Knjiga prijav
Knjiga prijav
Imam 4 knjige prijav napak od SV Ljubljana.
Najprej naslovnici od 1. in 2. knjige:
Ter 2 lista, ki sta bila iztrgana iz neke druge knjige:
Sedaj pa sama knjiga. Na levi strani vidite strojevodje, št. lokomotive in vlaka,prijavo pa glejte na naslednji sliki. Se pa vidi selotejp, tako da bo predstava lažja.
Prosim povejte, če je zanimanje, da ne skeniram brezveze.
Najprej naslovnici od 1. in 2. knjige:
Ter 2 lista, ki sta bila iztrgana iz neke druge knjige:
Sedaj pa sama knjiga. Na levi strani vidite strojevodje, št. lokomotive in vlaka,prijavo pa glejte na naslednji sliki. Se pa vidi selotejp, tako da bo predstava lažja.
Prosim povejte, če je zanimanje, da ne skeniram brezveze.
Re: Knjiga prijav
Z nostalgijo prebiram knjigo prijav.Nadaljuj!!!
Re: Knjiga prijav
To so pisali strjevodje po končani službi zaradi napak na lokomotivi serije 342 (moped) in EMG 311(gomulka). Razen treh so vsi delali prekvalifikacijo iz parne vleke.Kdor ne pozna takratnega dela strojevodje težje razume vpise v to knjigo.
Re: Knjiga prijav
MMG, presenetilo me je, da so leta 1976 na magistralni, takrat zelo obremenjeni, morda najbolj obremenjeni
slovenski progi ZM - Lb še 'strašili' likovni signali.
(Izrezano iz fotke od @AH14)
slovenski progi ZM - Lb še 'strašili' likovni signali.
(Izrezano iz fotke od @AH14)
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Knjiga prijav
Veliko priimkov mi je poznanih. Razmišljam pa 300 na uro, kašna je bila ta knjiga "kot obrazec", v času mojega železničarskega začetka.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Knjiga prijav
Zanimivi vpisi Kot vidim, so l. 1976 še vozili kako parno lokomotivo, pa tudi 361 se je še kar lepo pojavljala na tirih. Je pa zanimiv požar na 361-105 - strojevodja je celo lokomotivo odpeljal v delavnico?
Mimogrede, to so knjige, ki so bile v posameznem TOZD-u ali kje?
Mimogrede, to so knjige, ki so bile v posameznem TOZD-u ali kje?
Goran
Re: Knjiga prijav
Gorči, v tistih časih je bilo pravilo, oz. celo predpis, da je strojevodja v primeru težje okvare lokomotive, odpeljal le-to v delavnico in sodeloval pri iskanju odkrivanja napake.Gorchi napisal/-a:... Je pa zanimiv požar na 361-105 - strojevodja je celo lokomotivo odpeljal v delavnico?
S tem se je tudi zazihral svojo pozicijo, da mu delavnica ne bi kaj "podturila", za kar je bila sicer sama odgovorna. Ja, tako je to bilo včasih.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Knjiga prijav
To so knjige od Sekcije za vleko Ljubljana.Gorchi napisal/-a:Mimogrede, to so knjige, ki so bile v posameznem TOZD-u ali kje?
Tale in naslednji scan je pa za tiste,ki poznajo pomočnika.
Re: Knjiga prijav
Hahaha Mujić Handija je pa imel problem s pomocnikom
Re: Knjiga prijav
Dolfe, verjetno sem se slabo izrazil. V tistem zapisu deluje, kot da so pogasili požar in se sami zapeljali v delavnico, brez pomoči dodatne lokomotive (ali je bil moped tisti, ki je pomagal Bredi v delavnico)? Sicer pa se mi zdi normalno, da če pride do požara, da useka strgana žica voznega voda oz. da pride do neke konkretne napake, da gre lokomotiva v delavnico Vprašanje je le, ali pride sama ali s pomočjoDolfe napisal/-a:Gorči, v tistih časih je bilo pravilo, oz. celo predpis, da je strojevodja v primeru težje okvare lokomotive, odpeljal le-to v delavnico in sodeloval pri iskanju odkrivanja napake.Gorchi napisal/-a:... Je pa zanimiv požar na 361-105 - strojevodja je celo lokomotivo odpeljal v delavnico?
S tem se je tudi zazihral svojo pozicijo, da mu delavnica ne bi kaj "podturila", za kar je bila sicer sama odgovorna. Ja, tako je to bilo včasih.
Jp, in to konkretne, da je moral klicati policijo (oz. tedaj milico). Le kaj je biloJembah napisal/-a:Hahaha Mujić Handija je pa imel problem s pomocnikom
Goran
Re: Knjiga prijav
Kdor pozna Andreja Senekoviča ve,da je vse mogoče.