Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem
Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem
Glede na to, da jih predvsem privlačijo barvne kovine, so cigani. Ampak da se razumemo, tisti beli.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem
Zdravo
Tono, da se vrnemo na struženje kolesnih dvojic. Ali obstaja kak poseben razlog, da jih je potrebno stružiti na namenski stružnici? Ker, če malo pomislim, ima @ŽC prav, na velikem "karuslu" bi se jih dalo (z nekaj več dela in prevpenjanjem) tudi "porihtati". Pa za omenjene profile in šablone. Pri današnjem stanju tehnologije šablone niso nujne (so nujne za obdelavo na kopirki), če je le profil kje dobro papirnato dokumentiran.... Vprašanje pa je, kako je s to papirno dokumentacijo?
LP
Jože
Tono, da se vrnemo na struženje kolesnih dvojic. Ali obstaja kak poseben razlog, da jih je potrebno stružiti na namenski stružnici? Ker, če malo pomislim, ima @ŽC prav, na velikem "karuslu" bi se jih dalo (z nekaj več dela in prevpenjanjem) tudi "porihtati". Pa za omenjene profile in šablone. Pri današnjem stanju tehnologije šablone niso nujne (so nujne za obdelavo na kopirki), če je le profil kje dobro papirnato dokumentiran.... Vprašanje pa je, kako je s to papirno dokumentacijo?
LP
Jože
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem
Pozdravljeni
Papirna dokumentacija za vse lokomotive, ki so vozile na Slovenskem je na razpolago v Železniškem muzeju v Ljubljani.
Lep pozdrav
Darko
Papirna dokumentacija za vse lokomotive, ki so vozile na Slovenskem je na razpolago v Železniškem muzeju v Ljubljani.
Lep pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem
Strinjam se, da se da kolesne dvojice obdelati na kakršnem koli drugem primernem obdelovalnem stroju, pa tudi profil se ta postružiti. Namenske stružnice za tako velike premere pa preverjeno ni.
Kar pa se tiče dokumentacije: nekaj splošne dokumentacije že obstaja, toda posameznih specifičnih dokumentov ni. Tipični primer je Borsigov LF injektor s pripadajočim starterjem, ki nam trenutno povzroča probleme. Če ne bi preko svojih zvez pridobil dokumentacije iz tujine, bi se lahko samo čudili. Pa nam kljub temu manjka še en načrt in to ravno za del, ki nas zafrkava.
Včeraj sem govoril z enim od starih TVTjevih majstrov. Baje obstajajo še šablone za profile koles za serijo 03 in 17.
Lp,
Tono
Kar pa se tiče dokumentacije: nekaj splošne dokumentacije že obstaja, toda posameznih specifičnih dokumentov ni. Tipični primer je Borsigov LF injektor s pripadajočim starterjem, ki nam trenutno povzroča probleme. Če ne bi preko svojih zvez pridobil dokumentacije iz tujine, bi se lahko samo čudili. Pa nam kljub temu manjka še en načrt in to ravno za del, ki nas zafrkava.
Včeraj sem govoril z enim od starih TVTjevih majstrov. Baje obstajajo še šablone za profile koles za serijo 03 in 17.
Lp,
Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem
Tono,
to kar si povedal okoli kraj v muzeju je pa ena veeeeelika žalost. Morebiti pa bi se splačalo muzej iz Ljubljane preseliti kam drugam, po možnosti tam kjer je malo ali nič ciganov (v upanju, da se ne bi tam namnožili...). Ali pa preprosto muzej zapreti za javnost.
Samo če je bila 11 pripravljena za krajo - to pomeni, da mora nekdo interni skrbeti za te dele, ker:
- ve kaj je kje zanimivega in vrednega
- ima dostop do ključa; prostor, kjer je 11-ka (pa meh in še kaj) so menda pod ključem
Na to, da pri krajah zna biti posredi nekdo interni pa menda ugiba tudi Bogić že nekaj časa.
No okol stružnice - ona, ki je blizu lokomotive JŽ 150 bi bila lahko dovolj velika, vprašanje pa je, če ni bila namenjena le struženju koles in ne bi prišla v poštev pri menjavi bandažev?
to kar si povedal okoli kraj v muzeju je pa ena veeeeelika žalost. Morebiti pa bi se splačalo muzej iz Ljubljane preseliti kam drugam, po možnosti tam kjer je malo ali nič ciganov (v upanju, da se ne bi tam namnožili...). Ali pa preprosto muzej zapreti za javnost.
Samo če je bila 11 pripravljena za krajo - to pomeni, da mora nekdo interni skrbeti za te dele, ker:
- ve kaj je kje zanimivega in vrednega
- ima dostop do ključa; prostor, kjer je 11-ka (pa meh in še kaj) so menda pod ključem
Na to, da pri krajah zna biti posredi nekdo interni pa menda ugiba tudi Bogić že nekaj časa.
No okol stružnice - ona, ki je blizu lokomotive JŽ 150 bi bila lahko dovolj velika, vprašanje pa je, če ni bila namenjena le struženju koles in ne bi prišla v poštev pri menjavi bandažev?
Goran
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem
Pozdrav
@Tono, saj si ti sam v temi o "preobuvanju" kolesne dvojice 33-ke dal fotke kontrolne (ne kopirne od stružnice") šablone od 17-ke....
LP
Jože
@Tono, saj si ti sam v temi o "preobuvanju" kolesne dvojice 33-ke dal fotke kontrolne (ne kopirne od stružnice") šablone od 17-ke....
LP
Jože
Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem
Tu gre spet ena velika zahvala Tonetu,ker brez njega ne bi razvozljali uganke.Ostala dokumentacija zgleda pa približno takole.
...ne samo ljubitelji,tudi miši jo obožujejo!
...ne samo ljubitelji,tudi miši jo obožujejo!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem
Eh Nurmi, kaj nisi dal načrta na beton, zdej bo fasal še gljivice
Zdej pa resno - kje pa je bil ta načrt shranjen, da so miši prišle do njega? Na podstrehi, kleti...?
Zdej pa resno - kje pa je bil ta načrt shranjen, da so miši prišle do njega? Na podstrehi, kleti...?
Goran
Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem
Na zeleni podlagi pridejo na drekastem načrtu luknje do izraza.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem
Žal je povsod po Sloveniji dovolj ciganov (z malo začetnico). In čedalje bolj se mi dozdeva, da prav ti mečejo slabo luč na marsikaterega Cigana (z veliko začetnico). Tako da selitev muzeja najbrž ne bi bila nikakršna rešitev.Gorchi napisal/-a:Morebiti pa bi se splačalo muzej iz Ljubljane preseliti kam drugam, po možnosti tam kjer je malo ali nič ciganov ...
LP, Metod
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem
Ste že preštudirali tole knjižico?
Izgleda pa, da sta dve izvedbi injektorja: A2 iz leta 1925 in A6 iz leta 1941. Knjižic nimam, stanejo pa 49€ in so na voljo.
Izgleda pa, da sta dve izvedbi injektorja: A2 iz leta 1925 in A6 iz leta 1941. Knjižic nimam, stanejo pa 49€ in so na voljo.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers