Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem
Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem
Breda v Šiški se mi zdi da je 106.
Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem
Pa še ta naj bi imela končno domovanje v Ilirski Bistrici.
Tine
Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem
Pozdravljeni,
sicer nima neposredne zveze s temo, in ker rubrike "Zvokopisi" še nimamo, objavljam na tej strani:
če kdo želi imeti avtentični posnetek piščalke 33-037, si ga lahko sname z moje strani
http://www.servisna-oprema.si/private/z ... lka_4s.mp3
Zelo priporočljivo za ton zvonjenja paroljubcev
Lp,
Tono
sicer nima neposredne zveze s temo, in ker rubrike "Zvokopisi" še nimamo, objavljam na tej strani:
če kdo želi imeti avtentični posnetek piščalke 33-037, si ga lahko sname z moje strani
http://www.servisna-oprema.si/private/z ... lka_4s.mp3
Zelo priporočljivo za ton zvonjenja paroljubcev
Lp,
Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem
Zdravo,
še ena montaža, in to za tiste, ki zvonjenje telefona poslušamo raje malce dlje: 17s, štirje piski:
http://www.servisna-oprema.si/private/z ... ka_17s.mp3
Lp,
Tono
še ena montaža, in to za tiste, ki zvonjenje telefona poslušamo raje malce dlje: 17s, štirje piski:
http://www.servisna-oprema.si/private/z ... ka_17s.mp3
Lp,
Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem
Na zemljevidu manjka še ena električna št. 4 iz rudnika Senovo. Razstavljena je na otroškem igrišču pred šolo v Senovem. Če jo še "pičim" na zemljevidu: http://www.geopedia.si/?params=b2_x5371 ... 7453.5_s19
Fotke pa v temi o muzejskih damah na postajah (forum Fotografija)
Fotke pa v temi o muzejskih damah na postajah (forum Fotografija)
Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem
Tono napisal/-a:Pozdravljeni,
sicer nima neposredne zveze s temo, in ker rubrike "Zvokopisi" še nimamo, objavljam na tej strani:
če kdo želi imeti avtentični posnetek piščalke 33-037, si ga lahko sname z moje strani
http://www.servisna-oprema.si/private/z ... lka_4s.mp3
Zelo priporočljivo za ton zvonjenja paroljubcev
Lp,
Tono
Hvala Tono,ampak na žalost to ni originalni zvok 33.V originalu je flozala zelo nežno podobno Titaniku. Tako da moram prav Uroša zaslišati,kje so staknili to piščal,ker je zoprna u .....
Tako,da če imaš na mašini kake zagrete ljubitelje,ki dosti flozajo prideš domov s takim glavobolom da ni res.Prav zoprna je,tako da ko kdo steguje roko proti ročici za flozanje,se ekipa samo spogledujemo,"pa ja ne že spet no".
In ker se mi dozdeva kaj bo naslednji komentar,bom kar napisal.
Preveč hmeljevega soka nima tukaj nič z glavobolom
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem
Če drugega ne so spremembe pri voznih parnih ... 25-026 ni več vozna, bo pa vozna 06-018 ... Najbrž
LP, Metod
Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem
Hmmm, nimam baš spomina za številke, ampak bo že.
Skratka, 153 že kar nekaj časa ni več v Zalogu, menda je dobila prekomando v muzej.
LBV 04 v TETOL bi bolj težko okarakterizirali za muzejsko, saj še vedno služi svojemu namenu.
V Senovem nimaš označeno ničesar. Sredi kraja je uradno razstavljena ena električna (4?), pred 2 letoma je še nekaj "krame" bilo na dvorišču nekdanjega rudnika, menda so to do danes celo uredili. V glavnem, na forumu se najde moj fotopis iz tistih koncev.
Če gremo v muzej, poleg zaloške 153 so dobili tudi enega meha (verjetno je že vpisan), bredo bo treba prestaviti v Il. Bistrico, 25 ni več vozna, namesto nje ravno te dni "oživljajo" enega borsiga.
Potem pa še roba z nejasnim statusom. Najprej je tu tisti nesrečni "britof" pri CD Moste... Zatem, ali je šinobus (ali ni uradno še vedno v službi napajalcev?) še vedno v Divači? Potem je tu skladišče blagovnih rezerv v Zalogu (pri okrogli stavbi). Za ograjo se lepo vidi nekaj podobnega jenbachu s prastarim logom Petrola. Vsakič ko grem mimo, je na istem mestu in je očitno neke vrste eksponat. Nisem pa gotov, ali se ga sme slikati (brez nevarnosti, da dobim za vrat ta plave), pri bližnji vratarnici je namreč neka tabla s celim kupom prepovedi.
Skratka, 153 že kar nekaj časa ni več v Zalogu, menda je dobila prekomando v muzej.
LBV 04 v TETOL bi bolj težko okarakterizirali za muzejsko, saj še vedno služi svojemu namenu.
V Senovem nimaš označeno ničesar. Sredi kraja je uradno razstavljena ena električna (4?), pred 2 letoma je še nekaj "krame" bilo na dvorišču nekdanjega rudnika, menda so to do danes celo uredili. V glavnem, na forumu se najde moj fotopis iz tistih koncev.
Če gremo v muzej, poleg zaloške 153 so dobili tudi enega meha (verjetno je že vpisan), bredo bo treba prestaviti v Il. Bistrico, 25 ni več vozna, namesto nje ravno te dni "oživljajo" enega borsiga.
Potem pa še roba z nejasnim statusom. Najprej je tu tisti nesrečni "britof" pri CD Moste... Zatem, ali je šinobus (ali ni uradno še vedno v službi napajalcev?) še vedno v Divači? Potem je tu skladišče blagovnih rezerv v Zalogu (pri okrogli stavbi). Za ograjo se lepo vidi nekaj podobnega jenbachu s prastarim logom Petrola. Vsakič ko grem mimo, je na istem mestu in je očitno neke vrste eksponat. Nisem pa gotov, ali se ga sme slikati (brez nevarnosti, da dobim za vrat ta plave), pri bližnji vratarnici je namreč neka tabla s celim kupom prepovedi.
Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem
Glede pare: 33-037 konec novembra poteče revizija. Nadaljnji status neznan. 06-018 gre v promet.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem
Glede na tradicijo (06 namesto 25) bodo morda namesto 33 usposobili 03?Tono napisal/-a:Glede pare: 33-037 konec novembra poteče revizija. Nadaljnji status neznan. 06-018 gre v promet.
LP, Metod
Re: Program z opisom parnih lokomotiv na slovenskem
Bolj verjetno je, da bodo za potrebe muzejskih voženj usposobili spejsšatlmkx napisal/-a:Glede na tradicijo (06 namesto 25) bodo morda namesto 33 usposobili 03?Tono napisal/-a:Glede pare: 33-037 konec novembra poteče revizija. Nadaljnji status neznan. 06-018 gre v promet.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!