Pozdravljeni,
preostala nam je samo še ena ozkotirna parna lokomotiva jeseniške železarne: O-XI
Poglejmo v Pospichalovo statistiko:
O&K 10154/22 Ct-n2 SHS 3004; Rudnik Kakanj O-XI Zreče muzejska lokomotiva
Tudi ta lokomotiva je bila izdelana v tovarni lokomotiv Orenstein & Koppel leta 1922 v okviru reparacij.
Odkar je muzejska lokomotiva, so ji dodelili v muzeju številko državnih železnic, čeprav je nikoli ni imela: 71-023
Potem, ko je prof. Kumar postavil muzejsko lokomotivo v Konjicah, je na vsak način hotel muzejsko lokomotivo tudi direktor Uniorja. Kljub temu, da mu je prof. Bogić povedal, da ta, ki je na razpolago, ni vozila po tej progi, se je odločil zanjo.
Včasih je konkurenca med kraji dobra. Nazadnje so tudi doumeli, da je potrebna streha za kompozicijo. In postavili so jo

Dokler še ni bilo strehe na postaji v Zrečah...

s streho:

Kolikor slišim so v akciji za zgraditev nekaj sto metrov proge...
Kogar zanima kaj več, si lahko pogleda zapise v temi: Poljčane-Konjice-Zreče.
Zaključujemo z "obdelavo" ozkotirnih parnih lokomotiv železarne Jesenice.
Predstaviti moramo še obljubljen zaključek parne vleke na ozkotirnem omrežju železarne Jesenice leta 1988.

pozdrav
Darko