V knjižnici sem poiskal večkrat omenjeno literaturo in sicer zbornik iz mladinskih raziskovalnih taborov in knjigo Industrijski Majšperk. V obeh omenjajo žičnico in železnico. Če na kratko povzamem podatke iz obeh pisnih virov.
Železnica Pragersko -Medvedci.
Zgrajena je bila med leti 1923 - 1926. Dolga je bila 5,703km s štirimi premostitvami. Služila je le kot dovlačilnica k premogovniku. Bila je last premogovniške družbe Podlož -Hrastovec iz Pragerskega. Progo je od omenjene družbe leta 1929 odkupil Karel Kubricht za potrebe tovarne strojil in pozneje še tekstilne tovarne. Premogovnik pa je uporabljal progo še naprej, seveda s plačilom za prevoz. Proga je bila ukinjena 1965 leta. Prvotno je vozila po progi parna lokomotiva, po letu 1954 pa so uvedli disel vleko. V zborniku omenjajo, da niso našli slikovnega gradiva o tej prometnici, v glavnem so le ustni viri starejših prebivalcev. V knjigi Industrijski Majšperk je ena slika raztovarjanja vagona v Medvedcah in slika žičnice z železniško postajo v ozadju. Je pa v zborniku prikazan načrt postaje. Omenjeno pa je, da hrani dokumente, ki se nanašajo na železnico, predvsem pa načrte proge, gospod Karol Rustja iz Ljubljane.
Konec nasipa pri Medvedcah tik pred postajo.
Žičnica Medvedce - Majšperk
Zgradil jo je Karel Kubricht za svoje obrate po odkupu proge leta 1929. Dolga je bila 4km z lesenimi stebri. Uporabljali so 60 vozičkov z nosilnostjo 300 kg in pet premostitvenih vozičkov. Ukinili so jo leta 1963. V knjigi sta dve sliki žičnice in sicer obe postaji: torej Medvedce in Hamre v sami tovarni. Stebri žičnice pa so vidni še na treh drugih slikah. Hiša, v kateri je bilo skladišče za pretovarjanje med železnico in žičnico, stoji še danes v nekoliko sprmenjeni obliko.
Temelji žičnice v gozdu nad Medvedcami.