Stare lokomotive jeseniške železarne
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
A je tale muzejski 731-001 kje pospravljen (Jesenice?) ali je šel v plavž? Po številki sodeč je bil to prvi Jembah sploh narejen za JŽ v Jembacher Werke...
Goran
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
Ampak je jako podobna eni, na forumu pred časom objavljeni sliki dizelce 641-333, ki iz tovarne Celuloza krško.
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
Ja ampak pišeželezocestnik napisal/-a:30 km/h
30 KM/h
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
Obstajata dve možni razlagi:Ja ampak piše
30 KM/h
1.) Motor vsako uro motor pridobi 30 KM (konjskih moči). Potemtakem je to neke sorte ”pospeševanje” motorja k večji moči (P), po analogiji s pospeškom pri gibanju, a=ds/dt pomeni to ”pospešek moči”= dP/dt. 2.) Nekdo se ni v osnovni šoli dovolj učil fizike, da ne rečem, da je osvojil v osnovni šoli samo velike črke in se ne more zavedati pomenske razlike.
LPL
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
Lahko si pomagaš poiskati razlike. Odtipkaj mav m 31 (to je jeseniška) in potem mav 44 (krška).Puhalnik napisal/-a:Ampak je jako podobna eni, na forumu pred časom objavljeni sliki dizelce 641-333, ki iz tovarne Celuloza krško.
O tem Jenbachu je napisano na 3. strani. Avstrijci so naredili prvih šest . Pri teh šestih lokomotivah je prišlo do loma osi.Gorchi napisal/-a:A je tale muzejski 731-001 kje pospravljen (Jesenice?) ali je šel v plavž? Po številki sodeč je bil to prvi Jembah sploh narejen za JŽ v Jembacher Werke...
Prva lokomotiva s zlomljeno osjo je bila 731 005 in to junija 1959 leta. Vgradili so nove osi premera 190 mm in rekonstruirali prenosnik Maybach. To je spadalo v reklamacijo.
Zadnjič spremenil Florjan, dne 02.02.2014, 15:53, skupaj popravljeno 2 krat.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
Ljubitelj, kako malo je potrebno, da si lahko z odvodi, diferenciali in takšno navlako poiščeš....nasprotnika
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
ŽC, v osnovno šolo sem končal pred 49 leti. In takrat smo vsi vedeli, kako se piše merske enote po mksa sistemu. Če si na tak način pridobim nasprotnike, mi je pa figo mar, le svoje si lahko mislim o svojih ”nasprotnikih”.Ljubitelj, kako malo je potrebno, da si lahko z odvodi, diferenciali in takšno navlako poiščeš....nasprotnika
LPL
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
Eno samo akademsko prepucavanje. Še dobro, da so šalabajzerji v isti fabriki, kjer so se zmotili v velikosti črk, znali narediti mašino, ki je na Jesenicah vozila 22 let in se je v solidni formi ohranila do danes.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
sigurno ni 641Puhalnik napisal/-a:Ampak je jako podobna eni, na forumu pred časom objavljeni sliki dizelce 641-333, ki iz tovarne Celuloza krško.
evo slike te lokomotive :
DHM-2 GANZ MAVAG
skenirana iz knjige "100 godina remonta lokomotiva", avtor je pa po moje g. T. Brate
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
641-333 pa izgelda takole
res sta si malo podobni, pa saj sta narejeni v isti tovarni
res sta si malo podobni, pa saj sta narejeni v isti tovarni
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
...še od strani
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
Zdravo!
Morda kdo ve, s kako napetostjo so obratovale jeseniške električne lokomotive. Morda DC 600 V?
Na hitro sem sicer preletel celotno temo, a nisem našel podatka.
LP Peter
Morda kdo ve, s kako napetostjo so obratovale jeseniške električne lokomotive. Morda DC 600 V?
Na hitro sem sicer preletel celotno temo, a nisem našel podatka.
LP Peter
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
Pozdravljen Peter,
na žalost tega podatka ni niti med tehničnimi podatki o jeseniških električnih lokomotivah v posebni izdaji revije Gea za marec 2004: Slovenske muzejske lokomotive.
pozdrav
Darko
na žalost tega podatka ni niti med tehničnimi podatki o jeseniških električnih lokomotivah v posebni izdaji revije Gea za marec 2004: Slovenske muzejske lokomotive.
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
Darko, hvala za trud!
LP - Peter
LP - Peter
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
..baje 500, morda 600V (po spominu 75 letnega nekdanjega mehanika "na Transportu" v nekdanji Železarni).... ...Peter 5 napisal/-a:Zdravo!
Morda kdo ve, s kako napetostjo so obratovale jeseniške električne lokomotive. Morda DC 600 V?
Na hitro sem sicer preletel celotno temo, a nisem našel podatka.
LP Peter
...je bila pa ista napetost za normalni in ozki tir....