odpiram novo temoGorchi napisal/-a:
Še manj pa sodi v to temo dizelmotorni aluminijasti vlak JŽ 611 (to je ta na prevelikih slikah!), saj je ta nastal v celoti v Zagrebu, v tovarni Janko Gredelj. Izdelane naj bi bile menda le 3 garniture, pa še te so nekam hitro nehale voziti in kasacija je tudi (pre)hitro sledila. Obstajal je še en podoben motornik, mislim da JŽ 612, katerega en (ali mogoče še kakšen) vagon se uporablja kot delavniški in je sedaj v živo rumeni barvi na HŽ. Kakorkoli že, JŽ 611 nima nič skupnega s FIAT ferroviaria in zato v tej temi nima kaj iskati, četudi je to eden izmed najlepše izdelanik dizelmotornikov na tleh SFRJ (vsaj za moje pojme).
V zgoraj omenjeni temi je @parna zastavil OT, mi pa vedno takoj zagrabimo OT, da delamo probleme zelenim
Torej, če ponovimo:
@parna nam je nalepil OT v obliki prevelikih fotk...
@železocestnik je takoj podkrepil zgornje fotke s časopisnimi poročili (takrat so bila še pozitivno naravnana proti JŽ, če ne je novinar šel v zapor )...
železocestnik napisal/-a:Prva vožnja na progi Zagreb-Beograd septembra 1963...
Časopis Delo, 8.9.1963 (iz zakladnice knjižnice SŽ)
Sedaj pa novost...