Italijanske lepotice

Vse o zanimivi zgodovini železne ceste skozi čas.
Odgovori
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Italijanske lepotice

Odgovor Napisal/-a bojan »

...sedaj sicer že malce v letih pa vseeno vredne pozornosti :D

Kliknite malce semle in prelistajte nekaj skenov, ki sem jih ravnokar na hitro skupaj zmetal.

Našel sem namreč revijo ELLOK report (1- letnik!!!) iz leta 1978. V njem je sestavek o starih FS električnih lokomotivah. Da je stvar bolj zanimiva, sem dodal še nekaj slik iz drugega vira, med njimi pa boste našli originalno Bredo (E 626) in originalni Meh (E 636). Posebej moram omeniti ALe 883, ki je pravzaprav originalni JŽ 310. Če se še spomnite, sta tam nekje v petdesetih in šestdesetih vozila dva 3-delna JŽ 310 na elektrificirani progi proti Rijeki.

No, ne smem pozabiti omeniti niti Settebella, o katerem smo razpravljali zadnjič enkrat in še nekaj drugih zanimivih slik... :wink:
LPB
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Odgovor Napisal/-a cokla »

bojan,tole je pa spet nekaj ...hvala ti za link.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Bojan, hvala za tole! O teh strojih pa so dosti napisali tudi v raznih revijah Tutto Treno in Tutto Treno Storia. Tako recimo obstajajo posebne številke posvečene FS E428, FS E626, FS E636, FS E656 itd in v njih opisujejo celotno zgodovino, razvoj, eksploatacijo ter nekaj tehničnih podrobnosti. Tako sem zasledil recimo tehnične risbe podstavnih vozičkov, električne sheme in še kaj.
Goran
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Ja, Bojan. Spet nekaj specialnega. =D>

MMG, Klemen, sedaj lahko vidiš, da si zelo srečen strojevodja. Kar poglej si ta kramp s številko E 636. Ni falilo prav veliko, pa bi namesto današnjega Meha vozil to E 636. Slika


lp
Slika
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a zbowe »

Zalostno je, da nekateri stroji prisotni na bojanovih dokumentih, ne obstajajo vec ali so namenjeni razrezu.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
parna
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 484
Pridružen: 17.03.2008, 20:01

Odgovor Napisal/-a parna »

Bojan,bi se to dalo tako naredit,da bi se dalo natisnit? Prosim,prosim.....
Lepe lokomotive.Škoda,da so nekateri stroji namenjeni razrezu.
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Odgovor Napisal/-a bojan »

parna napisal/-a:Bojan,bi se to dalo tako naredit,da bi se dalo natisnit? Prosim,prosim.....
Lepe lokomotive.Škoda,da so nekateri stroji namenjeni razrezu.
Če se ne motim, se da direktno printat, sicer stran po stran. Če ne bo v redu povej, bom dal pdf nekam na en strežnik.

LPB
LPB
Odgovori