Gorenjska železnica od Medna do Medvod
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Gorenjska železnica od Medna do Medvod
Novo temo začenjam zato, da se da najti kakšne fotke na kupu z uporabo funkcije išči...
Drugače smo zgubljeni
Najprej, kako so zgradili Rudolfovo železnico iz Ljubljane (kolodvor Ljubljana-Šiška) do Trbiža/Tarvis/ leta 1870...
Poglejmo si vris trase v kataster (Arhiv republike Slovenije...)
malo večje, se da kaj prebrati...
Sedaj pa še sken Osnovne državne karte v razmerju 1:5000
Kaj vse piše na njej?
Zvezna geodetska uprava SFRJ 1968
SAMO ZA URADNO UPORABO
Tiskano v 99 izvodih
Vsako razmnoževanje prepovedano (moj izvod ima dodatno vtisnjeno številko 30)
Reprodukcija in tisk: Inštitut za geodezijo in fotogrametrijo, Ljubljana 1970
Izvor kartografskega gradiva: Stereofotogrametrična izmera 1968
Ko vse to preberem, sem v dvomih, ali je to za objavit, da me ne zaprejo...
Še za potrebe MRS...
Vidimo, da so bili radiji krivin ob izgradnji proge leta 1870 primerni hitrostim takratnih parnih lokomotiv...
Leta 1964 se je gorenjska proga elektrificirala in priložnost so izkoristili, da so rekonstruirali tudi progo za višje hitrosti. To pomeni, da so povečali radije krivin tudi v območju proge od Medna do Medvod.
En tak primer povečanja radija krivine pod motelom/hotelom Medno si bomo pogledali...
Najprej pogled na Medvoško kotlino z Medanskega klanca...
(že z novo cesto, zgrajeno v kraljevini leta 1936)
Proga teče pod cesto v spodnjem delu fotke.
Fotografija, ki kaže zaključek gradnje ceste leta 1936...
...in še pogled z mostu na krivino proti Medvodam...
Drugače smo zgubljeni
Najprej, kako so zgradili Rudolfovo železnico iz Ljubljane (kolodvor Ljubljana-Šiška) do Trbiža/Tarvis/ leta 1870...
Poglejmo si vris trase v kataster (Arhiv republike Slovenije...)
malo večje, se da kaj prebrati...
Sedaj pa še sken Osnovne državne karte v razmerju 1:5000
Kaj vse piše na njej?
Zvezna geodetska uprava SFRJ 1968
SAMO ZA URADNO UPORABO
Tiskano v 99 izvodih
Vsako razmnoževanje prepovedano (moj izvod ima dodatno vtisnjeno številko 30)
Reprodukcija in tisk: Inštitut za geodezijo in fotogrametrijo, Ljubljana 1970
Izvor kartografskega gradiva: Stereofotogrametrična izmera 1968
Ko vse to preberem, sem v dvomih, ali je to za objavit, da me ne zaprejo...
Še za potrebe MRS...
Vidimo, da so bili radiji krivin ob izgradnji proge leta 1870 primerni hitrostim takratnih parnih lokomotiv...
Leta 1964 se je gorenjska proga elektrificirala in priložnost so izkoristili, da so rekonstruirali tudi progo za višje hitrosti. To pomeni, da so povečali radije krivin tudi v območju proge od Medna do Medvod.
En tak primer povečanja radija krivine pod motelom/hotelom Medno si bomo pogledali...
Najprej pogled na Medvoško kotlino z Medanskega klanca...
(že z novo cesto, zgrajeno v kraljevini leta 1936)
Proga teče pod cesto v spodnjem delu fotke.
Fotografija, ki kaže zaključek gradnje ceste leta 1936...
...in še pogled z mostu na krivino proti Medvodam...
Zadnjič spremenil železocestnik, dne 17.02.2010, 2:09, skupaj popravljeno 1 krat.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Gorenjska železnica od Medna do Medvod
Nesreča v času rekonstrukcije proge...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Gorenjska železnica od Medna do Medvod
To so bili pa mojstri, 3 tedne pred svečano otvoritvijo (27.11.1964) električne proge na Gorenjsko. Sicer pa gledam sliko in izgleda, da so v ovinku kar precej zamaknili traso med rekonstrukcijo. In zanimivo, vgrajevali so betonske pragove.Nesreča v času rekonstrukcije proge...
LPL
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Gorenjska železnica od Medna do Medvod
Hvala, Ljubitelj, da si privlekel to temo iz brezna. Bog ve, na kateri strani je samevala. Sem že pozabi, da sem jo zastavil
6 let pa tudi nekaj šteje
pozdrav
Darko
6 let pa tudi nekaj šteje
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Gorenjska železnica od Medna do Medvod
Saj sploh nisem pogledal datuma, torej povsem slučajno iz nepazljivosti...
LPL
LPL
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Gorenjska železnica od Medna do Medvod
Se opravičujem, na hitro sem "priletel" na forum in opazil le Ljubiteljev post.
Seveda je na prvo mesto spravil temo glajz.
Se zahvaljujem za nov prispevek k temi.
pozdrav
Darko
Seveda je na prvo mesto spravil temo glajz.
Se zahvaljujem za nov prispevek k temi.
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers