Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem

Vse o zanimivi zgodovini železne ceste skozi čas.
Odgovori
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem

Odgovor Napisal/-a Tono »

Glede na to, da jih predvsem privlačijo barvne kovine, so cigani. Ampak da se razumemo, tisti beli.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1639
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem

Odgovor Napisal/-a Barbarpapa1 »

Zdravo

Tono, da se vrnemo na struženje kolesnih dvojic. Ali obstaja kak poseben razlog, da jih je potrebno stružiti na namenski stružnici? Ker, če malo pomislim, ima @ŽC prav, na velikem "karuslu" bi se jih dalo (z nekaj več dela in prevpenjanjem) tudi "porihtati". Pa za omenjene profile in šablone. Pri današnjem stanju tehnologije šablone niso nujne (so nujne za obdelavo na kopirki), če je le profil kje dobro papirnato dokumentiran.... Vprašanje pa je, kako je s to papirno dokumentacijo?

LP

Jože
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Pozdravljeni

Papirna dokumentacija za vse lokomotive, ki so vozile na Slovenskem je na razpolago v Železniškem muzeju v Ljubljani.

Lep pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem

Odgovor Napisal/-a Tono »

Strinjam se, da se da kolesne dvojice obdelati na kakršnem koli drugem primernem obdelovalnem stroju, pa tudi profil se ta postružiti. Namenske stružnice za tako velike premere pa preverjeno ni.

Kar pa se tiče dokumentacije: nekaj splošne dokumentacije že obstaja, toda posameznih specifičnih dokumentov ni. Tipični primer je Borsigov LF injektor s pripadajočim starterjem, ki nam trenutno povzroča probleme. Če ne bi preko svojih zvez pridobil dokumentacije iz tujine, bi se lahko samo čudili. Pa nam kljub temu manjka še en načrt in to ravno za del, ki nas zafrkava.

Včeraj sem govoril z enim od starih TVTjevih majstrov. Baje obstajajo še šablone za profile koles za serijo 03 in 17.

Lp,

Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Tono,
to kar si povedal okoli kraj v muzeju je pa ena veeeeelika žalost. Morebiti pa bi se splačalo muzej iz Ljubljane preseliti kam drugam, po možnosti tam kjer je malo ali nič ciganov (v upanju, da se ne bi tam namnožili...). Ali pa preprosto muzej zapreti za javnost.
Samo če je bila 11 pripravljena za krajo - to pomeni, da mora nekdo interni skrbeti za te dele, ker:
- ve kaj je kje zanimivega in vrednega
- ima dostop do ključa; prostor, kjer je 11-ka (pa meh in še kaj) so menda pod ključem
Na to, da pri krajah zna biti posredi nekdo interni pa menda ugiba tudi Bogić že nekaj časa.

No okol stružnice - ona, ki je blizu lokomotive JŽ 150 bi bila lahko dovolj velika, vprašanje pa je, če ni bila namenjena le struženju koles in ne bi prišla v poštev pri menjavi bandažev?
Goran
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1639
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem

Odgovor Napisal/-a Barbarpapa1 »

Pozdrav

@Tono, saj si ti sam v temi o "preobuvanju" kolesne dvojice 33-ke dal fotke kontrolne (ne kopirne od stružnice") šablone od 17-ke....

LP

Jože
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Tu gre spet ena velika zahvala Tonetu,ker brez njega ne bi razvozljali uganke.Ostala dokumentacija zgleda pa približno takole.

Slika

...ne samo ljubitelji,tudi miši jo obožujejo!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Eh Nurmi, kaj nisi dal načrta na beton, zdej bo fasal še gljivice :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Zdej pa resno - kje pa je bil ta načrt shranjen, da so miši prišle do njega? Na podstrehi, kleti...?
Goran
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Na zeleni podlagi pridejo na drekastem načrtu luknje do izraza. 8)
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem

Odgovor Napisal/-a mkx »

Gorchi napisal/-a:Morebiti pa bi se splačalo muzej iz Ljubljane preseliti kam drugam, po možnosti tam kjer je malo ali nič ciganov ...
Žal je povsod po Sloveniji dovolj ciganov (z malo začetnico). In čedalje bolj se mi dozdeva, da prav ti mečejo slabo luč na marsikaterega Cigana (z veliko začetnico). Tako da selitev muzeja najbrž ne bi bila nikakršna rešitev.
LP, Metod
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Ste že preštudirali tole knjižico?

Slika

Izgleda pa, da sta dve izvedbi injektorja: A2 iz leta 1925 in A6 iz leta 1941. Knjižic nimam, stanejo pa 49€ in so na voljo.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Odgovori