Pa si poglejmo še nekaj fotk Mischelinovega motornika XM 5005 s kolesi s pnevmatikami...
Na boku je zapisana originalna številka tega Michelinovega motornika 22 XM 5005...
Na vozu so rezervne pnevmatike, ena rezervna pa je vidna pod zadkom vozila. Vendar se pnevmatike ni dalo zamenjati kjerkoli na progi, saj vozila ni bilo mogoče toliko dvigniti, da bi lahko zamenjali kolo. Je pa strojevodja dobil ob izpraznjeni pnevmatiki signal na tablo, tako da je "zavil" v najbližjo mehanično delavnico (seveda po tirih
).
Voz z rezervnimi kolesi...
Vozilo je bilo težko 10,5 tone, pnevmatika pa je zdržala največ 1,2 tone...
Kar pomeni, da so morali izdelati podstavne vozičke z večimi kolesi....v našem primeru s štirimi gredmi, od katerih pa sta bili poganjani le dve (sredinski)... Motor je bil 12 cilindrski V-bencinar Hispano-Suiza, ki je zmogel 20 KM.
S to motoristiko je peljal motornik, zgrajen leta 1936, maksimalno 105 km/h.
So pa ti motorniki vozili že od leta 1931 pa do konca stoletja.
Lastnik firme Andre Michelin je veliko potoval s spalniki in mu je šlo na živce udarjanje kovinskih koles ob spoje tračnic...verjetno je lahko pri vožnji s tem motornikom mirno zasmrčal...
Pogled na rezervno kolo pod zadkom vozila...
Še enkrat pogled na rezervne pnevmatike (če je še kakšen nejeveren Tomaž...)
Vstop na motornik...
Pogled na sprednji del motornika...
Lepo sta vidni dve izpušni cevi in dva izpušna lonca, kar res kaže na V 12 valjnik pod pločevino...
Še en pogled na "upravljalsko" mesto...