Stran 2 od 6
Objavljeno: 17.01.2009, 19:43
Napisal/-a Dino S
železocestnik napisal/-a:Dino S napisal/-a:Zasledil sem, da so Nemci leta 1943 začeli gradit železniški predor pod Ljubeljem. A kdo ve kaj o tem?
Ja, @Dino S, boš moral "razkriti" svoj vir, če ne ti bo @Gorchi zaračunal 2x branje
http://sl.wikipedia.org/wiki/Gozdna_%C5 ... -_Medvodje
Iz opuščenega gradbišča predora, ki ga je nemška vojska pričela 1943 graditi pod Ljubeljem so v Jelendol pripeljali dizelsko lokomotivo.
Objavljeno: 18.01.2009, 0:25
Napisal/-a Gorchi
Hvala! Zdej mi je pa malce bolj jasno
Objavljeno: 18.01.2009, 1:37
Napisal/-a železocestnik
Dino S napisal/-a:železocestnik napisal/-a:Dino S napisal/-a:Zasledil sem, da so Nemci leta 1943 začeli gradit železniški predor pod Ljubeljem. A kdo ve kaj o tem?
Iz opuščenega gradbišča predora, ki ga je nemška vojska pričela 1943 graditi pod Ljubeljem so v Jelendol pripeljali dizelsko lokomotivo.
@Dino S, ta predor je tisti, skozi katerega se pelješ z avtom. Predor Ljubelj.
Nič hudega, ti moram povedati, da so imeli že leta
1872 idejo zgraditi progo:
Ljubljana - Brnik - Celovec
...vendar preko Jezerskega, ne Ljubelja.
vir: I. Mohorič: Zgodovina železnic na Slovenskem (glej: načrt osrednjih ilirskih železnic)
Objavljeno: 18.01.2009, 1:48
Napisal/-a Gorchi
Objavljeno: 18.01.2009, 9:43
Napisal/-a Anzee
Gorchi napisal/-a:sem na Avstrijski časi skoraj umrl od dolgočasja - sami ovinki, ko se je cesta začela vzpenjati...
Kako so pa lahko ovinki tako dolgocasni? To je pa ja vendar zakon, ze z avtom, kaj sele motorjem
pa se asfalt je odlicen..
Proga bi pa verjetno res morala imeti kar nekaj predorov in mostov. Po obcutku je prostora na ozjih delih nekako toliko kot v nekdanji progi cez Hudo Luknjo. Verjetno pa bi lahko od Zelezne Kaple naprej potekala po trasi tamkajsnje ozkotirne zeleznice.
lp Anze
Objavljeno: 18.01.2009, 16:12
Napisal/-a železocestnik
@Anzee, naš Gorchi se je že malo
Je spregledal tvoje linke "šola dobre vožnje"
Al je mel pa sabo
(takrat pa itak vsi počas vozmo
)
Pa še nekaj ste spregledali...
Danes bi imeli hitro progo
BRNIK - LJUBLJANA
(trajanje vožnje: 10 minut, tudi v konicah
)
Objavljeno: 18.01.2009, 16:40
Napisal/-a Gorchi
železocestnik napisal/-a:@Anzee, naš Gorchi se je že malo
Je spregledal tvoje linke "šola dobre vožnje"
Al je mel pa sabo
(takrat pa itak vsi počas vozmo
)
Tole slednje bo kar prav, četudi ni tako hudo. Ne bom pa pozabil ene nl kaj preveč dirkaške vožnje z mojim P206 čez Gornji grad, ko sva se s sodelavcem vračala v Ljubljano. In naenkrat se je slišalo: "Ustavi!". Ga pogledam in je bil čisto zelen. Nadaljevanje si lahko mislite...
Ti se hecaš ampak veš kako bi prav prišla? Prijatelj, ki dela na Brniku se mora vsak dan vozit iz Most na Aerodrom in če ima službo ob 16h, mora ob 14h iti v službo, ker potovanje traja slabi 2 uri, še posebej, če je "deževni" šentviški predor zaprt. Ta proga bi prekleto prav prišla!
Objavljeno: 18.01.2009, 19:28
Napisal/-a milchy
Gorchi napisal/-a:
Ti se hecaš ampak veš kako bi prav prišla? Prijatelj, ki dela na Brniku se mora vsak dan vozit iz Most na Aerodrom in če ima službo ob 16h, mora ob 14h iti v službo, ker potovanje traja slabi 2 uri, še posebej, če je "deževni" šentviški predor zaprt. Ta proga bi prekleto prav prišla!
saj bo, tud ta proga bo ...... sam nas ne bo ......
Re: vlak v tržiču
Objavljeno: 12.05.2009, 16:32
Napisal/-a lubitelj ho
ozkotirna naj bi bila v jelendolu to je blizu tržiča bila je v namen za vožnjo lesa v dolino in v tržič imel joje pa grof bor bila je pa disel
Re: vlak v tržiču
Objavljeno: 18.05.2009, 20:16
Napisal/-a fresher
Karta proge Kranj - Naklo - Tržič
Industrijski tiri v coni Naklo
Konec proge v Naklem
Železniški podvoz pod magistralko Kranj - Jesenice
Bivša trasa v Pristavi - danes cesta Bistrica - Križe - Duplje
Železniška postaja Tržič v ograji tovarne Peko
Nadaljevanje proge proti skladišču Merkurja
Pogled nazaj od skladišča Merkurja proti Peku
Ostanki tirnic pred skladiščem Merkurja v Tržiču
Re: vlak v tržiču
Objavljeno: 22.03.2010, 14:06
Napisal/-a fresher
Tri fotografije za zgodovino:
Železniška postaja Tržič 1913:
Železniška postaja Tržič 1.4.2009
Železniška postaja Tržič 21.3.2010
Naj ji bo lahka zemlja!
Re: vlak v tržiču
Objavljeno: 22.03.2010, 19:46
Napisal/-a Anzee
Re: vlak v tržiču
Objavljeno: 22.03.2010, 21:34
Napisal/-a Dino S
A je res kaj sem slišal, da tam podirajo Peko in ostale zgradbe zato, da bo prostor za nove trgovine?
Re: vlak v tržiču
Objavljeno: 22.03.2010, 22:10
Napisal/-a fresher
Tam pride Hofer!
Re:
Objavljeno: 27.03.2010, 1:18
Napisal/-a železocestnik
železocestnik napisal/-a:
Spodaj pa piše v knjigi še:
Razmnoževanje in javna uporaba katerega koli dela iz te knjige brez predhodnega dovoljenja avtorjev in založnika ni dovoljena!
Sedaj pa k samemu delu. Večino knjige je napisal Karol Rustja (od strani 9 do 70). Opravil je veliko delo, zbral podatke o začetku, gradnji in razvoju proge Kranj-Tržič. To je avtorsko delo, zaščiteno z zakoni. G. Rustja je delal v arhivih (sem ga videl) in drugod, kjer hranijo stare dokumente in knjige.
Ugotovitve iz knjige se lahko uporabljajo do nekega obsega, ki je vedno odvisen od teme.
Iz kjige lahko citiraš tudi večji obseg, če potem polemiziraš z avtorjem!
Za primer navajam iz te knjige navedek iz prispevka g. Rustje:"Železniška proga Kranj-Tržič", da bo bolj razvidno:
G. Rustja opisuje gradnjo proge Kranj-Tržič in sicer od prvega trasiranja leta 1902. Državni zbor na Dunaju je sprejel 15. julija 1903 zakon o gradnji proge. Potem pa piše g. Rustja o delu postajne komisije:
" Ministrstvo za železnice je 14.maja 1904 izdalo odlok o delu postajne komisije, političnem obhodu trase, razlastitveni razpravi in razpravi o požarnih ukrepih. Okrajni glavar v Kranju je 1. junija izdal razglas z obvestilom, da so načrti za progo razgrnjeni na sedežu okrajnega glavarstva; elaborate o odkupu zemljišč pa so razgrnili v Stražišču, Naklem, Križah, Kovorju in Tržiču. Deželna vlada v Ljubljani je junija 1904 objavila razpis za postajno komisijo, ki opravi svoje delo 4. julija 1904, naslednje dni pa začne s političnim obhodom od davčne občine Stražišče proti Tržiču."
AVTORSKI TEKST MORA BITI V NAVEDNICAH IN JASNO MORA BITI NAVEDEN AVTOR!
Sedaj sledi moja polemika (ki pravzaprav ni, avtor g. Rustja je spregledal samo en datum med ogromno podatki, to navajam za to, da boste vedeli, kdaj in koliko avtorskega dela lahko objavljate...)
Trditev @železocestnik: "Po mojih podatkih, ki sem jih našel v Arhivu Slovenije (sledi točno citiranje fascikla, da lahko kdorkoli preveri to trditev...trenutno fonda in fascikla ne navajam zaradi večih razlogov), je Deželna vlada v Ljubljani objavila razpis za postajno komisijo dne 28.maja 1904 (št. spisa Z.10.229). To je tudi logično, saj je po njenih navodilih izdal okrajni glavar v Kranju že 1. junija 1904 razglas z obvestilom, da so načrti za progo razgrnjeni na sedežu okrajnega glavarstva."
Ta primer vam pove, zakaj lahko citiraš malo več avtorskega teksta, saj ga potrebuješ za uspešno polemiko (kot sem že rekel, je to samo primer!)
Ne vem, zakaj takrat nisem objavil razpisa za postajno komisijo...morda ga nisem našel v kaotičnem sistemu arhiviranja na mojem PC-ju
Še povečava, če se kdo hoče učiti nemški jezik in gotico