Gorchi napisal/-a:Nekoč smo ugotavljali, da so nekatere postaje bile tipske, mislim, da ima postaja Podnart nekaj svojih dvojčkov. Kako je s tem pri teh postajah? Železocestnik, lahko malce pobrskaš po disku?
Eden od njenih dvojčkov je postaja
Škofja Loka.
Ampak jih je še bilo veliko enakih na
Rudolfovi železnici (
KRB: Ljubljana - Trebiž in še naprej proti severu).
Na tej progo lahko govorimo o pravih tipskih objektih v polnem pomenu.
Drugačna situacija je na železnici
StSB: Dunaj - Trst. kjer so bili tipski določeni samo neki osnovni gabariti in tlocrti.
Oblikovna rešitev fasad se je razlikovala in s tem se dobila tako imenovana "personalizacija" posameznih postaje.
bart napisal/-a:
Načrt fasade kolodvora.
Prevzeto iz:
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?f=33&t=1209
bart napisal/-a:Bobi19 Je v temi
starinske slike pripel dve sliki.
Druga je zanimaiva. Postaja Podnart je bila na začetku enaka kot š�fjelošk�i in prvotna jeseniška�.
Sem si sposodil sliko iz
strani vecer pika com.
Hvala vsem.
Pa še dokazi, ki se kopičijo.
Tloris Loške postaje z letnico 1887.
vir: Postaja Škofja Loka oz. arhiv gradbeni oddelek.
Tako smo našli že tr�i postaje s skupnim imenovalnikom.
Jernej
Prevzeto iz:
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... 9&start=30