Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem
Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem
Hvala za odgovore, torej če prav razumem, z 03-002 načeloma ni nič narobe, razen seveda že zdavnaj pretečene revizije, bi pa bila po vseh teh letih spanja verjetno potrebna večjega poravila. Če me spomin ne vara je že več kot 10 let iz prometa.
Lep pozdrav - DARE
Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem
03-002 je iz prometa že od leta 1996, poleg peči pa so, kar vem, eden glavnih problemov bandaži. Lokomotiva je skoraj bosa, bandaže takšnega premera (1700mm) pa današnja industrija že težko skuje.
Tako počasi se prebujamo ...
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem
Bo Tono "zrihtal" izvajalca del...
Samo denarja ni
Samo denarja ni
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem
"Vse je mogoče, če se hoče"-beri dobro plača.Čišo napisal/-a:... bandaže takšnega premera (1700mm) pa današnja industrija že težko skuje.
"Kjer je volja-beri denar, je tudi način"
Na SŽ pa sploh nimajo problemov z denarjem, ker ga nimajo
Lep pozdrav - DARE
Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem
Načeloma obročev ni problem skovati, večja težava je obdelava kolesnih dvojic. V Sloveniji je mogoče stružiti kolesa do dobrih 1.400 mm premera. Podvig s kolesnimi dvojicami 33-037 je izvedel CD Ptuj, za večje premer je potrebno do zagrebkega Gredelja, ki pa bo vsak čas crknil.
Oživljanje že lep čas mrtvih lokomotiv je trenutno popolna utopija. Potrebno je vedeti, da gre 33-037 konec novembra iz prometa, 25-026 pa je odstavljena že od leotšnjega marca. Mašinama ne manjka kaj dosti, pa zanekrat ni nobenega govora o revizijah.
Lp,
T
Oživljanje že lep čas mrtvih lokomotiv je trenutno popolna utopija. Potrebno je vedeti, da gre 33-037 konec novembra iz prometa, 25-026 pa je odstavljena že od leotšnjega marca. Mašinama ne manjka kaj dosti, pa zanekrat ni nobenega govora o revizijah.
Lp,
T
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem
Tono, Gredelj je že v stečaju ampak kakor sem nazadnje bral, ga mislijo postavt na noge. Torej vse odpustit in potem določene ljudi nazaj vzet. Mislim, da smo nekaj podobnega že doživeli tudi v Sloveniji (Mura?)Tono napisal/-a:Načeloma obročev ni problem skovati, večja težava je obdelava kolesnih dvojic. V Sloveniji je mogoče stružiti kolesa do dobrih 1.400 mm premera. Podvig s kolesnimi dvojicami 33-037 je izvedel CD Ptuj, za večje premer je potrebno do zagrebškega Gredelja, ki pa bo vsak čas crknil.
Tja tole je pa zanimivo. 06-018 je bila mrtva lokomotiva kar lep cajt pa je spet aktivna. Aktivni pa gresta v mrtvilo... Mimogrede, kako se pa struži kolesa na 06, ta so premera 1800 mm ali nekaj takega? V CD Moste direkt na lokomotivi so/niso sposobni tega naresti?Tono napisal/-a:Oživljanje že lep čas mrtvih lokomotiv je trenutno popolna utopija. Potrebno je vedeti, da gre 33-037 konec novembra iz prometa, 25-026 pa je odstavljena že od letošnjega marca. Mašinama ne manjka kaj dosti, pa zanekrat ni nobenega govora o revizijah.
Goran
Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem
Goran - lokomotiva 06 ima premer koles 1600 mm.
Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem
Gorči,
mislim, da lahko v Mostah kolesa na 06 brez težav postružijo. Problem pa bi nastal pri zamenjavi bandažev. Tam se rinki pred montažo predobdelajo, nakar se celotna kolesna dvojica prestruži. Stružnica, ki je na voljo na Ptuju pa ja za 06 premajhna.
mislim, da lahko v Mostah kolesa na 06 brez težav postružijo. Problem pa bi nastal pri zamenjavi bandažev. Tam se rinki pred montažo predobdelajo, nakar se celotna kolesna dvojica prestruži. Stružnica, ki je na voljo na Ptuju pa ja za 06 premajhna.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem
Tle ti naredijo kar češ:Tono napisal/-a:Načeloma obročev ni problem skovati, večja težava je obdelava kolesnih dvojic. ........
...v bistvu sem mislu, da si TI že kakšen spešl prevoz naroču
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem
Knittelfeld
Ampak nisem ziher, če lahko obdelujejo velike premere koles.
Ampak nisem ziher, če lahko obdelujejo velike premere koles.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem
Ne mi reči, da nimamo v Sloveniji stružnic za velike premere.
Vse, kar je "laufalo" v Litostroju, Metalni in še kje se danes vrti v privatnih firmah...
Karusli so celo polno zasedeni...
Vse, kar je "laufalo" v Litostroju, Metalni in še kje se danes vrti v privatnih firmah...
Karusli so celo polno zasedeni...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem
ŽC, za kolesne dvojice ne. Žal. Velika težava so tudi kulise za profile kolesnih obročev. Parne lokomotive imajo namreč na kolesih različne profile. Za serijo 33 so fantje iz bivšega TVT-ja kulise ohranili, za ostale serije pa dvomim.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem
Uh ja... sorry, na moji H0 lokomotivi je premer 18mm pa mi je od tu padlomilchy napisal/-a:Goran - lokomotiva 06 ima premer koles 1600 mm.
Aha, v tem je problem! Kaj pa ona stružnica v muzeju pod streho, morebiti pa bi uno spet spravli v pogonTono napisal/-a:Gorči,
mislim, da lahko v Mostah kolesa na 06 brez težav postružijo. Problem pa bi nastal pri zamenjavi bandažev. Tam se rinki pred montažo predobdelajo, nakar se celotna kolesna dvojica prestruži. Stružnica, ki je na voljo na Ptuju pa ja za 06 premajhna.
Misliš, da ne bi imeli kulis za serijo 17, 03? Vsaj v muzeju bi bilo pa smotrno, da se jo ohrani... Sicer pa klinc, sej niso naše edine na tem svetu, v Avstriji in na Madžarskem bi jih tudi morali imeti pa ni hudič, da se jih ne bi dalo kopirati ali pa celo posodobiti.Tono napisal/-a:ŽC, za kolesne dvojice ne. Žal. Velika težava so tudi kulise za profile kolesnih obročev. Parne lokomotive imajo namreč na kolesih različne profile. Za serijo 33 so fantje iz bivšega TVT-ja kulise ohranili, za ostale serije pa dvomim.
Mimogrede - off topic - jih je dosti uspelo iti iz TVTja v CD Ptuj (oz kam drugam na železnico)? Škoda bi bilo znanje pozabiti...
Goran
Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem
Gorči, mislim da je najslabša rešitev, stvari shraniti v muzeju. Od tam je bilo pokradenega že toliko materiala, da to nima več nobenega smisla. Sprehodi se med mašinami pa si oglej na primer stanje injektorjev. Niti en ni več kompleten, povsod manjkajo najrazličnejši deli. Ko smo v petek iskali sestavne dele za LF, je na seriji 29 samo še ohišje, in enaka situacija je na seriji 11, s tem, da je bil ostanek LF-a na enajstki že pripravljen za krajo, saj so bili vsi vijaki "losani". Tragično, da se kljub neštetim kameram in varovanju dogajajo takšne stvari.
Iz TVT-ja so na Ptuj prišli štirje izredno dobri mojstri. Bom jih za hec vprašal, za katera kolesa imajo profilne vzorce oz. kulise.
Iz TVT-ja so na Ptuj prišli štirje izredno dobri mojstri. Bom jih za hec vprašal, za katera kolesa imajo profilne vzorce oz. kulise.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem
In kdo so domnevni dolgoprstneži? Zbiralci spominkov?Tono napisal/-a:Od tam je bilo pokradenega že toliko materiala, da to nima več nobenega smisla. Sprehodi se med mašinami pa si oglej na primer stanje injektorjev. Niti en ni več kompleten, povsod manjkajo najrazličnejši deli. Ko smo v petek iskali sestavne dele za LF, je na seriji 29 samo še ohišje, in enaka situacija je na seriji 11, s tem, da je bil ostanek LF-a na enajstki že pripravljen za krajo, saj so bili vsi vijaki "losani". Tragično, da se kljub neštetim kameram in varovanju dogajajo takšne stvari.