Ja, nisem bil dovolj precizen...Dolfe napisal/-a:ŽC zopet raztura. Hvala za skice.železocestnik napisal/-a:
Verjetno tisti, ki je dal nalog za hitro reševanje ID-ja, tega ni upošteval ali pa ploh ni bil kompetenten za takšne odločitve...
Že takrat so odločali ljudje, ki se niso spoznali na tehniko, danes je pa še slabše...
Menim, da je ta ugotovitev preveč hitra in splošna. Sicer ne vem nič o podrobnostih in o vzrokih dogodka. Vendar sem prepričan, da so imeli dvigalo zasidrano s podpornimi nogami. In verjamem, da so dotični vedeli, da je vse skupaj na kritični točki in so se temu upirali. Morda so se udrla tla pod nogo. Kaj vem, dejavnikov je veliko. Pri velikih masah pa skorajda ni popravnega izpita.
Ampak, če je funkcionarska pisarniška avtoriteta menila drugače, jo je bilo potrebno brezpogojno upoštevati. Drugače se je kaj lahko dobila karta za kakšen All inclusive v Kvarnerju.
Vsekakor so strojniki dvigal veliki "mački" in se spoznajo na svoje delo. Vendar je poleg njih še vedno nekdo, ki vodi reševanje ID-ja, ki pa mora imeti na razpolago kar nekaj podatkov za odločitve (če nič drugega, težo bremena...).
Če pa se poleg vseh teh vmeša v odločitve še nek "administrativni šef" brez strokovnega znanja, potem sledi samo še
No, in to sem mislil z zadnjim stavkom:
Že takrat so odločali ljudje, ki se niso spoznali na tehniko, danes je pa še slabše...
Seveda pa tega ID-ja, ko se je prevrnilo dvigalo, ne poznam, niti ne vem katerega leta je to bilo, verjetno pa so bili takrat še "svinčeni časi" tudi na železnici...
Navrgel sem samo nekaj iztočnic, kaj je lahko vse narobe pri takšnem delu. Če pa kdo najde, kdaj je bil ta dogodek, ga lahko analiziramo v "nulo"...