Stare lokomotive jeseniške železarne

Vse o zanimivi zgodovini železne ceste skozi čas.
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6495
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Stare lokomotive jeseniške železarne

OdgovorNapisal/-a Gorchi » 02.02.2014, 2:11

A je tale muzejski 731-001 kje pospravljen (Jesenice?) ali je šel v plavž? Po številki sodeč je bil to prvi Jembah sploh narejen za JŽ v Jembacher Werke...
Goran
Puhalnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 119
Pridružen: 09.01.2010, 15:10
Kraj: Dobrepule

Re: Stare lokomotive jeseniške železarne

OdgovorNapisal/-a Puhalnik » 02.02.2014, 7:06

Ampak je jako podobna eni, na forumu pred časom objavljeni sliki dizelce 641-333, ki iz tovarne Celuloza krško. :?:
Branko
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 395
Pridružen: 11.10.2005, 21:17
Kraj: Vir
Kontakt:

Re: Stare lokomotive jeseniške železarne

OdgovorNapisal/-a Branko » 02.02.2014, 10:54

železocestnik napisal/-a:30 km/h :uuuaavv

Ja ampak piše
30 KM/h :lol:
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4458
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Stare lokomotive jeseniške železarne

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 02.02.2014, 11:50

Ja ampak piše
30 KM/h


Obstajata dve možni razlagi:
1.) Motor vsako uro motor pridobi 30 KM (konjskih moči). Potemtakem je to neke sorte ”pospeševanje” motorja k večji moči (P), po analogiji s pospeškom pri gibanju, a=ds/dt pomeni to ”pospešek moči”= dP/dt. 2.) Nekdo se ni v osnovni šoli dovolj učil fizike, da ne rečem, da je osvojil v osnovni šoli samo velike črke in se ne more zavedati pomenske razlike.

LPL
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 641
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Re: Stare lokomotive jeseniške železarne

OdgovorNapisal/-a Florjan » 02.02.2014, 15:43

Puhalnik napisal/-a:Ampak je jako podobna eni, na forumu pred časom objavljeni sliki dizelce 641-333, ki iz tovarne Celuloza krško. :?:

Lahko si pomagaš poiskati razlike. Odtipkaj mav m 31 (to je jeseniška) in potem mav 44 (krška).
Gorchi napisal/-a:A je tale muzejski 731-001 kje pospravljen (Jesenice?) ali je šel v plavž? Po številki sodeč je bil to prvi Jembah sploh narejen za JŽ v Jembacher Werke...

O tem Jenbachu je napisano na 3. strani. Avstrijci so naredili prvih šest . Pri teh šestih lokomotivah je prišlo do loma osi.
Prva lokomotiva s zlomljeno osjo je bila 731 005 in to junija 1959 leta. Vgradili so nove osi premera 190 mm in rekonstruirali prenosnik Maybach. To je spadalo v reklamacijo.
Zadnjič spremenil Florjan, dne 02.02.2014, 15:53, skupaj popravljeno 2 krat.
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9226
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Stare lokomotive jeseniške železarne

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 02.02.2014, 15:48

Ljubitelj, kako malo je potrebno, da si lahko z odvodi, diferenciali in takšno navlako poiščeš....nasprotnika :lol: :lol:
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4458
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Stare lokomotive jeseniške železarne

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 02.02.2014, 17:44

Ljubitelj, kako malo je potrebno, da si lahko z odvodi, diferenciali in takšno navlako poiščeš....nasprotnika


ŽC, v osnovno šolo sem končal pred 49 leti. In takrat smo vsi vedeli, kako se piše merske enote po mksa sistemu. Če si na tak način pridobim nasprotnike, mi je pa figo mar, le svoje si lahko mislim o svojih ”nasprotnikih”.

LPL
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3980
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Stare lokomotive jeseniške železarne

OdgovorNapisal/-a Tono » 02.02.2014, 19:08

Eno samo akademsko prepucavanje. Še dobro, da so šalabajzerji v isti fabriki, kjer so se zmotili v velikosti črk, znali narediti mašino, ki je na Jesenicah vozila 22 let in se je v solidni formi ohranila do danes.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Re: Stare lokomotive jeseniške železarne

OdgovorNapisal/-a milchy » 02.02.2014, 20:25

Puhalnik napisal/-a:Ampak je jako podobna eni, na forumu pred časom objavljeni sliki dizelce 641-333, ki iz tovarne Celuloza krško. :?:


sigurno ni 641

evo slike te lokomotive :

Slika

DHM-2 GANZ MAVAG

skenirana iz knjige "100 godina remonta lokomotiva", avtor je pa po moje g. T. Brate
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Re: Stare lokomotive jeseniške železarne

OdgovorNapisal/-a milchy » 02.02.2014, 20:45

641-333 pa izgelda takole

Slika

res sta si malo podobni, pa saj sta narejeni v isti tovarni
Stahlwerk
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 2
Pridružen: 30.01.2014, 19:10

Re: Stare lokomotive jeseniške železarne

OdgovorNapisal/-a Stahlwerk » 04.02.2014, 13:00

Slika

...še od strani
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 570
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: Stare lokomotive jeseniške železarne

OdgovorNapisal/-a Peter 5 » 12.08.2014, 12:53

Zdravo!
Morda kdo ve, s kako napetostjo so obratovale jeseniške električne lokomotive. Morda DC 600 V?
Na hitro sem sicer preletel celotno temo, a nisem našel podatka.
LP Peter
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9226
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Stare lokomotive jeseniške železarne

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 12.08.2014, 16:05

Pozdravljen Peter,

na žalost tega podatka ni niti med tehničnimi podatki o jeseniških električnih lokomotivah v posebni izdaji revije Gea za marec 2004: Slovenske muzejske lokomotive.

pozdrav
Darko
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 570
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: Stare lokomotive jeseniške železarne

OdgovorNapisal/-a Peter 5 » 13.08.2014, 8:01

Darko, hvala za trud!
LP - Peter
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Stare lokomotive jeseniške železarne

OdgovorNapisal/-a holding » 13.08.2014, 18:42

Peter 5 napisal/-a:Zdravo!
Morda kdo ve, s kako napetostjo so obratovale jeseniške električne lokomotive. Morda DC 600 V?
Na hitro sem sicer preletel celotno temo, a nisem našel podatka.
LP Peter

..baje 500, morda 600V (po spominu 75 letnega nekdanjega mehanika "na Transportu" v nekdanji Železarni).... :roll: ...
...je bila pa ista napetost za normalni in ozki tir....

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov