Pa gremo še zadnji krog...
V roke mi je prišel načrt Ljubljane v merilu 1: 15.000, ki ga je "sestavil" geometer Pelc Zvonimir, asistent pooblaščenega civilnega geometra Babnik Filipa v Ljubljani, Tavčarjeva ulica 10. Izdala ga je založba "Kažipota" v Ljubljani. Letnice na načrtu ni, je pa bil izdelan v prvi Jugoslaviji (po moje v tridesetih letih)
Sedaj pa naš preostanek železniške povezave Dravlje - dolenjska proga...
za potrebe MRS
Vidimo, da je prog še speljana po Dimičevi ulici do vojaških skladišč, preostanek do dolenjske železnice pa je že izgrajen.
Vidimo tudi, kako so se začele oblikovati ulice v tem predelu.
Poglejmo si še priključek na gorenjsko progo. Vidimo, da se je obvozna proga priključila na gorenjsko progo med Ljubeljsko in Gutsmanovo ulico. Gutsmanova ulica je potekala za Remizo, če gledamo iz Ljubljane navzven in tudi na drugo stran železnice. Po WW II so zgradili Djakovičevo cesto mimo Litostroja, ki je nadrugi strani železnice "povozila" Gutsmanovo ulico. Sedaj se ta cesta imenuje Litostrojska...vedno poimenujemo ulice po nekomu ali nečemu, kar ni več
Poglejmo si še načrt mesta Ljubljane iz leta 1953. Načrt je "priredil" M. Črne. Načrt je izdalo turistično društvo Ljubljana.
še za potrebe MRS
Obvozna proga Dravlje - dolenjska proga se je torej priključila na gorenjsko progo pred Litostrojsko cesto, tam nekje, kjer je danes postajališče Litostroj na gorenjski progi.