Metod, jaz bi bil zelo vesel, če bi 03-ko ponovno oživili, ampak peč je ... Vsekakor pa bi bilo potrebno malce razmišljati o 17-ki. 33-ko ima prav vsak vaški zelnik po vsej Evropi, se pravi da ni zanimiva za tuje obiskovalce, za domače je zagotovo. Pustimo ob strani njeno trpežnost in pohlevnost, ampak v primerjavi z ostalim kaj je eventuelno voznega pri nas zagotovo zaseda zadnje mesto kar se mednarodne privlačnosti tiče. Ne pozabit, veliko tujcev pride k nam na vožnjo z muzejcem, kar nekajkrat sem slišal opazko:"Ah spet ta vojna lokomotiva".mkx napisal/-a:Glede na tradicijo (06 namesto 25) bodo morda namesto 33 usposobili 03?Tono napisal/-a:Glede pare: 33-037 konec novembra poteče revizija. Nadaljnji status neznan. 06-018 gre v promet.
25-ka je nedvoumno zanimiva in je škoda da je ni trenutno več med "živimi" lokomotivami. Dobrodošla popestritev pa bi bila tudi izredno trpežna žvalca 17-ka. Samo 6 koles ji je potrebno zamenjati (popokani križi), pa ne mi reč, da se jih ne da dobiti. V Srbiji so jih ponujali v zameno, no še nekaj zraven bi bilo potrebno ... in ta tendrovka bi bila prav lepo popestrilo, pa še za vozit je tako fletna, še Nurmič bi jo verjetno zamenjal za kakšno na "dveh oseh".
Pobožna želja okoli 03-ke je pa res pobožna, saj je edina preživela pri nas in rezervnih delov ni na voljo v primerjavi z najbolj razširjeno 25-ko, 33-ko in še dvema primerkoma 06-ke. Tu seveda govorim o tem kaj je pogojno voznega. Iz tega se verjetno da razbrati v katerem grmu tiči zajec. Močno upam da brcam v temo in nas z drugo vozno muzejsko lokomotivo presenetijo.