Re: Piranski tramvaj
Objavljeno: 20.06.2018, 15:10
O:35500
Pozdravljeni,
nujno moramo pogledati, kaj je Ministrstvo za železnice napisalo v zvezi z izbranimi tirnicami za progo, ki jih je izbral projektant.
Ministrstvo je napisalo, katera vprašanja bo morala rešiti komisija za revizijo proge in podalo svoj pogled na rešitev zapleta, pravzaprav predlog, kako učinkovito rešiti zadevo v zvezi s tirnicami in da je poleg tega še ekonomična.
Se pravi, da je bila predvidena uporaba prečnih pragov in tirnic s težo 12 kg/tekoči meter. Razdalja med pragovi je bila predvidena 93 cm, kar pa po mnenju Ministrstva za železnice za polno obremenjen motorni voz sistema Komarek ni dovolj. Že zaradi splošnega prometa Ministrstvo priporoča močnejši profil tirnic - Vignol tirnic s 17.9 kg/tekoči meter (torej sistem XXX državnih železnic - k.k. StB). Vzdrževanje takega zgornjega ustroja (z vzdolžnimi lesenimi pragovi) pa je na okrajni cesti drago. Komisija bo sicer lahko odobrila takšen zgornji ustroj, vendar vseeno Ministrstvo za železnice predlaga uporabo zgornjega ustroja z utornimi tirnicami (brez prečnih pragov), saj ima to veliko prednosti in ne nazadnje je ekonomičnejša. V kolikor bi se odločili za to varianto zgornjega ustroja, bi lahko uporabili najlažjo utorno tirnico (33.9 kg/tekoči meter).
Mimogrede smo zvedeli, da imajo Pirančanih v mislih leta 1906 le Komarekov motorni voz in nič več električni tramvaj ali tramvaj z bencinskim motorjem
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
nujno moramo pogledati, kaj je Ministrstvo za železnice napisalo v zvezi z izbranimi tirnicami za progo, ki jih je izbral projektant.
Ministrstvo je napisalo, katera vprašanja bo morala rešiti komisija za revizijo proge in podalo svoj pogled na rešitev zapleta, pravzaprav predlog, kako učinkovito rešiti zadevo v zvezi s tirnicami in da je poleg tega še ekonomična.
Se pravi, da je bila predvidena uporaba prečnih pragov in tirnic s težo 12 kg/tekoči meter. Razdalja med pragovi je bila predvidena 93 cm, kar pa po mnenju Ministrstva za železnice za polno obremenjen motorni voz sistema Komarek ni dovolj. Že zaradi splošnega prometa Ministrstvo priporoča močnejši profil tirnic - Vignol tirnic s 17.9 kg/tekoči meter (torej sistem XXX državnih železnic - k.k. StB). Vzdrževanje takega zgornjega ustroja (z vzdolžnimi lesenimi pragovi) pa je na okrajni cesti drago. Komisija bo sicer lahko odobrila takšen zgornji ustroj, vendar vseeno Ministrstvo za železnice predlaga uporabo zgornjega ustroja z utornimi tirnicami (brez prečnih pragov), saj ima to veliko prednosti in ne nazadnje je ekonomičnejša. V kolikor bi se odločili za to varianto zgornjega ustroja, bi lahko uporabili najlažjo utorno tirnico (33.9 kg/tekoči meter).
Mimogrede smo zvedeli, da imajo Pirančanih v mislih leta 1906 le Komarekov motorni voz in nič več električni tramvaj ali tramvaj z bencinskim motorjem
pozdrav
Darko