Je mogoče videti še ostale slike od del na Štampetovem mostu? Hvala že vnaprej.bubaiva363 napisal/-a:Malo "sveže" krvi...
Drugače pa super slike!
Je mogoče videti še ostale slike od del na Štampetovem mostu? Hvala že vnaprej.bubaiva363 napisal/-a:Malo "sveže" krvi...
Na "talarju".bubaiva363 napisal/-a:Pozdrav,uradiću scan pa ću izbaciti van posebnu temu,sa svim crtežima i slikama u brošuri.
Aufle je na blogu tudi prepisal poročilo o nesreči iz Novic, dne 22.6.1901, kjer novinar piše o "takoimenovanemu Štampetovemu mostu".Ajznponar napisal/-a:
Z googlom je mogoče najti nebroj podatkov, kako so ga rušili med vojno. Bolj malo pa "predzgodovinskih" podatkov. Glede izgradnje lahko tako sklepam, da so ga naredili enkrat do 1856. Nikjer pa pa nič, kdo hudiča sploh je ta Štampe. Na Aufletovem blogu lahko zasledimo novico o izrednem dogodku iz 1901 in navedbo dolžine kar 201 m (Ali so v KuK morda imeli kakšen svoj meter ????).
Če torej še kdo kaj ve, morda celo poseduje kakšno zgodovinsko sliko ali vsaj sliko strojevodjevega pogleda z vrha...
Seveda se je ŽC delal Francoza, saj ni vedelDolfe napisal/-a:ŽC, bi se lahko dokopal, zakaj (po komu) so mu dali ime "Štampetov"?železocestnik napisal/-a: Načrti so iz leta 1877 (prva rekonstrukcija?).
Pri naslednji rekonstrukciji leta 1892 pa so viadukt že poimenovali Štampetov viadukt.
železocestnik napisal/-a:
Vse se da, če je volja
Zaenkrat pa nimam podatka, ki bi ga lahko podprl z argumentom
Leta 1892 pa res piše: Stampeter viadukt (Štampetov viadukt)
Se strinjam. In glasujem da temu namenimo ves denar, ki se nabere od članov in uporabnikov foruma.Tono napisal/-a:ŽC si zasluži najmanj to, da vlaki.info d.o.o. dá trajno naročilnico v Arhiv bar