V bistvu je obstoječi steber peti iz desne in bi moral imeti številko 20. Brate piše da je 21, vendar bi bila lahko to številka oboka, je pa stvar še vedno nejasna.SandiP napisal/-a:Po moje četrti z desne. Cesta gre tam, kot včasih, današnji steber pa ni takoj ob cesti.
Enaindvajseti. Petindvajset lokov, štiriindvajset stebrov.
Me pa zanima ena druga stvar. Lansko leto smo delali geofiziko na obstoječem stebru, kjer se je pokazalo, da je živoskalna podlaga zelo blizu. Tudi tu ni popolnoma jasno, ali je steber temeljen direktno v skalo, ali leži mogoče na čisto kratkih pilotih. Če je na pilotih, pomeni da so še čisto OK in je predvidevanje o njihovem gnitju bolj kot ne izvito iz trte, kar je potrdila tudi meritev nivoja podtalnice na začetku WW2 - glave pilotov so bile praktično ves čas pod vodo.
Železocestnik je objavil tudi načrt z dinamiko del, tam je narisano tudi temljenje, na tistih stebrih, ki so v pobočju ni pilotov, je pa zanimiv št. 4, ki je že praktično na barju in tudi na tistem ni pilotov, potem pa so piloti vse do vključno z 22. Ni mi jasno, ali je to dejansko stanje, ali samo shematični prikaz, ker piloti so bili sigurno daljši od dveh metrov, kakor je to prikazano na načrtu.
Drugače pa čestitke za vztrajanje v arhivih. Mogoče bi bilo za stroške skeniranje dobro povprašati na Občini Borovnica, čeprav tam kažejo za to bolj malo interesa. V proračunu naj bi bila predvidena postavka za izdelavo projektne dokumentacije za sanacijo stebra.