So pa bile oštevilčene JDŽ 104 od JDŽ 104-001 do JDŽ 104-019.
Izdelane so bile JDŽ 104-002 do JDŽ 104-019 v StEG in Floridsdorfu in v letih 1899, 1900 in 1902 ter JDŽ 104-001 v WrN leta 1902.
Lokomotive vrste 106, ki so pripadle SHS in kasneje JDŽ, so bile oštevilčene pri SB s številkami od 105 do 122 in so leta 1915 vse pripadale kurilnici v Mariboru!
Tako, da se zaposleni v kurilnici Maribor niso slučajno slikali ravno pred to lokomotivo.Fotografija je torej iz časa A-O monarhije.
Še nekaj tehničnih podatkov iz Švajgarjeve knjige:
na strani 173 in 106 prinaša v tabeli podatke za lokomotivo vrste 106, vendar navaja napačno leto proizvodnje 1893!
Podatki pa so točni:
premer valja parnega stroja: 500/760 mm
hod valja: 680 mmm
tlak v kotlu: 13 bar
maksimalna hitrost: 90 km/h
Sicer pa smo to lokomotivo "že vzeli" v temi Pesniška dolina...
železocestnik napisal/-a:Lokomotive kkStB 106=BBÖ 106=JDŽ 104=ČSD 264.1= PKP Pd13 so izdelovali v StEG v Floridsdorfu in Dunajskem novem mestu/Wiener Neustadt/ v letih od 1898 do 1902. Izdelanih je bilo 99 lokomotiv, od katerih pa ni nobena ohranjena.Planet 1830 napisal/-a:Lokomotiva udeležena v nesreči je (po moji presoji) vrtste SudB 106/kkStB 106, kasneje JDŽ 104.
To je lokomotiva z osnim zaporedjem 2B-n2v (mokroparna dvocilindrska zvezna). Grajene so bie (tiste, ki so bile kasneje JDŽ) med leti 1899 in 1902. To so bile značilne brzovozne lokomotive. Premer vezanih koles je 2100 (2140?) mm, največja (dovoljena) hitrost je 90 km/h. Na JDŽ so bile kasirane v tridesetih letih prejšnjega stoletja.
V bivšo prvo Jugoslavijo je po prvi svetovni vojni "prišla" samo ena, kasnejša JDŽ 104-001. Le-ta pa je bila zgrajena leta 1902 in je bila zgrajena v Dunajskem novem mestu s tovarniško številko WrN 4457/02 in je imela oznako kkStB: 10686, od leta 1905 kkStB 106.86, po prvi vojni SHS 106.86 in na koncu JDŽ 104-001.
Zrezali pa so jo nekje v 30-tih letih prejšnjega stoletja...
Premer vezanih koles je 2000 mm.
vir:J.Blieberger, J. Pospihal: Die Triebfahrzeuge der k.k. österreichischen Staatsbahnen, Bahnmedien 2008
fotko sem si sposodil pri Švajgarju: Parna vleka na Slovenskem.
36-048 napisal/-a:
ce smem dodati ilustracijo s podatki:
Bravo @36-048, moje ostro oko je zaznalo, da nimaš samo podatkov o tej lokomotivi, marveč kar o nekaj lokomotivah...
Iz knjige si nam namenil merno skico s tehničnimi podatki, ki so na listu 32.
Predlagam, da odpreš novo temo z naslovom Parne lokomotive - tehnični podatki in začneš lepiti vanjo po 10 listov
Najbolje, da začneš kar z listom štev. 1...
Mi pa se bomo potrudili in dodali še kakšen podatek in poskušali pridobiti fotografijo...če bomo zbrskali kakšen pomemben podatek o kateri lokomotivi, nam bosta mogoče tudi avtorja zgoraj citirane knjige dovolila objaviti fotke iz te knjige