Naslednji je na vrsti snežni plug "Aurllac" ZR I "Compagnie du PO, ki ga je naročila leta 1908 v American Locomotive Company (ALCO) v kraju Cooke v ZDA.
Plug je opremljen s parnim kotlom, podobnim tistim v lokomotivah, težak pa je 8 ton.
Turbina za odmet snega ima 10 kril z rezili, ki se vrtijo s hitrostjo 85 do 110 vrtljajev.
Pogon snežnega pluga...
Fotko rezilnega dela pluga pa imamo boljše kvalitete, kot je moja...
Poslal mi jo je @sbb, ki mi je sicer poslal še kar nekaj fotografij iz muzeja v Mulhousu in tudi iz drugih nemških muzejev. Pri vsaki njegovi fotki bomo zapisali:
foto: @sbb
Snežni plug pa je potiskala lokomotiva s tenderjem Mikado, tip 141 TA št. 5452.
Ta lokomotiva je bila zgrajena leta 1911 posebej za vleko vlakov v Centralnem masivu, kjer so vzponi do 30 promil in radiji proge 250 m. Te lokomotive so vozile vse do leta 1970.
Težka je bila 92,7 tone, maksimalna hitrost pa je bila 70 km/h.
Cité du Train, Mulhouse - francoski železniški muzej
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Cité du Train, Mulhouse - francoski železniški muzej
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Cité du Train, Mulhouse - francoski železniški muzej
Dokopali smo se do cesarskih in predsedniških vagonov.
Napoleon III je bil velik pospeševalec železnice.
Razstavljen je cesarski vagon št. 6, v katerem je bila jedilnica. Zgrajen je bil leta 1856.
V muzeju imajo k temu cesarskemu vagonu priključeno lokomotivo "Forquenot", št. 340, ki pa je bila izdelana leta 1883, ki je dosegala na progi Pariz - Bordeaux hitrost 73,2 km/, njena maksimalna hitrost pa je bila 100 km/h.
Težka je bila 45,1 tone.
"340"-tka še iz druge strani. Fotka je iz wikipedije.
Kako pa je izgledal tender se vidi na fotki prejšni strani, ko sem Francija "ujel" v objektiv ravno pri tenderju te lokomotive...
Kraljevina je šla rakom žvižgat in na vrsto pridejo predsedniški vlaki...
Razstavljenega imajo "PR 1" (Presidence de la Republic, No.1). Na prvo pot se je odpravil leta 1923...
Še zgodbica za lahko noč...
"Predsednik padel iz vozečega vlaka"
Na km 110,900 (merjeno iz Pariza) je padel predsednik, Paul Deschanel, ponoči iz spalnega vagona skozi okno.
Padel je na mehka peščena tla ob progi in se sploh ni poškodoval.Imel je srečo, saj je vlak vozil le s hitrostjo 50 km/h zaradi vzdrževalnih del na progi...
Srečal se je s preglednikom proge, ki je ravno takrat pregledoval ta del proge. Predsednik, ki je bil oblečen v pižamo in bil bosonog, je rekel železničarju, da je predsednik.
Le ta je bil skeptičen in je poslal telegram prefektu v Montargis in odpeljal človeka do najbližje čuvajnice, kjer sta ga sprejela čuvaj in njegova žena.
Žena je pozneje izjavila novinarjem:" Takoj sem videla, da je to "gospod", saj je imel čiste noge."
Izgleda, da je bil pod vplivom zdravil in je izgubil orientacijo.
Zvečer je odprl okno vagona...
Tukaj pa je na fotki še proga, na kateri je 11. predsednik padel iz vlaka...
Če pa še kdo ne verjame, imam še na voljo dokument o najdbi predsednika
Napoleon III je bil velik pospeševalec železnice.
Razstavljen je cesarski vagon št. 6, v katerem je bila jedilnica. Zgrajen je bil leta 1856.
V muzeju imajo k temu cesarskemu vagonu priključeno lokomotivo "Forquenot", št. 340, ki pa je bila izdelana leta 1883, ki je dosegala na progi Pariz - Bordeaux hitrost 73,2 km/, njena maksimalna hitrost pa je bila 100 km/h.
Težka je bila 45,1 tone.
"340"-tka še iz druge strani. Fotka je iz wikipedije.
Kako pa je izgledal tender se vidi na fotki prejšni strani, ko sem Francija "ujel" v objektiv ravno pri tenderju te lokomotive...
Kraljevina je šla rakom žvižgat in na vrsto pridejo predsedniški vlaki...
Razstavljenega imajo "PR 1" (Presidence de la Republic, No.1). Na prvo pot se je odpravil leta 1923...
Še zgodbica za lahko noč...
"Predsednik padel iz vozečega vlaka"
Na km 110,900 (merjeno iz Pariza) je padel predsednik, Paul Deschanel, ponoči iz spalnega vagona skozi okno.
Padel je na mehka peščena tla ob progi in se sploh ni poškodoval.Imel je srečo, saj je vlak vozil le s hitrostjo 50 km/h zaradi vzdrževalnih del na progi...
Srečal se je s preglednikom proge, ki je ravno takrat pregledoval ta del proge. Predsednik, ki je bil oblečen v pižamo in bil bosonog, je rekel železničarju, da je predsednik.
Le ta je bil skeptičen in je poslal telegram prefektu v Montargis in odpeljal človeka do najbližje čuvajnice, kjer sta ga sprejela čuvaj in njegova žena.
Žena je pozneje izjavila novinarjem:" Takoj sem videla, da je to "gospod", saj je imel čiste noge."
Izgleda, da je bil pod vplivom zdravil in je izgubil orientacijo.
Zvečer je odprl okno vagona...
Tukaj pa je na fotki še proga, na kateri je 11. predsednik padel iz vlaka...
Če pa še kdo ne verjame, imam še na voljo dokument o najdbi predsednika
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Cité du Train, Mulhouse - francoski železniški muzej
Hehehe, "padel" v narekovaju .......železocestnik napisal/-a:
"Predsednik padel iz vozečega vlaka"
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Cité du Train, Mulhouse - francoski železniški muzej
Ja, Paul Deschanel je bil mentalno bolan, pa še tablete za spanje je vzel...
Kmalu po padcu iz vlaka je moral odstopiti s položaja predsednika...
Kmalu po padcu iz vlaka je moral odstopiti s položaja predsednika...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Cité du Train, Mulhouse - francoski železniški muzej
Pa nadaljujmo z ogledom muzeja...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Cité du Train, Mulhouse - francoski železniški muzej
Malo brez vrstnega reda...
Bugatti...
Bugatti ni izdeloval samo šinobusov
Bugatti...
Bugatti ni izdeloval samo šinobusov
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers