Kolesa za motorni vlak iz gume?
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Kolesa za motorni vlak iz gume?
Ali je tole kolo za motorni vlak res narejeno iz gume?
vir: wikipedia
vir: wikipedia
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Zdravo
Je za želežniško vozilo, je "napumpano" in je iz gume. Pripada pa temu vozilu:
Pa link na veliko fotko:
Bibendum - Michelin je vozil tudi po tirih
LP
Jože
Je za želežniško vozilo, je "napumpano" in je iz gume. Pripada pa temu vozilu:
Pa link na veliko fotko:
Bibendum - Michelin je vozil tudi po tirih
LP
Jože
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Zdravo, Jože
Izgleda, da imava isti vir: wikipedijo
http://fr.wikipedia.org/wiki/Micheline
Kot je že Jože napisal, je bilo kolo "napumpano"....s 6-tim atmosferami (podatek nekje z neta)...
...pa kolo si zamenjal v trenutku, kot pri avtu
Izgleda, da imava isti vir: wikipedijo
http://fr.wikipedia.org/wiki/Micheline
Tin€ napisal/-a:V kolikor prav vidim na povečani sliki, je sledilni venec kovinski.
Tu se pojavi pa verjetno nov problem. Pri iztrošeni gumi, je znal biti sledilni venec preklemansko velik, kar pa tudi ni dobro.
Kot je že Jože napisal, je bilo kolo "napumpano"....s 6-tim atmosferami (podatek nekje z neta)...
...pa kolo si zamenjal v trenutku, kot pri avtu
- SZ ljubitelj
- Strojevodja I
- Prispevkov: 436
- Pridružen: 26.01.2007, 11:33
- Kraj: Nova Štifta
Na nekaterih podzemnih železnicah tudi uporabljajo kombinacijo gume in železa. S tem, da je železna kot odjemnik toka. Nosilna pa guma.
Pariški metro na primer na linijah 4, 6, 11, 14. Pa še ponekod drugod po svetu jih tudi najdemo.
Pozdrav
Tadej
Pariški metro na primer na linijah 4, 6, 11, 14. Pa še ponekod drugod po svetu jih tudi najdemo.
Pozdrav
Tadej
- SZ ljubitelj
- Strojevodja I
- Prispevkov: 436
- Pridružen: 26.01.2007, 11:33
- Kraj: Nova Štifta
Več o tem na naslednjem linku.SZ ljubitelj napisal/-a:Tega pa nisem nikoli doživel. Me pa zanima, kako zgleda kakšen tak ID. Verjetno imajo kakšne dobre rešitve.In če slučajno povozi žebelj. Guma fuč, nema zraka spljoh
http://www.hochgeschwindigkeitszuege.co ... schede.htm
ICE je imel samo vmesni obroč iz trde gume.Florjan napisal/-a:Več o tem na naslednjem linku.SZ ljubitelj napisal/-a:Tega pa nisem nikoli doživel. Me pa zanima, kako zgleda kakšen tak ID. Verjetno imajo kakšne dobre rešitve.In če slučajno povozi žebelj. Guma fuč, nema zraka spljoh
http://www.hochgeschwindigkeitszuege.co ... schede.htm
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Kolesa za motorni vlak iz gume?
Pa si poglejmo pariški metro bolj podrobno
O uporabi pnevmatik nas obvešča @SZ ljubitelj:
Sem se odpravil v Pariz, da preverim, kaj mislijo o defektni gumi Parižanke in Parižani...
Peljem se po povezovalnem tekočem traku v drobovju Pariza...
ko, hop ...zagledam shematično neko kolo
...malo naprej pa zopet shematično nekaj poznanega...
in takoj pomislim na @Tin€-ta...ista vprašanja si postavljajo tudi Parižani...
...In če slučajno povozi žebelj. Guma fuč, nema zraka spljoh...
Hitro izvlečem iz žepa francosko-slovenski slovar (Anton Grad, CZ, LJ1991):
panne /izg.:pan/= okvara, defekt, zastoj
...jasno, sami ziheraši...
Malo naprej pa še konstrukcija okvira...
Sedaj mi je pa jasno, kaj je škripalo, ko se je metro zvijal po progi...kolesa iz gume
pogled na kolesa...
voznik se malo sprosti...
...in odpelje hitro ko sto hudičev...(zato je tudi malo slabša fotka )
Odgovor, kaj se zgodi, ko spusti guma... http://emdx.org/rail/metro/principe.php
PS: za tiste, ki ne znate francosko, kliknite na angleško verzijo
Slovenska verzija je v pripravi
O uporabi pnevmatik nas obvešča @SZ ljubitelj:
@Tin€ pa se boji gumi defekta...SZ ljubitelj napisal/-a:Na nekaterih podzemnih železnicah tudi uporabljajo kombinacijo gume in železa. S tem, da je železna kot odjemnik toka. Nosilna pa guma.
Pariški metro na primer na linijah 4, 6, 11, 14. Pa še ponekod drugod po svetu jih tudi najdemo.
Tin€ napisal/-a:
In če slučajno povozi žebelj. Guma fuč, nema zraka spljoh
Sem se odpravil v Pariz, da preverim, kaj mislijo o defektni gumi Parižanke in Parižani...
Peljem se po povezovalnem tekočem traku v drobovju Pariza...
ko, hop ...zagledam shematično neko kolo
...malo naprej pa zopet shematično nekaj poznanega...
in takoj pomislim na @Tin€-ta...ista vprašanja si postavljajo tudi Parižani...
...In če slučajno povozi žebelj. Guma fuč, nema zraka spljoh...
Hitro izvlečem iz žepa francosko-slovenski slovar (Anton Grad, CZ, LJ1991):
panne /izg.:pan/= okvara, defekt, zastoj
...jasno, sami ziheraši...
Malo naprej pa še konstrukcija okvira...
Sedaj mi je pa jasno, kaj je škripalo, ko se je metro zvijal po progi...kolesa iz gume
pogled na kolesa...
voznik se malo sprosti...
...in odpelje hitro ko sto hudičev...(zato je tudi malo slabša fotka )
Odgovor, kaj se zgodi, ko spusti guma... http://emdx.org/rail/metro/principe.php
PS: za tiste, ki ne znate francosko, kliknite na angleško verzijo
Slovenska verzija je v pripravi
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Kolesa za motorni vlak iz gume?
@Tin€, ali je tale pariški metro spljoh še vlak?
Vozi namreč ne kot Michelinovi vlaki po železniški tirnici ampak po ravni tirnici, široki od 15 do 20 cm (ocena s perona ).
Poleg tega je ravna tirnica malo "narezana", tako da gumijasto kolo res zagrabi in ne zdrsuje pri speljevanju. Po drugi strani pa je vozilo vodeno tudi s stranskimi horizontalnimi kolesi, ki se upirajo na vertikalno "tirnico" in ne more zapeljati s "tirov"...
Pa še izpust zraka iz zračnice imajo rešen...
Vozi namreč ne kot Michelinovi vlaki po železniški tirnici ampak po ravni tirnici, široki od 15 do 20 cm (ocena s perona ).
Poleg tega je ravna tirnica malo "narezana", tako da gumijasto kolo res zagrabi in ne zdrsuje pri speljevanju. Po drugi strani pa je vozilo vodeno tudi s stranskimi horizontalnimi kolesi, ki se upirajo na vertikalno "tirnico" in ne more zapeljati s "tirov"...
Pa še izpust zraka iz zračnice imajo rešen...
Re: Kolesa za motorni vlak iz gume?
Kot mi je znano, se kolo iz gume uporablja samo na postajah in določenih delih proge in je tam še dodatna tirnica na vsaki strani tira, za "normalno vožnjo pa se uporabljajo železna kolesa, kar je tudi razvidno iz prej predstavljenih slik. Speljevanje in zaviranje je s tem sistemom tako zelo učinkovito.