Re: Piranski tramvaj
Objavljeno: 16.07.2018, 18:25
O:40800
Pozdravljeni,
čas je, da nadaljujemo in izvemo, kaj je odločil Istrski deželni odbor...
Občina Piran je sedaj z dopisom z dne 16.9.1907 ponovno zaprosila Istrski deželni odbor za pomoč, tokrat....
...ne za konjski tramvaj, ampak tramvaj "na paro" in velikim izdatkom okoli 180.000 kron.
V prošnji je predlog, da bi dežela sprejela zavarovanje podjetja za prvih 15 let v letnem znesku pomoči 10.000 kron za pokrivanje možnih izgub in sicer za plačevanje obresti in amortizacije kapitala podjetja.
Na to prošnjo je Istrski deželni odbor po predlogu finančne komisije na seji 15.10.1907 odločil, da zadevo prepusti v preučitev Istrskemu deželnemu zboru...
...da bi zbral potrebno gradivo in ugotovil. ali se predlaga ali ne sprememba odločitve po predlogu na seji z dne 10.11.1904.
To gradivo je prispelo s strani županstva Piran januarja 1908 in je v prilogi A.
Strošek tramvajske linije znaša 180.000 kron, letnih dohodkov je 34.030 kron, letni stroški (vključno z obrestmi in amortizacijo kapitala podjetja) so izračunani v znesku 23.100 kron, kar prinaša letni dobiček 10.930 kron.
V tem dopisu občina Piran predlaga, da bi dežela sodelovala pri zbiranju kapitala podjetja z vsoto, ki naj ne bi bila manjša kot tretjina...
se nadaljuje....
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
čas je, da nadaljujemo in izvemo, kaj je odločil Istrski deželni odbor...
Občina Piran je sedaj z dopisom z dne 16.9.1907 ponovno zaprosila Istrski deželni odbor za pomoč, tokrat....
...ne za konjski tramvaj, ampak tramvaj "na paro" in velikim izdatkom okoli 180.000 kron.
V prošnji je predlog, da bi dežela sprejela zavarovanje podjetja za prvih 15 let v letnem znesku pomoči 10.000 kron za pokrivanje možnih izgub in sicer za plačevanje obresti in amortizacije kapitala podjetja.
Na to prošnjo je Istrski deželni odbor po predlogu finančne komisije na seji 15.10.1907 odločil, da zadevo prepusti v preučitev Istrskemu deželnemu zboru...
...da bi zbral potrebno gradivo in ugotovil. ali se predlaga ali ne sprememba odločitve po predlogu na seji z dne 10.11.1904.
To gradivo je prispelo s strani županstva Piran januarja 1908 in je v prilogi A.
Strošek tramvajske linije znaša 180.000 kron, letnih dohodkov je 34.030 kron, letni stroški (vključno z obrestmi in amortizacijo kapitala podjetja) so izračunani v znesku 23.100 kron, kar prinaša letni dobiček 10.930 kron.
V tem dopisu občina Piran predlaga, da bi dežela sodelovala pri zbiranju kapitala podjetja z vsoto, ki naj ne bi bila manjša kot tretjina...
se nadaljuje....
pozdrav
Darko