Iščem fotografije....
Iščem fotografije....
Priporočal bi se za kakšno fotografijo JŽ 23, če se jo slučajno kje najde. Pa prosim ne miniaturne, vsaj 800x600...
Hvala že v naprej!
Hvala že v naprej!
Goran
Re: Iščem fotografije....
g. Tadej Brate jih ima doma sigurno na kupe .......
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Iščem fotografije....
Zdravo
V serijo J(D)Ž 23 so bile uvrščene nekdanje Pruske lokomotive G7 (G7-1 z zveznim (kompound) strojem, G7-2 z dvojčnim strojem) in G8. Poslednja takšna je bila premikalka v Tovarni Glinice in Aluminija Boris Kidrič v Kidričevem.
Linki na Wikipedio:
http://de.wikipedia.org/wiki/Preu%C3%9Fische_G_7.1
http://de.wikipedia.org/wiki/Preu%C3%9Fische_G_8
Toliko na hitro...
LP
Jože
V serijo J(D)Ž 23 so bile uvrščene nekdanje Pruske lokomotive G7 (G7-1 z zveznim (kompound) strojem, G7-2 z dvojčnim strojem) in G8. Poslednja takšna je bila premikalka v Tovarni Glinice in Aluminija Boris Kidrič v Kidričevem.
Linki na Wikipedio:
http://de.wikipedia.org/wiki/Preu%C3%9Fische_G_7.1
http://de.wikipedia.org/wiki/Preu%C3%9Fische_G_8
Toliko na hitro...
LP
Jože
Re: Iščem fotografije....
So kje objavljeni podaki, koliko jih je bilo pri nas, katere številke, katerim postajam so pripadale (domovale), ...
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Iščem fotografije....
Ob preštevilčenju med leti 1930 in 1933 je bilo na področju bivše Jugoslavije 29 lokomotiv serije 23, katerim upravam so pripadale pa žal ne vem.
Tine
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Iščem fotografije....
Pozdrav
Te lokomotive so ostale na ozemlju bivše Jugoslavije v glavnem po I svetovni vojni, nekaj jih pa je menda prinesla druga. Halliwell navaja v svoji knjigi "Die Lokomotiven Jugoslawiens" celo serijske šetvilke od 23-001 do celo 23-047, vendar smo po koncu II svet. vojne nekatere vrnili "domov" (Poljska). Tukaj je nekaj zmešnjave, saj je nekaj lokomotib tipa G8-1 bilo vodeno pod serijskimi številkami J(D)Ž 140 (od 001 do 005). Iz Halliwelove knjige se da videti serijske številke in proizvajalca, številke pod različnimi upravami ipd....Ni pa navedena postajna pripadnost ipd....
In kot zanimivost, ob okupaciji med II svet. vojno praktično vse te lokomotive dobi v roke Italija (FS - vsaj Halliwell trdi tako)....
LP
Jože
Te lokomotive so ostale na ozemlju bivše Jugoslavije v glavnem po I svetovni vojni, nekaj jih pa je menda prinesla druga. Halliwell navaja v svoji knjigi "Die Lokomotiven Jugoslawiens" celo serijske šetvilke od 23-001 do celo 23-047, vendar smo po koncu II svet. vojne nekatere vrnili "domov" (Poljska). Tukaj je nekaj zmešnjave, saj je nekaj lokomotib tipa G8-1 bilo vodeno pod serijskimi številkami J(D)Ž 140 (od 001 do 005). Iz Halliwelove knjige se da videti serijske številke in proizvajalca, številke pod različnimi upravami ipd....Ni pa navedena postajna pripadnost ipd....
In kot zanimivost, ob okupaciji med II svet. vojno praktično vse te lokomotive dobi v roke Italija (FS - vsaj Halliwell trdi tako)....
LP
Jože
Re: Iščem fotografije....
Tudi v kopiji kartic preštevilčenja manjkajo tri številke in sicer 015, 028 in 031. V karticah se navaja kot zadnja številka 032, naj poudarim da je bilo tako stanje pred drugo svetovno vojno.
Tine
Re: Iščem fotografije....
Najlepša hvala za informacije samo na žalost imam le dve fotografiji JŽ 23, t.j. 23-038 in 23-102, ki sta objavljeni v knjigi Tadeja Brateta Zadnje parne lokomotive na Slovenskem, prav bi mi prišla še kakšna zavoljo konverzije Pikove DB 55. Zelo uporabna je tudi fotka na Wikipediji a žal nima napisa JŽ In na veliko "srečo" so vse slike levega boka.
Zavedam se, da ima verjetno g. Brate kup fotografij teh lokomotiv a dobiti jih od njega...?
Zavedam se, da ima verjetno g. Brate kup fotografij teh lokomotiv a dobiti jih od njega...?
Goran
Re: Iščem fotografije....
Josef Pospichal pa na svoji strani trdi, da jih je 22 dobila Italija, 2 pa Hrvaška v smislu pogodbe iz Rima leta 1941!Barbarpapa1 napisal/-a: ... In kot zanimivost, ob okupaciji med II svet. vojno praktično vse te lokomotive dobi v roke Italija (FS - vsaj Halliwell trdi tako)....
LP Jože
Link:
http://www.pospichal.net/lokstatistik/2 ... eilung.htm
cca. 10.4.1947 pa naj bi bile 23-011, 23-029, 23-030 v lasti Dunajske direkcije
Link:
http://www.pospichal.net/lokstatistik/2 ... en1941.htm
1946 pa naj bi Avstrija JDŽ-ju vrnila 23-002, 23-012, 23-025
Link:
http://www.pospichal.net/lokstatistik/20208-jdz23at.htm
Zanimivo pa je, da na spodnjem linku pod točko 1.2 nima nobenih podatkov o seriji JDŽ 23, prav tako ne o JDŽ 140
http://www.pospichal.net/lokstatistik/yu.htm
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Iščem fotografije....
Brate piše v tej knjigi, da so lokomotive serije JDŽ 23 vozile do leta 1963 po dolenjskih progah...boš moral Dolenjce vključit v raziskavo...Gorchi napisal/-a:....samo na žalost imam le dve fotografiji JŽ 23, t.j. 23-038 in 23-102, ki sta objavljeni v knjigi Tadeja Brateta Zadnje parne lokomotive na Slovenskem...
V divaški kurilnici pa je bila premikalka 23-044 (pruska G8?). Za le-to Brate navaja, da je končala sredi šestdesetih let kot stacionarni kotel za ogrevanje Gospodarskega razstavišča v Ljubljani...
Malo sreče in ...
...in povezava na Marlotovo temo...in njegove fotke 23-044
viewtopic.php?f=21&t=4097&p=65168#p65168
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Iščem fotografije....
dodajam sliko 700.002 (kasnejsa 23-002) iz dne 14.12.1933 - kvaliteta je taka kot je - za boljso moras pocakati precej casa (original je negativ na steklu, tale lje samo kontaktna preizkusnja nareje pred leti na hitro)
ker je slika slabsa in da ne bos zaradi tega jezen, dodajam detajl
podatki o lokomotivi sledijo
ker je slika slabsa in da ne bos zaradi tega jezen, dodajam detajl
podatki o lokomotivi sledijo
- bubaiva363
- Strojevodja I
- Prispevkov: 272
- Pridružen: 01.11.2005, 5:58
- Kraj: pored pruge...
Re: Iščem fotografije....
Vsem najlepša hvala za fotke, 36-048 Tvoje sploh niso slabe, so čisto uporabne, še posebej pa druga! Če najdete še kakšno pa se priporočam!
Goran
Re: Iščem fotografije....
se nekaj podatkov in stevilk o lokomotivi 700.002 in ostalih vrste 700 (jz 23):
700.002 : JDZ 23-002, prejsna stevilka 274.002
dobavitelj stroja: henschel u. sohn cassel st. 14114, leto 1916, kotel isto, vrsta stroja: dvojcek, vzbokel strop kotla
ostali podatki kot v Wikipediji razen:
216 kur. cevi d.50/45, dolzina 4500, grela povrsina kotla 10,67 m2, cevi 152,68, resetka 2,28 m2
izgleda da je bilo koncem leta 1929 v stalezu ljubljanske direkcije 21 lokomotiv vrste 700:
dvojcki
001
002
003
004
005
006
007
011
012
051
054
zvezne
101
102
103
104
105
106
151
152
153
zvezne lokomotive so imele 2 peskovnika, dvojcki le enega
nastetim lokomotivam je treba pristeti se tiste iz zagrebske direkcije:
dvojcki
008
009
010
053
zvezne
107
108
109
110
111
154
155
156
kar je skupno 33 strojev
ce je bilo prestevilceno 29 strojev, kje je razlika?
kdo bo pomagal resiti rebus?
se nekaj:
v lokomotive direkcije v ljubljani niso bile vse popolnoma enake (tudi pri istih izdelovalcih):
pov. resetke od 2,25 do 2,31 m2
st. kurilnih cevi od 216 do 222
upam, da stvar ni bila prevec dolgocasna
700.002 : JDZ 23-002, prejsna stevilka 274.002
dobavitelj stroja: henschel u. sohn cassel st. 14114, leto 1916, kotel isto, vrsta stroja: dvojcek, vzbokel strop kotla
ostali podatki kot v Wikipediji razen:
216 kur. cevi d.50/45, dolzina 4500, grela povrsina kotla 10,67 m2, cevi 152,68, resetka 2,28 m2
izgleda da je bilo koncem leta 1929 v stalezu ljubljanske direkcije 21 lokomotiv vrste 700:
dvojcki
001
002
003
004
005
006
007
011
012
051
054
zvezne
101
102
103
104
105
106
151
152
153
zvezne lokomotive so imele 2 peskovnika, dvojcki le enega
nastetim lokomotivam je treba pristeti se tiste iz zagrebske direkcije:
dvojcki
008
009
010
053
zvezne
107
108
109
110
111
154
155
156
kar je skupno 33 strojev
ce je bilo prestevilceno 29 strojev, kje je razlika?
kdo bo pomagal resiti rebus?
se nekaj:
v lokomotive direkcije v ljubljani niso bile vse popolnoma enake (tudi pri istih izdelovalcih):
pov. resetke od 2,25 do 2,31 m2
st. kurilnih cevi od 216 do 222
upam, da stvar ni bila prevec dolgocasna