Re: Piranski tramvaj
Objavljeno: 24.08.2018, 15:22
O:49350
Pozdravljeni,
da ne zavlačujemo, čim preje moramo zaključiti z obravnavo gradiva, ki je trenutno na volji, da lahko začnemo iskati novega...
Ugotovili smo že, da je bil prvi pregled kakšnega Piranskega trolejbusa 10.1.1911.
Za pregled so plačali 64,40 krone.
Potrdilo o opravljenem pregledu na Komisiji za preglede avtomobilov v Trstu so izdali dne 16.1.1911 in sicer natipkano in razmnoženo.
Najprej si bomo pogledali potrdilo/zapisnik pregleda za trolejbus K 131.
Podjetje za plin, vodo, električno energijo in trolejbus Piran-Portorož je 28. decembra 1910 vložila zahtevo za pregled trolejbusov.
Komisija za pregled vozil je dne 10. januarja 1911 pregledala vozilo z električnim zgornjim vodom (osebni avtobus) proizvodnje Max Schiemann & Co. Gesellschaft für gleislose Bahnen, Wurzen na Saškem, Tip Schiemann 1909.
Pregled se je izvršil po Ministrski odločbi z dne 28.4.1910 R.G.Bl. št. 81.
Pod naslednjimi pogoji se dovoljuje uporabo vozila v javnem prometu:
1) namestiti je potrebno na blatniku na šoferjevi strani kovinsko ploščo, ki bo vsebovala naslednje podatke:
M. Schiemann & Co. Wurzen l/Sa, tovarniška številka vozila, 15 HP, 2800 kg
2) namestiti je potrebno napravo za posipanje peska, ki se proži pri šoferju
3) namestiti je potrebno varnostno/zasilno spojko med motornim vozilom in prikolico poleg že obstoječe glavne spojke
4) namestiti je potrebno registrsko tablico K 131, ki jo je izdalo Okrožno glavarstvo v Kopru, na sprednjo in zadnjo stran trolejbusa oz. prikolice.
5) namestiti je potrebno luči za osvetlitev zadnje registrske tablice na trolejbusu oz. na prikolici.
Prilagamo Potrdilo o Avtomobilskem pregledu, v katerega vpiše Okrajno glavarstvo dodeljeno evidenčno številko vozila.
Trolejbus je bil izdelan v podjetju Max Schiemann v mestu Wurzen na Saškem leta 1909, elektromotor je bil moči 15 KM.
Ta podatek o moči ustreza podatku v tehničnem delu opisa projekta Piranski trolejbus decembra 1908:
"Pogon je izveden z enim elektromotorjem na enosmerni tok, ki zmore 15 KM normalno in 22 KM maksimalno pri 500 V."
Zakaj sem dodal podatek o moči elektromotorja
Pri naslednjih pregledih trolejbusov nas čaka...presenečenje
Pa smo zopet pri mehiških nadaljevankah
Pri njih brez zapletov ne gre
Pri Piranskem trolejbusu tudi ne
Torej zaplet...s konjskimi močmi...
wikipedija: nemška definicija
ena konjska moč (KM) je tolikšna moč, ki dvigne breme z maso 75 kg v eni sekundi en meter visoko
1 KM = 735,49875 W(Wattov)
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
da ne zavlačujemo, čim preje moramo zaključiti z obravnavo gradiva, ki je trenutno na volji, da lahko začnemo iskati novega...
Ugotovili smo že, da je bil prvi pregled kakšnega Piranskega trolejbusa 10.1.1911.
Za pregled so plačali 64,40 krone.
Potrdilo o opravljenem pregledu na Komisiji za preglede avtomobilov v Trstu so izdali dne 16.1.1911 in sicer natipkano in razmnoženo.
Najprej si bomo pogledali potrdilo/zapisnik pregleda za trolejbus K 131.
Podjetje za plin, vodo, električno energijo in trolejbus Piran-Portorož je 28. decembra 1910 vložila zahtevo za pregled trolejbusov.
Komisija za pregled vozil je dne 10. januarja 1911 pregledala vozilo z električnim zgornjim vodom (osebni avtobus) proizvodnje Max Schiemann & Co. Gesellschaft für gleislose Bahnen, Wurzen na Saškem, Tip Schiemann 1909.
Pregled se je izvršil po Ministrski odločbi z dne 28.4.1910 R.G.Bl. št. 81.
Pod naslednjimi pogoji se dovoljuje uporabo vozila v javnem prometu:
1) namestiti je potrebno na blatniku na šoferjevi strani kovinsko ploščo, ki bo vsebovala naslednje podatke:
M. Schiemann & Co. Wurzen l/Sa, tovarniška številka vozila, 15 HP, 2800 kg
2) namestiti je potrebno napravo za posipanje peska, ki se proži pri šoferju
3) namestiti je potrebno varnostno/zasilno spojko med motornim vozilom in prikolico poleg že obstoječe glavne spojke
4) namestiti je potrebno registrsko tablico K 131, ki jo je izdalo Okrožno glavarstvo v Kopru, na sprednjo in zadnjo stran trolejbusa oz. prikolice.
5) namestiti je potrebno luči za osvetlitev zadnje registrske tablice na trolejbusu oz. na prikolici.
Prilagamo Potrdilo o Avtomobilskem pregledu, v katerega vpiše Okrajno glavarstvo dodeljeno evidenčno številko vozila.
Trolejbus je bil izdelan v podjetju Max Schiemann v mestu Wurzen na Saškem leta 1909, elektromotor je bil moči 15 KM.
Ta podatek o moči ustreza podatku v tehničnem delu opisa projekta Piranski trolejbus decembra 1908:
"Pogon je izveden z enim elektromotorjem na enosmerni tok, ki zmore 15 KM normalno in 22 KM maksimalno pri 500 V."
Zakaj sem dodal podatek o moči elektromotorja
Pri naslednjih pregledih trolejbusov nas čaka...presenečenje
Pa smo zopet pri mehiških nadaljevankah
Pri njih brez zapletov ne gre
Pri Piranskem trolejbusu tudi ne
Torej zaplet...s konjskimi močmi...
wikipedija: nemška definicija
ena konjska moč (KM) je tolikšna moč, ki dvigne breme z maso 75 kg v eni sekundi en meter visoko
1 KM = 735,49875 W(Wattov)
pozdrav
Darko