FIAT FERROVIARIA A.D.1941 (proizvodnja železniških vozil)
ATR 100 littorine so nekaj posebnega,so tročlenske in so osnova za sodobne dizel motorne vlake (dizelmotornike),klasične littorine poseben priklop,in posebno prikolico.Mislim,da je tročlenska littorina ATR 100 vzor za Aluminijski vlak,s svojo hitrostjo in udobjem,čeprav je igrala tragično vlogo.
Klasična littorina kot JŽ 813
Lep pozdrav.
Tadej
Klasična littorina kot JŽ 813
Lep pozdrav.
Tadej
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
tle se je pojavil tiskarski škrat ....parna napisal/-a: DRB E94
Lep pozdrav.
na sliki je E19 ali 119 (slike na Railfaneurope.net - http://www.railfaneurope.net/pix/de/ele ... 9/pix.html )
E94 ali 194 je drugačna že na prvi pogled (z Railfaneurope.net - http://www.railfaneurope.net/pix/de/ele ... 4/pix.html)
M.
-
- Začetnik
- Prispevkov: 6
- Pridružen: 28.05.2009, 19:22
Re: FIAT FERROVIARIA A.D.1941 (proizvodnja železniških vozil)
How long were the FIATs 813 in use during the Yugoslavian era?
The FS also used them in Istria, on which lines were they used by the J(D)Z?
Thanks for the information
Guinness
The FS also used them in Istria, on which lines were they used by the J(D)Z?
Thanks for the information
Guinness
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: FIAT FERROVIARIA A.D.1941 (proizvodnja železniških vozil)
Prva vožnja na progi Zagreb-Beograd septembra 1963...
Časopis Delo, 8.9.1963 (iz zakladnice knjižnice SŽ)
Časopis Delo, 8.9.1963 (iz zakladnice knjižnice SŽ)
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re:
parna napisal/-a:
Klasična littorina kot JŽ 813
Lep pozdrav.
Tadej
To drugo je @parna "snel" iz knjige "100 godišnjica..."...in če pogledamo podpis pod fotko, vidimo, da so 813-tko izdelali v Mariboru...
Dodajam pa še JŽ 813 leta 1966 v Zidanem mostu...
vir: Die Südbahn; Vom Donauraum zur Adria, Leykam, Graz-Wien 1987
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: FIAT FERROVIARIA A.D.1941 (proizvodnja železniških vozil)
Cervo= jelen
Capriolo= srnjak
Capriolo= srnjak
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: FIAT FERROVIARIA A.D.1941 (proizvodnja železniških vozil)
@železocestnik ali pa kdo drug; morda veš od kdaj do kdaj so pri nas vozili JZ 813? Pa morda še število vlakov pri nas?
Aljaž
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: FIAT FERROVIARIA A.D.1941 (proizvodnja železniških vozil)
@Volkec, hočeš reči, da ima jelen večje rogove...Volkec napisal/-a:Cervo= jelen
Capriolo= srnjak
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: FIAT FERROVIARIA A.D.1941 (proizvodnja železniških vozil)
Ali bi lahko kdo od moderatorjev zamenjal zgornje prevelike fotke s spodnjimi
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: FIAT FERROVIARIA A.D.1941 (proizvodnja železniških vozil)
Lahko samo prepišem iz članka Tadeja Brateta: Südbahn-Lokomotiveneinsatz in Slowenien v knjigi: Die Südbahn; Vom Donauraum zur Adria, Leykam, Graz-Wien 1987...leteči vlak napisal/-a:@železocestnik ali pa kdo drug; morda veš od kdaj do kdaj so pri nas vozili JZ 813? Pa morda še število vlakov pri nas?
"frajhand" prevod:
"Motorniki so se po vojni pojavili kot reparacije ali pa so ostali po vojni...(JDŽ 146, 248, pozneje 813-800, 813-900) in so ostali v prometu do 1965.
Sredi 50-tih let je obstajala povezava Maribora z Ljubljano z motorniki. Poleg nekaj enojnih motornikov proizvajalcev FIAT in OM, so bivše delavnice južne železnice v Mariboru začele izdelovati dvodelen zglobni motornik, ki pa je bil sicer udoben, vendar je bil nagnjen k okvaram. Kljub temu je ta JDŽ D 280, kasneje JŽ 713 ostal v uporabi do leta 1970.
Leta 1955 je kratek čas vozil ÖBB- motornik 51.45 "Miramare Express" od Dunaja preko Ljubljane do Trsta."
@Barbarpapa1 je zbral druge podatke za "Blauer Blitz"...
Barbarpapa1 napisal/-a:
Zanimiva je tudi fotka z dieselmotornikom "BLAUER BLITZ". Z malo vrtanja po internetu sem našel podatek, da je Miramare začel voziti 27.05.1962. Več o tem motorniku najdete tukaj:
http://www.club-blauer-blitz.com/
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: FIAT FERROVIARIA A.D.1941 (proizvodnja železniških vozil)
Tale JŽ 813, ki naj bi ga delali v Mariboru mi je sumljiv. Namreč tega so delali v Italiji v tovarnah OM in verjetno tudi FIAT, zato bi prej rekel, da so ga v Mariboru kvčjemu kaj dodelali in popravili, nekako pa ne verjamem, da bi ga izdelovali.
Še manj pa sodi v to temo dizelmotorni aluminijasti vlak JŽ 611 (to je ta na prevelikih slikah!), saj je ta nastal v celoti v Zagrebu, v tovarni Janko Gredelj. Izdelane naj bi bile menda le 3 garniture, pa še te so nekam hitro nehale voziti in kasacija je tudi (pre)hitro sledila. Obstajal je še en podoben motornik, mislim da JŽ 612, katerega en (ali mogoče še kakšen) vagon se uporablja kot delavniški in je sedaj v živo rumeni barvi na HŽ. Kakorkoli že, JŽ 611 nima nič skupnega s FIAT ferroviaria in zato v tej temi nima kaj iskati, četudi je to eden izmed najlepše izdelanik dizelmotornikov na tleh SFRJ (vsaj za moje pojme).
Še manj pa sodi v to temo dizelmotorni aluminijasti vlak JŽ 611 (to je ta na prevelikih slikah!), saj je ta nastal v celoti v Zagrebu, v tovarni Janko Gredelj. Izdelane naj bi bile menda le 3 garniture, pa še te so nekam hitro nehale voziti in kasacija je tudi (pre)hitro sledila. Obstajal je še en podoben motornik, mislim da JŽ 612, katerega en (ali mogoče še kakšen) vagon se uporablja kot delavniški in je sedaj v živo rumeni barvi na HŽ. Kakorkoli že, JŽ 611 nima nič skupnega s FIAT ferroviaria in zato v tej temi nima kaj iskati, četudi je to eden izmed najlepše izdelanik dizelmotornikov na tleh SFRJ (vsaj za moje pojme).
Goran