vlak s Titom na krovu nikoli ni šel solo, vedno je je bila tudi predhodnica. Modri vlak so tako sestavljali razni vagoni, od katerih so bili nekateri vedno v sestavi predhodnice, drugi pa pravega Titovega vlaka.
Dolanc je imel svoj vagon, stoji v kurilnici na Jesenicah. Slike tega vagona pa sem objavil v eni zelo podobni temi na tem forumu.

Lokomotive JŽ666-001 do -004 so še vedno v rabi, žal pa ne zgledajo več tako lepo kot nekoč. Sedaj jih rabijo za redno delo ter tudi za občasne krožne vožnje modrega vlaka, ki je menda dobra turistična atrakcija. Najem vlaka pa menda niti ni tako drag, nekaj 1.000 EUR :mrgreen:

Lp Goran

Objavljeno: 07.07.2008, 3:44
Napisal/-a Signal
Gorchi napisal/-a:
...
Dolanc je imel svoj vagon, stoji v kurilnici na Jesenicah. Slike tega vagona pa sem objavil v eni zelo podobni temi na tem forumu.
...

Lp Goran
Goran, ne morem se izogniti vprašanju, če je imel Dolanc svoj vagon zaradi gabarita :?: :D

Lp Mirko

Objavljeno: 07.07.2008, 12:11
Napisal/-a Gorchi
Signal napisal/-a:
Gorchi napisal/-a:
...
Dolanc je imel svoj vagon, stoji v kurilnici na Jesenicah. Slike tega vagona pa sem objavil v eni zelo podobni temi na tem forumu.
...

Lp Goran
Goran, ne morem se izogniti vprašanju, če je imel Dolanc svoj vagon zaradi gabarita :?: :D

Lp Mirko
Hi hi, na to vprašanje pa žal ne vem odgovora :) Če me spomin ne vara, je bil nekje zelo pri vrhu tedanje SR Slovenije, kaj več pa naj povedo oni, ki so bili takrat mladi. Jaz sem bil premlad, dobro se spomnim še Titovega pogreba, spomnim se Kardeljeve smrti (lih sem šel v prvi razred OŠ), kaj več pa ne...

Objavljeno: 07.07.2008, 13:32
Napisal/-a parna
Hvala,vam za informacije.
Srbi se na veliko hvalijo,o tem da so edini lahko ponosni na Tita in Modri vlak,to sem prebral, na internetu.Novinarka nekega srbskega časopisa je na veliko pisala ,o tem ,da vlak premalo koristijo za turistične namene,saj vlak koristi vlada,kot protokolarno stvar;slike tako imenovanih "vladnih vagonov",te so po potrebi priključili Modremu vlaku.

Salonski vagon Ministrstva za obrambo FLRJ (SFRJ)

Slika

Salon vlade SR Srbije

Slika

Salon vlade Vojvodine
Slika

Vsi vagoni Modrega vlaka stojijo v Topčideru.

Re: LOKOMOTIVE TITOVEGA MODREGA VLAKA

Objavljeno: 05.06.2018, 19:29
Napisal/-a Brižitka 363
Zakaj četrta lokomotiva, t.i. Neretva ni prispela v Jugoslavijo?

Re: LOKOMOTIVE TITOVEGA MODREGA VLAKA

Objavljeno: 11.10.2019, 9:46
Napisal/-a prometnik 54
Pozdravljeni.
Čast "odprave"Modrega vlaka sem imel tudi jaz in sicer davnega leta 1974 iz železniške postaje Kranj.
Bilo je proti koncu decembra in Tito je bil z ženo Jovanko na Brdu.
Tisti dan je bilo na železniški postaji in okrog nje zelo pestro.
Bile so tri kompozicije in sicer prvi vlak kot "izvidnica",v drugem se je peljal Tito,v tretjem vlaku pa je bilo spremstvo in " logistika".
Vlake so vozile že omenjene lokomotive:Dinara,Kozara in Sutjeska.
Nepozabna izkušnja.

Re: LOKOMOTIVE TITOVEGA MODREGA VLAKA

Objavljeno: 11.10.2019, 15:23
Napisal/-a miloš
To je pa nekaj čisto novega za mene.Namreč v vseh dvajsetih letih obratovanja 761,nisem nikoli videl vseh treh naenkrat v Kranju.Res pa je,da sem bil 1974 in do maja 1975 na služenju vojaškega roka.Kot si opisal,so tri kompozicije vozile dokler so vlekle 11 serija,s prihodom 761 je tretja odpadla (po pripovedovanju očeta,prav tako prometnika v Kranju).Če veš kaj več,napiši,te stvari me zelo zanimajo.
LP Miloš