Vsi jeseniški kolodvori
Re: Vsi jeseniški kolodvori
Malo sem brskal po digitalni kjižnici Jesenice.
http://www.jlib.si/
Pa začnimo z elektrifikacijo postaje:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Leta 1957 se je elektrificiral odsek od državne meje do postaje z 15kV.
Najprej nekaj iz avstrijske revije Eisenbahn iz leta 1957:
Stran 1:
http://www.shrani.si/f/q/DL/2JazROiC/dsc0994.jpg
Stran 2:
http://www.shrani.si/f/i/7F/1ysxfnUY/dsc0995.jpg
(preveč je, da bi prevedel v slovenščino)
Takole pa so pisali v drugi izdaji Železarja leta 1957(http://www.jlib.si/pdfs/1957-002.pdf):
Celoten članek:
http://www.shrani.si/f/39/DH/1kQOeFIy/1957-002-1.jpg
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Leta 1964 pa je bila elektrificirana gorenjska proga. Najprej je bilo nekaj problemov(Železar 25/1964 http://www.jlib.si/pdfs/1964-025.pdf ):
Celoten članek:
http://www.shrani.si/f/x/oH/FbM79vy/1964-025.jpg
To so tudi rešili(Železar 44/1964 http://www.jlib.si/pdfs/1964-044.pdf):
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://www.jlib.si/
Pa začnimo z elektrifikacijo postaje:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Leta 1957 se je elektrificiral odsek od državne meje do postaje z 15kV.
Najprej nekaj iz avstrijske revije Eisenbahn iz leta 1957:
Stran 1:
http://www.shrani.si/f/q/DL/2JazROiC/dsc0994.jpg
Stran 2:
http://www.shrani.si/f/i/7F/1ysxfnUY/dsc0995.jpg
(preveč je, da bi prevedel v slovenščino)
Takole pa so pisali v drugi izdaji Železarja leta 1957(http://www.jlib.si/pdfs/1957-002.pdf):
Celoten članek:
http://www.shrani.si/f/39/DH/1kQOeFIy/1957-002-1.jpg
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Leta 1964 pa je bila elektrificirana gorenjska proga. Najprej je bilo nekaj problemov(Železar 25/1964 http://www.jlib.si/pdfs/1964-025.pdf ):
Celoten članek:
http://www.shrani.si/f/x/oH/FbM79vy/1964-025.jpg
To so tudi rešili(Železar 44/1964 http://www.jlib.si/pdfs/1964-044.pdf):
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Re: Vsi jeseniški kolodvori
Proga je bila elektrificirana(Železar 45/1964 http://www.jlib.si/pdfs/1964-045.pdf):
Celoten članek:
http://www.shrani.si/?3Z/UY/43YSGl30/1964-45-1.jpg
(Železar 46/1964 http://www.jlib.si/pdfs/1964-046.pdf):
Celoten članek:
http://www.shrani.si/f/3f/sv/1SG6b8lR/1964-46.jpg
(odsvetujem primerjavo voznih časov iz leta 1964, ko je bila proga na novo elektrificirana z današnjimi, ker spremembe so res "ogromne")
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pojavilo pa se vprašanje(Železar 3/1965 http://www.jlib.si/pdfs/1963-001.pdf ):
Celoten članek:
http://www.shrani.si/f/2d/qK/3e0qcdaH/1965-3.jpg
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zgodila se je tudi kakšna nesreča, ki je tudi nekako povezana z elektrifikacijo.( Železar 50/1964 http://www.jlib.si/pdfs/1964-050.pdf):
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Upanje pred elektrifikacijo( Železar 44/1964 http://www.jlib.si/pdfs/1964-044.pdf
Potem pa (Železar http://www.jlib.si/pdfs/1965-003.pdf):
lp
Celoten članek:
http://www.shrani.si/?3Z/UY/43YSGl30/1964-45-1.jpg
(Železar 46/1964 http://www.jlib.si/pdfs/1964-046.pdf):
Celoten članek:
http://www.shrani.si/f/3f/sv/1SG6b8lR/1964-46.jpg
(odsvetujem primerjavo voznih časov iz leta 1964, ko je bila proga na novo elektrificirana z današnjimi, ker spremembe so res "ogromne")
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pojavilo pa se vprašanje(Železar 3/1965 http://www.jlib.si/pdfs/1963-001.pdf ):
Celoten članek:
http://www.shrani.si/f/2d/qK/3e0qcdaH/1965-3.jpg
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zgodila se je tudi kakšna nesreča, ki je tudi nekako povezana z elektrifikacijo.( Železar 50/1964 http://www.jlib.si/pdfs/1964-050.pdf):
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Upanje pred elektrifikacijo( Železar 44/1964 http://www.jlib.si/pdfs/1964-044.pdf
Potem pa (Železar http://www.jlib.si/pdfs/1965-003.pdf):
lp
Re: Vsi jeseniški kolodvori
....bravo!!! ...
Re: Vsi jeseniški kolodvori
Še nekaj o postaji Javornik(Železar 20/1964):
Celoten članek:
http://www.shrani.si/f/j/sX/2twNfVUA/1964-20.jpg
lp
Celoten članek:
http://www.shrani.si/f/j/sX/2twNfVUA/1964-20.jpg
lp
Re: Vsi jeseniški kolodvori
Nekaj člankov o gradnji nove postaje na Jesenicah.
Vestnik, 15-16 Letnik V (1951)
Vestnik, 15-16 Letnik V (1951)
Re: Vsi jeseniški kolodvori
Postaja Jesenice - nekoč in sedaj, Vestnik 1, leto VI , 1952
1.
http://www.shrani.si/f/S/lK/2mi6F2qK/dsc0149.jpg
2.
http://www.shrani.si/f/h/so/2ymCWDPV/dsc0150.jpg
3.
http://www.shrani.si/f/33/63/XiF1FBW/dsc0151.jpg
Lp
1.
http://www.shrani.si/f/S/lK/2mi6F2qK/dsc0149.jpg
2.
http://www.shrani.si/f/h/so/2ymCWDPV/dsc0150.jpg
3.
http://www.shrani.si/f/33/63/XiF1FBW/dsc0151.jpg
Lp
Re: Vsi jeseniški kolodvori
Jesenice leta 1941.
Naš Saobraćaj, februar 1941.
Naš Saobraćaj, februar 1941.